Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Da snakker jeg ikke en hel dag, men at han eks er alene med barnet (evt barna) en natt eller flere. Min mann sier at han ikke kunne tenkt seg å være alene med barnet vårt på 2 år en natt eller flere. Jeg synes det er så merkelig. Han sier at han synes jeg er bedre egnet. Hvordan kommer jeg til bunns i hvorfor han ikke er gira på det? Hvordan er din mann? Kan han være ei natt eller flere alene med deres barn? Anonymous poster hash: ff3c0...144
Daquiry Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Jeg tar det som en selvfølge at min mann er i stand til å ta vare på barnet vårt så lenge det trengs. Uansett grunn.
Ladybugg Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Jepp, alle 3 😏 slik wr det da mammaen jibber i helsevesenet
*Miss Marple* Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Jeg tar det som en selvfølge at min mann er i stand til å ta vare på barnet vårt så lenge det trengs. Uansett grunn. Dette. Han er selvsagt en like egnet omsorgsperson som meg. Du må nesten spør mannen din hva som gjør at han tenker sånn. Tar han ikke ansvar for ungen ellers heller?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Må ha en fungerende mann om man vil reise på jentetur 4 ganger i året Anonymous poster hash: b4fae...7ec
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Jada. Han kan det. Hender han tar de med til svigers og jeg kan da reise en tur hvis jeg vil. Jeg er derimot ikke like glad for at han reiser 😏 Men det må jo gå begge veier så hvis han vil dra må han jo få det. Kunne kanskje blitt koselig nå som barna er litt større ☺️🙄 Anonymous poster hash: 6dcdd...92b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Jeg er på forretningsreise en gang i blant og er borte noen netter på grunn av det + 1-2 jenteturer i året. Går helt fint det. Anonymous poster hash: 99d8e...bd8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Hva har han tenkt å gjøre hvis du dør!? Legge ungen ut på Finn!? Jeg antar dette handler om latskap på samme nivå som at mannen min ikke "kan" pakke inn julegaver, jeg er "mye flinkere" Altså pisspreik fra A til Å! Anonymous poster hash: 73594...1fe
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Min mann tar ungene med på hytten uten at jeg er med. I tillegg er jeg på jobbreiser noen ganger i løpet av året, med 1-3 overnattinger. Så ja, han er (selvfølgelig) alene med barna. Anonymous poster hash: 75dfc...c55
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Selvsagt er han det. Synes det er merkelig å få barn og ikke klare å være alene med de en helg. Anonymous poster hash: 03f4c...bca
skinnfilla Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 Ja, alle sammen. Har ikke reist noen vei siden minste ble født (hun er 13 mnd) Men han har jo selvsagt vært hjemme med de andre . Har vært på helgeturer osv
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 Jeg må på samlinger på skolen flere netter pr. halvår, så selvfølgelig må han være alene med dem. Har en i bhg og en på skole. Anonymous poster hash: fbfe6...feb
Mamma til 2 søte Skrevet 28. desember 2016 #13 Skrevet 28. desember 2016 Har aldri vært oppe til samtale noensinne. Hadde han ikke vært i stand til å ta seg av barna våre, hadde jeg aldri fått flere med han og vi hadde ikke fortsatt samlivet vårt. Vi er likestilt når det kommer til omsorg av barna. Kunne aldri vært sammen med noen som hadde uttrykt slik ansvarsfraskrivelse som i hi...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 Han har ofte vært alene med barnet mens jeg har jobbet aftenvakter og han har ofte lagt barnet mens jeg har vært borte av ulike grunner. Det er det være alene med barnet ei natt eller flere han er skeptisk til. Jeg skjønner ikke problemet. Han er en strålende far på mange måter, men akkurat det å være alene ei natt eller flere med barnet kvier han seg for og det opplever jeg som merkelig! HI Anonymous poster hash: ff3c0...144
Mamma_til_2 Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 Ja selvsakt, du burde snakke med mannen din og si at du reiser bort en helg på spa så da må han.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #16 Skrevet 28. desember 2016 Vår er bare ett år og jeg har ikke overnattet borte etter han kom til verden.. Ikke er jeg personen til å stikke på "venninneturer" heller men det har aldri vært tema hvorvidt han kan være alene med gutten hvis det er behov for det - det er en selvfølge at han kan det. Anonymous poster hash: ad06b...400
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #17 Skrevet 28. desember 2016 Vi har 4 barn og han har heldigvis ingen problemer med å takle de alene (da hadde vi ikke fått fire) I våres lå jeg en uke på sykehus i forbindelse med en operasjon, gikk fint det. Tidligere i høst lånte han en hytte av en kompis og tok de med til fjells mens jeg fikk en helg alene hjemme Anonymous poster hash: b7387...485
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #18 Skrevet 28. desember 2016 Han har vært med sønnen vår mange kvelder pga min turnus. Jeg har ikke vært borte en natt eller fler etter vi fikk barn, men selvfølgelig kan han det. Eneste er at han er diabetiker med angst, så av og til er det han som trenger "hjelp". Men skulle jeg reise bort en helg f.eks. hadde han ikke hatt problemer med det. Han synes det er gøy å tilbringe tid med guttungen Anonymous poster hash: 9862b...374
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #19 Skrevet 28. desember 2016 Det er han selvsagt. Men etter flere netter er han sliten, vi har to stk som begge er mye våken om natten (og gjerne ikke samtidig), det samme er jeg om jeg er alene flere netter på rad. Anonymous poster hash: e6bfd...f77
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #20 Skrevet 28. desember 2016 Ja. Han synes jeg drar for lite bort. Så han løser det med å dra med ungene på telttur. Anonymous poster hash: 60fc5...e20
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #21 Skrevet 28. desember 2016 Selvsagt. Vi har tre små og han er alene med dem flere ganger i løpet av året. Både fordi jeg er på jobbreise eller fordi han tar dem på ting i feriene mens jeg gjør noe annet. Skulle bare mangle, han er jo ikke tilbakestående... Anonymous poster hash: 893ce...1f3
pifi med tre nurk Skrevet 28. desember 2016 #22 Skrevet 28. desember 2016 Ja, han er jo pappaen deres. Hadde definitivt ikke fått tre barn med en mann som ikke så for seg at han skulle/kunne være alene med eget barn.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #23 Skrevet 28. desember 2016 Hadde ikke giddet å starte familie med en fyr som er så evneveik at han ikke kan passe sitt eget barn en helg. Da bør man kanskje oppmuntre ham til å tørrtrene litt først. Skaffe seg katt, eller noe, og bevise at han greier å passe på et levende vesen. Anonymous poster hash: 31542...4d9
frk Nilsen Skrevet 28. desember 2016 #24 Skrevet 28. desember 2016 Ja, selvsagt! Jeg drar på jobbtur, jentetur(er), spille cup, delta i løp utenbys etc. På samme måte som at jeg har dem alene når han er på jobbtur eller noe annet. Noe annet hadde vært utelukket og kroken på døra. Gidder ikke være sammen med en som ikke evner, eller ikke ønsker å ta seg av barna sine.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #25 Skrevet 28. desember 2016 Han kan ha de alene. Men han er da bare hjemme med de. Kan til nød ta de med til svigers eller ta de med på butikken en tur. Han er selv en hjemmekjær type, inngrodd i huset, skulle man tro. Bortsett fra når han er på jobb. Han liker heller ikke når jeg reiser bort med barna. Lengste vi har vært borte fra han er to uker, han blir nesten litt gal. Sier meg fornøyd med det for nå. Jeg er sjeldent borte. Skal bort fire netter neste år, det må han bare håndtere. Anonymous poster hash: 45937...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå