Gå til innhold

Argh! Forbannet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde blitt meget skuffa om jeg var bedt bort på nyttårsaften, for at det så viste seg at vertskapet har tenkt seg på et utested i 21-tida. Greit nok etter midnatt kanskje, men absolutt ikke før det. Da måtte det i tilfelle vært avtalt på forhånd, så hadde jeg heller funnet noen andre å feire nyttår sammen med...

Anonymous poster hash: d4bef...138

☝️Dette!! Vet de inviterte at de skal ut kl 21 i så fall? Jeg hadde takket nei, dersom det hadde vært en del av invitasjonen.

Og, dere kan ikke ta det opp i plenum. Dersom noen fra vertskapet foreslår å gå ut, vil ingen protestere på det i ren høflighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ drar man på byen på nyttårsaften? Trodde man var med familien eller spiste og festet med venner hjemme hos noen. Trodde at alle uteplasser var stengt da :P Enig med det HI. Har ikke lest alle svar.

Anonymous poster hash: ac503...ab8

Skrevet

Her synes jeg absolutt du har rett til å bli sur!

Hvem drar ut kl 21.00 på nyttårsaften? Eller ut i deg hele tatt? Skjønner at man kanskje drar til sentrum for å se rakettoppskyting, men er jeg bedt på middag til noen forventer jeg å sitte der hele kvelden.

Dere er jo som sagt over 30, noe for meg også er normalt og hyggelig. Jeg hadde rett og slett droppa å dratt ut kl 21 og heller vært igjen hjemme til rett før midnatt. Så sur hadde jeg blitt.

Håper du får snakka litt vett i han!

Skrevet

Det som forundrer meg aller mest, er hvor dere finner alle disse umodne guttevalpene hen! Han er over 30, og er på spillkveld med gutta? I jula? Han er over 30 og skal springe på byen fra tidlig på kvelden nyttårsaften, når han faktisk har inviterte gjester hjemme?

*risterpåhodet*

Anonymous poster hash: dc864...989

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Han er 41...

Nå løste det seg kanskje selv siden han kom hjem full fra spillkvelden for en time siden....

Da utgår nok en tidlig bytur i morgen.

Er skuffet over at han legger opp til en lite trivelig nyttårsaften, for å si det mildt.

Anonymous poster hash: a981d...5a2
Skrevet

Hvis dette er deres første nyttårsaften sammen hadde jeg også latt det bli den siste...

Anonymous poster hash: d4bef...138

Skrevet

Hva 41 år?! Høres ut som han ikke er helt tørr bak ører enda. Jeg gjentar atter en gang: løp løp mens du kan.

Anonymous poster hash: 4ad71...bd7

Skrevet

Han kom på bedre tanker heldigvis, og sto også opp tidlig når jeg ba om det for å ta sin del av det som skulle gjøres, så alt ordnet seg og kvelden ble faktisk veldig bra.

Vi har det veldig fint sammen, og jeg har ingen planer om å avslutte det. Han er moden på mange måter, generelt hensynsfull og veldig omtenksom, men er nok preget av at hans vennegjeng har vært litt mer ungkarspreget med høy festfaktor enn min...

Skrevet

Han kom på bedre tanker heldigvis, og sto også opp tidlig når jeg ba om det for å ta sin del av det som skulle gjøres, så alt ordnet seg og kvelden ble faktisk veldig bra.

Vi har det veldig fint sammen, og jeg har ingen planer om å avslutte det. Han er moden på mange måter, generelt hensynsfull og veldig omtenksom, men er nok preget av at hans vennegjeng har vært litt mer ungkarspreget med høy festfaktor enn min...

Om dere vurderer barn sammen, ikke få barn med ham før du er sikker på at han vet hva det vil innebære og at han faktisk vil ta sitt ansvar. Det blir mange flere tråder fra din side om han tror han kan fortsette den hyppige festingen også fremover, enten dere får barn sammen eller ikke.

Men godt han tok ansvar. Var veldig unødvendig å gjøre som han gjorde. Bare sørg for at dere snakker sammen om forventninger videre i forholdet.

Anonymous poster hash: 6626a...de0

Skrevet

Om dere vurderer barn sammen, ikke få barn med ham før du er sikker på at han vet hva det vil innebære og at han faktisk vil ta sitt ansvar. Det blir mange flere tråder fra din side om han tror han kan fortsette den hyppige festingen også fremover, enten dere får barn sammen eller ikke.

Men godt han tok ansvar. Var veldig unødvendig å gjøre som han gjorde. Bare sørg for at dere snakker sammen om forventninger videre i forholdet.

Anonymous poster hash: 6626a...de0

Han fester relativt sjeldent, 4- 5 ganger per år kanskje. Og jeg omtrent det samme.

Men jeg har sett ham helt hinsides full en gang, der han ikke klarte å føre en samtale, og det skremte meg må jeg innrømme.

Jeg har to barn 50/50 fra før som han er veldig flinke med, og felles barn har vi ingen planer om på nåværende tidspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...