tante grusom master of law Skrevet 28. desember 2016 #26 Skrevet 28. desember 2016 Ja, selvsagt. Jeg reiser bort rett som det er i noen netter.
Huset fullt Skrevet 28. desember 2016 #27 Skrevet 28. desember 2016 Er det virkelig et spørsmål? Klart han kan det, er ikkje tilbakestående heller. Jeg er borte flere netter i mnd pga videreutdanning i en annen by, så han fikser med to tette unger i barnehagen uten stress. Ikke trenger jeg å vaske opp klær, legge fram eller ordne middag heller slik mange her inne må. Vi er likestilte som omsorgspersoner sist jeg sjekket.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #28 Skrevet 28. desember 2016 Datteren vår er 14 måneder. Jeg har vært borte fra henne fem netter så langt, og hun har da vært hjemme sammen med pappaen sin. Jeg har ikke vært alene med henne om natten så langt. Synes det er skummelt, men ville selvfølgelig gjort det hvis mannen min skulle bort en natt - eller flere. Så mannen din må bare hoppe i det, hi. Han får det helt sikkert til, og etter første gang vil han nok se tilbake og tenke at det ikke var noe å være redd for. Anonymous poster hash: 2d600...1cb
the amazing spidermamma Skrevet 28. desember 2016 #29 Skrevet 28. desember 2016 Selvsagt er han det, det er ikke noe problem. Heldigvis.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. desember 2016 #30 Skrevet 28. desember 2016 Selvsagt, han er faren deres og såpass bør jeg forvente. Jeg reiser en del i jobben min, så ikke uvanlig at jeg er borte over natta.
stratosku Skrevet 28. desember 2016 #31 Skrevet 28. desember 2016 Det har aldri vært noe vi har diskutert, vi har vel begge tatt det som en selvfølge. Jeg jobber i helsevesenet i tredelt turnus, så er stadig borte flere netter på rad. Hvis jeg jobber i høytider reiser han gjerne bort med barna på hytta, til svigers eller finner på andre morsomme ting sammen med dem. Vi har tvillinger i bhg alder og ei som går på barneskolen.
Superdolly Skrevet 28. desember 2016 #32 Skrevet 28. desember 2016 Ja, det er han jevnlig. Og han klarer både å vekke dem om morgenen og få dem til barnehage og skole, få dem hjem igjen på ettermiddagen, gi dem mat og følge opp fritidsaktiviteter og lekser. Det hender jeg reiser i jobben for å dra på kurs. Det hender jeg drar på venninneturer. Det hender jeg drar alene til mine foreldre (som bor så langt unna at det blir minst en overnatting). Han klager ikke på det. Det hender også at han drar bort på jobbreise (oftere enn meg) eller på guttetur, og da har jeg barna alene. Det går også fint.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #33 Skrevet 28. desember 2016 Vi er da to foreldre til våre barn og deler da selvsagt på ALLE oppgavene. Dette innebærer bleier, byssing, nattevåk, mating, blåsing på oppskrapte kne, tørking av spy osv osv Anonymous poster hash: b4091...a15
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #34 Skrevet 28. desember 2016 Datteren vår er 14 måneder. Jeg har vært borte fra henne fem netter så langt, og hun har da vært hjemme sammen med pappaen sin. Jeg har ikke vært alene med henne om natten så langt. Synes det er skummelt, men ville selvfølgelig gjort det hvis mannen min skulle bort en natt - eller flere. Så mannen din må bare hoppe i det, hi. Han får det helt sikkert til, og etter første gang vil han nok se tilbake og tenke at det ikke var noe å være redd for. Anonymous poster hash: 2d600...1cb Hvordan kan du synes det er skummelt å skulle være alene med barnet ditt over natta??? Anonymous poster hash: 74cc5...214
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #35 Skrevet 28. desember 2016 Hvordan kan du synes det er skummelt å skulle være alene med barnet ditt over natta??? Anonymous poster hash: 74cc5...214 Vet det er irrasjonelt, men jeg har aldri gjort det før, så det er skummelt fordi det blir første gang. Fordi jeg da vil være alene om ansvaret. Ingen andre i huset. Anonymous poster hash: 2d600...1cb
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #36 Skrevet 28. desember 2016 Selvfølgelig. Han er like flink som meg. Det er ikke mine barn, men våres barn. Anonymous poster hash: e8bce...54c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #37 Skrevet 28. desember 2016 Da snakker jeg ikke en hel dag, men at han eks er alene med barnet (evt barna) en natt eller flere. Min mann sier at han ikke kunne tenkt seg å være alene med barnet vårt på 2 år en natt eller flere. Jeg synes det er så merkelig. Han sier at han synes jeg er bedre egnet. Hvordan kommer jeg til bunns i hvorfor han ikke er gira på det? Hvordan er din mann? Kan han være ei natt eller flere alene med deres barn? Anonymous poster hash: ff3c0...144 Ja. Er på reise i jobbsammenheng flere ganger i året. Ingen problem. Anonymous poster hash: 644e9...a6c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #38 Skrevet 28. desember 2016 Vært borte to netter (ikke sammenhengende) pga frist på eksamen og dårlig tid til å skrive. Han som presser meg. Han syns det er bare koselig å være alene med barnet. Jeg syns det er forferdelig å være borte. Han har vært mye borte og kan fort ta seg en tur bort. Jeg har ikke noe problem med å være alene heller, så lenge jeg er frisk. Anonymous poster hash: 5cc7f...e70
