Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #26 Skrevet 30. desember 2016 Til nærmeste familien sa vi det med en gang pga jeg hadde hyperemesis og var kjempedårlig. La det ut på facebook etter ordinær ultralyd:) (ikke ultralydbilde, kun en gladstatus) Anonymous poster hash: c8929...a9a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #27 Skrevet 30. desember 2016 I uke 14 Anonymous poster hash: 60556...f28
Elisun Skrevet 30. desember 2016 #28 Skrevet 30. desember 2016 La ut et ul-bilde fra oul ca 20 uker på vei og annonserte ankomsten til lillesøster. Husker ikke hvordan jeg gjorde det med eldste.blir veldig dårlig så de nærmeste får igrunn greie på det med en gang en sosial tilkomst skal arrangeres da jeg ikke kan delta 🙈 Men vil jo helst vente til etter uke 12.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #29 Skrevet 30. desember 2016 Sa ikke noe på facebook før etter fødsel 😊 Anonymous poster hash: f6978...480
februarprins2013 Skrevet 31. desember 2016 #30 Skrevet 31. desember 2016 uke 19 på facebook etter ordinær ultralyd, nære venner, familie og kollegaer i uke 5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #31 Skrevet 31. desember 2016 Fortalte til familie i uke seks, samme dag jeg fikk positiv test, jeg klarer ikke holde på hemmeligheter 😂Annonserte på Facebook i uke 13 Anonymous poster hash: 1b5dc...23c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #32 Skrevet 31. desember 2016 Jeg fortalte det tidlig til alle den 2 graviditeten min, dette pga at jeg mistet første gang og ble skikkelig syk etterpå med innleggelse og greier (blodmangle og kraftig infeksjon). Så denne gangen fortalte jeg det i uke 7, dette mest pga i tilfelle jeg skulle miste og bli syk igjen, slik at jeg ikke skremte livskiten ut av familien min en gang til. Sjefen min fikk også vite det tidlig, da jeg må ha tilrettelagt på jobb fra uke 12, pga risikoen for utagering og spark i magen, slik at de rekker å tilrettelegge og ha en plan. Og slik at de visste hvorfor jeg tidvis var sliten og litt uggen i formen. Angrer virkelig ikke på dette. Jeg kommer ikke til å annonsere det på f.b. ikke sikker på om det blir noe der når barnet kommer heller. Anonymous poster hash: 1673d...723
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #33 Skrevet 31. desember 2016 Annonserte det aldri på facebook sånn "Jeg er gravid - elsk meg, lik meg, hjerteblunkesmilefjes". Men, jeg hadde skrevet en kronikk angående å være fødekvinne ved et lite lokalt sjukehus og oppfølging derfra, så hadde dermed en god gammeldags avisannonsering. Denne delte jeg på facebook, sånn "Jeg er gravid og flink til å skrive, elsk meg, lik meg hjerteblunkesmilefjes" Anonymous poster hash: 2a04b...da8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #34 Skrevet 31. desember 2016 Annonserte det aldri på facebook sånn "Jeg er gravid - elsk meg, lik meg, hjerteblunkesmilefjes". Men, jeg hadde skrevet en kronikk angående å være fødekvinne ved et lite lokalt sjukehus og oppfølging derfra, så hadde dermed en god gammeldags avisannonsering. Denne delte jeg på facebook, sånn "Jeg er gravid og flink til å skrive, elsk meg, lik meg hjerteblunkesmilefjes" Anonymous poster hash: 2a04b...da8 Uke tyve ca. Anonymous poster hash: 2a04b...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå