Gå til innhold

Du som annonserte din graviditet på fb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..i hvilken uke gjorde du det? Er forsåvidt ikke interessert i meningene deres angående å gjøre det eller ikke :-)

Og i hvilken uke fortalte du det til næreste familie?

Anonymous poster hash: 90a27...1b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annonserte det aldri på Facebook. Jeg fortalte det til familien i uke 14.

Anonymous poster hash: 9bfc5...3d8

Skrevet

..i hvilken uke gjorde du det? Er forsåvidt ikke interessert i meningene deres angående å gjøre det eller ikke :-)

I uke 13. Jeg hadde vært på UL.

Anonymous poster hash: 65248...f7c

Skrevet

Gjorde det i uke 8 men ombestemte meg så fjernet det kort tid etter. Er uke 14 nå og har alt fortalt så si alle.

Synes det er dumt å tenke på hva som kan gå galt og at det skal begrense.

Føler fortsatt innimellom at "det kan gå galt, noe kan hende med den lille" men det er forbipasserende og positive tanker er mer tilstede.

Skrevet

Familie uke 12, Facebook etter ordinær ul :)

Anonymous poster hash: ac117...1ed

Skrevet

I uke 8. Men bare fordi de få jeg hadde fortalte det til ikke klarte å holde kjeft, så jeg plutselig fikk gratulasjoner i øst og vest på face. Da la jeg like gjerne ut en status selv. Ville nok ikke lagt det ut på face før i midten av graviditeten ellers, slik jeg gjorde med de andre graviditetene.

Anonymous poster hash: f9aa2...f72

Skrevet

I hhv uke 41 og uke 38.

Da var barnet ute.

Anonymous poster hash: e1152...9f3

Skrevet

Uke 13 ca. Hadde da vært på ultralyd.

Anonymous poster hash: e93da...386

Skrevet

Fortalte det til familie i uke 12 og 16.

Annonserte det på Facebook i uke 20, andre gang annonserte jeg det ikke før barnet var født.

Anonymous poster hash: add60...c17

Skrevet

I første og andre graviditet,  rundt uke 20, etter ordinær ul

I tredje graviditet, noen uker før termin.

Anonymous poster hash: e6e3d...07e
Skrevet

I første og andre graviditet,  rundt uke 20, etter ordinær ul

I tredje graviditet, noen uker før termin.

Ja, det var på fb da.....

Familien fikk vite det i uke 8 i første graviditet og uke 12/13 i andre og tredje graviditet(senere da fordi svigermor ikke klarte å holde tett i første graviditet, pga ulike omstendigheter ønsket vi ikke at flere enn familie skulle vite det så tidlig, men svigermor klarte jo ikke dy seg)

Skrevet

Annonserte det aldri på Facebook. Jeg fortalte det til familien i uke 14.

Dette spm er jo ikke til deg.

Anonymous poster hash: b6b73...9af

Skrevet

Sa det til familie og nære venner tidlig, uke 6 eller noe. La det ut på fb etter OUL. La ut bilde av en bolle i en ovn :)

Anonymous poster hash: 70f80...8f6

Skrevet

I uke noenogtredve. Da la mannen min ut et bilde fra sommerferien, og kulen på magen var vanskelig å gjemme bort...

Anonymous poster hash: f25a0...b42

Skrevet

Fortalte det til familien dagen vi fikk positiv test. Annonserte det på fb i uke 13 etter UL.

Skrevet

Fortalte det til de nærmeste rundt uke 12 (mamma og søstra til mannen fikk vite det tre uker før.). Antar det var flere som visste det etterhvert (rundt uke 12 når vi fortalte de nærmeste, sa vi også at det ikke var noen hemmelighet), men vi la ut gravidbilder i uke 25 (vi driver med foto som hobby og la de egentlig ut på fotosiden vår slik vi gjør med shoot-bilder) - dét var vår "annonsering" :P

Å legge ut ultralydbilde etc. føltes aldri naturlig, men viste til de nærmeste 😊

Anonymous poster hash: 5280b...f8b

Skrevet

Barn 1:

Kommende bestemor fikk lov til å annonsere på Facebook med UL-bilde og tagget meg, uke 20.

Fortalte familien ca uke 7

Barn 2: 

Fortalte i uke 4 (dvs foster va ca 2 uker) pga blødninger. Heldigvis gikk det bra :D 

Facebook ble annonsert på samme måte, dvs via bestemor

Anonymous poster hash: 2fc5f...ec0
Skrevet

La det ut på facebook i uke 12 etter ultralyd. Var så stolt at jeg kunne sprekke og ville rope det ut for hele verden! Nærmeste familie hadde da visst det en god stund allerede siden jeg spydde døgnet rundt fom uke 5. 

Med nestemann klarer vi nok å drøye litt, men vi får se hvor dårlig jeg blir. Vanskelig å skjule når man ikke klarer å stå oppreist på månedsvis :) 

Skrevet

Annonserte det vel ikke- men la ut et gravidbilde i uke 30 eller noe.

Skrevet

Annonserte selvsagt aldri på face.. patetisk

Anonymous poster hash: 67c25...350

Skrevet

På fb etter oul I uke 18,nærmeste etter uke 12

Anonymous poster hash: 13d79...a81

Skrevet

Etter ordinær ul. Men hadde det vært i dag, så hadde jeg ventet med til når barnet kom😊

Skrevet

Dette spm er jo ikke til deg.

Anonymous poster hash: b6b73...9af

Jeg svarte på ett av de to spørsmålene

Skrevet

Mannen la ut et bilde av meg på Facebook da jeg var 6 mnd på vei. Det var liten tvil om at det var en baby inni der.

Fortalte familie det i uke 18, da prøver og alle ul så bra ut.

Anonymous poster hash: f2f30...816

Skrevet

Første: fortalte familie ca uke 9, kollegaer ca uke 12. Skrev på Facebook med ul bilde etter oul.

Andre fortalte familien i uke 12 (julaften 2015), da fikk kollegaene vite det når jeg kom tilbake på jobb etter juleferien. Var noen som hadde gjennomskuet det før jul også da😉 og på Facebook med bilde fra oul rundt uke 19😊

Anonymous poster hash: 53bbc...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...