Gå til innhold

Kjip nyttårsaften ??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi skulle egentlig ha mine foreldre på nyttårsmiddag med overnatting til i morgen og brunch.

Jeg har imidlertid hatt mye plager med min Ménièrs m/tilhørende svimmelhet og øresus + luftveisinfeksjoner i hele desembermåned.

Er helt på felgen, så vi valgte å avlyse. Mine foreldre tok det pent og har nå ordnet med nye planer.

Vår kveld blir slik:

- biffmiddag rundt kl.17.00.

- samling ute i nabolaget med småbarnsfamilier i området med stjerneskudd.

- legging av Herr Sønn til vanlig tid.

- resten av kvelden: brettspill ...

Hvis vi er våkne tar vi et glass champagne eller to mens vi ser på fyrverkeriet fra takterrassen.

😂😂😂

Er dette stusselig? Burde vi finne på noe mer spenstig for Herr Sønn. Planen er sykkeltur litt senere i dag, samt bake cookies og bruke opp resten av pepperkakedeigen 😊

Jeg synes egentlig det er helt OK - særlig med tanke på at jeg egentlig er i dårlig form.

Deilig å ikke stresse med å ha folk hos oss og deilig å ikke skulle noe sted. Vi har vært på farten i hele ferien.

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En helt fin nyttårsfeiring. Det trenger ikke være så voldsomt stort og mye for de små, tenker jeg.

Kos dere, og god bedring! :)

Skrevet

Høres helt fint ut. Men jeg lurer på om dere måtte avlyse. Siden det er dine egne foreldre som vet du ikke er i form kunne de jo avlastet med sønnen? Vært med på tur ut, middag og brunsj er jo hva dere gjør det til. Selskap skjønner jeg man evt avlyser med mange gjester , men usikker på egne foreldre.

Anonymous poster hash: ef3ff...8af

Skrevet

Om du orker alt dette så må det være ganske my luft igjen i de dekkene dine.

Godt nyttår.

Anonymous poster hash: 489b3...042

Skrevet

Høres nydelig ut! Og veldig koselig og avslappende. 😊 Selv skal jeg sende mann og barn bort i selskap, mens jeg holder meg hjemme og i nærheten av toalettet. (Uten å gå nærmere inn på det... 🤢)

Godt nyttår! ⭐

Skrevet

Høres ut som vår standard nyttårsaften, med unntak av samling med andre småbarnsfamilier. Koselig, rolig, ikke stusslig.

Anonymous poster hash: 41194...504

Skrevet

Synes  veldig fint ut. Synes det virker som du får til ganske mye med sønnen til tross for dårlig form. Vi kommer til å ha en enda roligere kveld. Ungene er plassert bort frem til kl 17 så jeg kan hvile, også blir det middag, film og kos, kun meg og barna. Så får vi se hvor lenge vi er våkne. Har kjøpt inn noen stjerneskudd så det blir vel kveldens markering :)

Anonymous poster hash: d29de...877
Skrevet

Så lenge jeg kan ha litt "gå sakte"-aksjon er svimmelhet og øresus stort sett fraværende. Går stressnivå opp kommer de og det er bare pyton. Startet juleferien med et anfall og føler at det hele tiden er en balansegang. PTN tar med på sykkeltur, jeg baker 😊

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan en nyttårsaften kan bli kjip. God mat og fyrverkeri! Perfekt!

Anonymous poster hash: a9c77...b86

Skrevet

Hvor gammel er det her lille nurket da?

Anonymous poster hash: dfd08...0dc
Skrevet

Viktigere at du tar hensyn til helsa.

Bråkete situasjoner kan gjøre deg verre.

Kos dere! Jeg tror jeg blir alene i år, og sånn må det bare bli. Men det skal være min dag for ettertanke.

Anonymous poster hash: fd39f...6d3

Skrevet

Så lenge ungen er liten er nok det helt fint, men høres litt rart ut å måtte avlyse med egne foreldre når du klarer så mye.

Anonymous poster hash: 7c482...78c

Skrevet

Akkurat som oss det 😊 bare rolig dag, en tur ut for å se felles fyrverkeri kl.18. Middag etterpå.

Anonymous poster hash: 0c469...82d

Skrevet

Høres fint ut, de små krever ikke så mye for at dagen skal bli spesiell for dem. 5-åringen min gleder seg aller mest til at pepperkakehuset skal knuses i dag. ;)

Anonymous poster hash: 49053...a1c
Skrevet

Hvor gammel er det her lille nurket da?

Herr Nurk begynner å bli stor - tre og et halvt år 😊

Skrevet

Så lenge ungen er liten er nok det helt fint, men høres litt rart ut å måtte avlyse med egne foreldre når du klarer så mye.

Ja, jeg klarer jo egentlig veldig mye selvom det snurrer litt. Saken er vel at jeg legger listen høyt og er vant til å ha STOR kapasitet.

Snakket imidlertid med min mor på telefonen nå - hun er sylte forkjølet 😂😂

Skrevet

Herr Nurk begynner å bli stor - tre og et halvt år 😊

Herr nurk ? Kan jeg spørre hvorfor du kaller han det?

Anonymous poster hash: cff5a...714

Skrevet

Herr nurk ? Kan jeg spørre hvorfor du kaller han det?

Anonymous poster hash: cff5a...714

Vi hadde "Nurket" som "arbeidsnavn" da jeg var gravid. Derav nicket mitt 😊

Han omtales også som Herr Sønn.

Skrevet

Helt enig. Har menieres selv, hadde ikke fått til en brøkdel engang hvis jeg var inne i en middels dårlige periode.

Anonymous poster hash: c5214...76d

Skrevet

Høyres ut som ei koselig og flott nyttårsfeiring 😀 God bedring til deg og gi deg ei klapp på skuldra. Eg hadde tatt mannevarianten og gløymd meg under eit teppe på sofaen medan resten fekk seile sin eigen sjø. Så all ære til deg 👏

Skrevet

Herr Nurk begynner å bli stor - tre og et halvt år

Da er han ikke større at han kommer til å kose seg selv om det bare er dere. Kos dere masse, det kommer til å bli fint :)

Skrevet

Helt enig. Har menieres selv, hadde ikke fått til en brøkdel engang hvis jeg var inne i en middels dårlige periode.

Anonymous poster hash: c5214...76d

Men det er vel ikke alle som har det på samme måte da.

Skrevet

Jeg skal ligge på sofaen å se på TV i kveld...👌

Anonymous poster hash: 0ddd1...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...