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #39 Skrevet 29. desember 2016 Vet det er irrasjonelt, men jeg har aldri gjort det før, så det er skummelt fordi det blir første gang. Fordi jeg da vil være alene om ansvaret. Ingen andre i huset. Anonymous poster hash: 2d600...1cb Da var det sikkert på tide, da. Anonymous poster hash: 31542...4d9
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #40 Skrevet 29. desember 2016 Da snakker jeg ikke en hel dag, men at han eks er alene med barnet (evt barna) en natt eller flere. Min mann sier at han ikke kunne tenkt seg å være alene med barnet vårt på 2 år en natt eller flere. Jeg synes det er så merkelig. Han sier at han synes jeg er bedre egnet. Hvordan kommer jeg til bunns i hvorfor han ikke er gira på det? Hvordan er din mann? Kan han være ei natt eller flere alene med deres barn? Anonymous poster hash: ff3c0...144 Selvfølgelig. Han et heldigvis ikke hjerneskadd. Anonymous poster hash: e7799...f40
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #41 Skrevet 29. desember 2016 Hva har han tenkt å gjøre hvis du dør!? Legge ungen ut på Finn!? Jeg antar dette handler om latskap på samme nivå som at mannen min ikke "kan" pakke inn julegaver, jeg er "mye flinkere" Altså pisspreik fra A til Å! Anonymous poster hash: 73594...1fe 😂👌 Anonymous poster hash: b88ec...850
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #43 Skrevet 29. desember 2016 Ja. Jeg jobber tredelt turnus så mannen er alene med to små på 1 og 3 5 netter hver måned i snitt. Jeg har faktisk bare vært alene en natt, og det var med eldste da hun var 3 mnd. Anonymous poster hash: 03a28...e1b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #44 Skrevet 29. desember 2016 😂👌 Anonymous poster hash: b88ec...850 Kanskje jeg skal bruke det kortet "hva hvis jeg dør eller blir innlagt på sykehus?" Jeg er sikker på at han hadde klart å være alene med barnet flere netter, han er bare ikke gira med mindre han MÅ. Irrasjonell frykt kanskje? HI Anonymous poster hash: ff3c0...144
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #45 Skrevet 29. desember 2016 Over natten tør vi ikke noen av oss, siden mannen nylig har havnet i rullestol. Men noen timer på dagtid går greit, ettersom vi kun har en 5-åring som er veldig grei, og vi har naboer som kan tilkalles om det skulle skje noe. Anonymous poster hash: 86ed1...cad
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #46 Skrevet 29. desember 2016 Han har vært mye alene med vår sønn på 3 år, altså jeg er ikke mye borte men det har hendt. Første gang var sønnen vår 2 uker gammel, det var pga alvorlig sykdom. Anonymous poster hash: c353d...322
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #47 Skrevet 29. desember 2016 Hvordan kan du synes det er skummelt å skulle være alene med barnet ditt over natta??? Anonymous poster hash: 74cc5...214 Jeg synes det også er skummelt over natta. Men det er fordi jeg er døv og redd for å ikke få med meg hva som skjer når jeg sover. Det er jeg til og ned når jeg er helt hjemme alene om natta. Ikke noe problem på dagen og kvelden. Vet det er på grunn av sansetapet mitt. Og så vet jeg ganske sikkert at den reddheten vil minke veldig mye når barnet er så stort at barnet kan komme inn til meg på natta hvis det er noe. Anonymous poster hash: 1f5db...ef3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #48 Skrevet 29. desember 2016 Jeg synes det også er skummelt over natta. Men det er fordi jeg er døv og redd for å ikke få med meg hva som skjer når jeg sover. Det er jeg til og ned når jeg er helt hjemme alene om natta. Ikke noe problem på dagen og kvelden. Vet det er på grunn av sansetapet mitt. Og så vet jeg ganske sikkert at den reddheten vil minke veldig mye når barnet er så stort at barnet kan komme inn til meg på natta hvis det er noe. Anonymous poster hash: 1f5db...ef3 Ha barnet i din seng når dere er alene? Har du noen ordning for brannvarsler siden du er døv? Broren min er døv så vi hadde blinkende lys og vibrering i senga hans. Anonymous poster hash: c353d...322
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #49 Skrevet 29. desember 2016 Ha barnet i din seng når dere er alene? Har du noen ordning for brannvarsler siden du er døv? Broren min er døv så vi hadde blinkende lys og vibrering i senga hans. Anonymous poster hash: c353d...322 Selvsagt har jeg alt av varsling for døve på plass. Og babycall med kamera. Alt av forhåndsregler er tatt. Men det gjør likevel noe med deg når du har et sansetap og du er den eneste voksne personen i huset på nattestid. Dette vil som sagt bedre seg mye når barnet er blitt mye større. Anonymous poster hash: 1f5db...ef3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #50 Skrevet 29. desember 2016 Jobber i helsevesenet så...jaha...to tette hadde vi også. Nå har vi fått tredjemann. Anonymous poster hash: ca3ce...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå