Gå til innhold

Dårlig samvittighet for luksusproblemet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi sovet alle mann til både 10 og 11. De 2 siste dagene har JEG imidlertid hatt på vekkerklokka for å komme meg opp om morgenen. Nyyyyter alenetid med PC og kaffe, stille hus, og gode sovelyder fra barna mine :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er 7 og 8 år . Vekker meg senest 0630 ... året rundt. Jeg misunner deg. Har ikke sovet lenge på over 8 år 😴😴

La barna kose seg 😊. Kutt opp en skål med frut og sett klar i kjøleskapet. Skriv en lapp, så de kan kossen litt i morgen .

Anonymous poster hash: 8a7a1...b2a

Finn på noe sjæl sier du til barna da, og legger deg.

Anonymous poster hash: 0c068...300

Skrevet

Sov når dere kan dere som har store barn. Mine foreldre sov ut hver helg fra vi var 4-5 år. Aldri noe problem.

Får helt noia av foreldre som sier de ikke kan sove fordi ungen på 9 står opp tidlig.

Anonymous poster hash: 0c068...300

Skrevet

Du er en mor, ikke en tjener ;) En 13 åring sulter vel ikke foran brødboksen???? Her tar 5 åringen å mekker frokost selv noen ganger(knekkebrød eller olarbrød). Hvorfor skal du måtte sprette opp for å underholde store barn, som klart greier dette fint selv? Nei, sov å koooos deg, uten dårlig samvittighet. Hadde de hatt behov for deg, hadde de vekt deg.

Her liker 5 åringen å være i fred om morgenen. Merker hun syns det er styrete når jeg allikevel må opp med 2 åringen. 

Hadde ikke hatt litt dårlig samvittighet en gang.

Anonymous poster hash: dccb0...14d
Skrevet

Mine er 7 og 8 år . Vekker meg senest 0630 ... året rundt. Jeg misunner deg. Har ikke sovet lenge på over 8 år 😴😴

Anonymous poster hash: 8a7a1...b2a

Hvorfor i alle dager lar du dem gjøre det?

Anonymous poster hash: 0bc8d...a75

Skrevet

Snakk om å være sin egen verste fiende, haha! Du vil sove, barna vil kose seg i fred, men så bare måååå den der samvittigheten ligge der og gnage litt. Alle er fornøyde, og det er faktisk ikke for godt til å være sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...