Gå til innhold

Wow.. Iglow vippeserum virker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva med å bare være naturlige? Er det helt urealistisk? Ved å slutte med alle disse greiene dere holder på med, "vippeserum," å gå til "vippedama" osv, kommer vippene deres til å vokse ut og bli fyldige og fine. Helt av seg selv. Gratis.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bare være naturlige? Er det helt urealistisk? Ved å slutte med alle disse greiene dere holder på med, "vippeserum," å gå til "vippedama" osv, kommer vippene deres til å vokse ut og bli fyldige og fine. Helt av seg selv. Gratis.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Det har ikke jeg merket noe til i hvert fall

 

Anonymous poster hash: 2e631...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg merket noe til i hvert fall Anonymous poster hash: 2e631...947

Det tar jo litt tid, da. 6 måneder kanskje. Ingenting dere smører på vippene kan få dem til å vokse. Det er genetisk.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jo litt tid, da. 6 måneder kanskje. Ingenting dere smører på vippene kan få dem til å vokse. Det er genetisk.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Joda. Noe man smører på kan absolutt få dem til å vokse. Må være flaut å være så uvitende.

 

Anonymous poster hash: b52e2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Noe man smører på kan absolutt få dem til å vokse. Må være flaut å være så uvitende. Anonymous poster hash: b52e2...c84

Hvorfor selges da ikke dette til skalla menn? Hva er det i serumet som gjør at hår vokser fortere og lengre?

 

Anonymous poster hash: 5195e...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Noe man smører på kan absolutt få dem til å vokse. Må være flaut å være så uvitende. Anonymous poster hash: b52e2...c84

Nei. Du tar feil. Som hun under skriver, hvorfor selger de ikke dette til skalla menn, da? Det finnes ingen vitenskapelig dokumentasjon på at dette fungerer. De som lar seg lure av dette, blir utnyttet av en allerede kynisk bransje som spiller på kvinners dårlige selvtillit. Vær obs på at det kan skade øynene og huden rundt. De fleste av disse produktene inneholder prostaglandiner, som kan gjøre stor skade. Jeg bare nevner det.

 

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Du tar feil. Som hun under skriver, hvorfor selger de ikke dette til skalla menn, da? Det finnes ingen vitenskapelig dokumentasjon på at dette fungerer. De som lar seg lure av dette, blir utnyttet av en allerede kynisk bransje som spiller på kvinners dårlige selvtillit. Vær obs på at det kan skade øynene og huden rundt. De fleste av disse produktene inneholder prostaglandiner, som kan gjøre stor skade. Jeg bare nevner det.

 

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Jobber på øyeavdeling og tror vel mer på legene der enn på deg gitt. Og jo, det virker absolutt. Og du er uvitende

 

Anonymous poster hash: b52e2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du tar feil. Som hun under skriver, hvorfor selger de ikke dette til skalla menn, da? Det finnes ingen vitenskapelig dokumentasjon på at dette fungerer. De som lar seg lure av dette, blir utnyttet av en allerede kynisk bransje som spiller på kvinners dårlige selvtillit. Vær obs på at det kan skade øynene og huden rundt. De fleste av disse produktene inneholder prostaglandiner, som kan gjøre stor skade. Jeg bare nevner det.

 

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Fordi skallede menn ikke har hårsekker der de er skalla??

 

Anonymous poster hash: b52e2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi skallede menn ikke har hårsekker der de er skalla??Anonymous poster hash: b52e2...c84

Feil igjen.

Skallethet hos menn kommer av at et hormon som binder seg til hårsekkene og gjør de inaktive. Så de har hårsekker, men de er lammet. Hadde dette serumet deres vært så fantastisk som dere hevder, kunne produsentene av dette gjort seg til millionærer ved å selge det til skallede menn. Så hvorfor gjør de ikke det, tro?

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du tar feil. Som hun under skriver, hvorfor selger de ikke dette til skalla menn, da? Det finnes ingen vitenskapelig dokumentasjon på at dette fungerer. De som lar seg lure av dette, blir utnyttet av en allerede kynisk bransje som spiller på kvinners dårlige selvtillit. Vær obs på at det kan skade øynene og huden rundt. De fleste av disse produktene inneholder prostaglandiner, som kan gjøre stor skade. Jeg bare nevner det.

 

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Haha 😂 Særlig .

 

Anonymous poster hash: dc68a...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt pinlig med å være kvinne er å se hvordan selskaper tjener milliarder på kvinners naivitet og uvitenhet. Her bruker vi enorme summer på kremer og annen dritt som liksom skal få hår til å vokse/blu borte, fett til å forbrenne og cellulitter og rynker til å forsvinne.

 

Er jo et under at det finnes kvinner igjen med både rynker og cellulitter om disse produktene er så fantastiske!

 

Anonymous poster hash: 8b238...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jo litt tid, da. 6 måneder kanskje. Ingenting dere smører på vippene kan få dem til å vokse. Det er genetisk.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Jeg har aldri prøvd vippeserum da, men jeg har ikke fyldige og fine vipper som du sier jeg burde ha når jeg lar det være naturlig

 

Anonymous poster hash: 2e631...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil igjen.

Skallethet hos menn kommer av at et hormon som binder seg til hårsekkene og gjør de inaktive. Så de har hårsekker, men de er lammet. Hadde dette serumet deres vært så fantastisk som dere hevder, kunne produsentene av dette gjort seg til millionærer ved å selge det til skallede menn. Så hvorfor gjør de ikke det, tro?

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Fordi øyevippene mine ikke er lamme??

 

Anonymous poster hash: b52e2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iglow funker som bare det! Jeg har alltid hatt korte stubber som ikke har bøyd seg oppover, men med iglow vokste de så mye at et par stykker har spurt om jeg har satt på. Vippene ser ikke superlange og unaturlige ut altså, bare passe lange og fine. Jeg har vært litt dårlig på å vedlikeholde og har nå etter en stund mistet noen. Men ikke mistet mange som jeg så noen andre hadde gjort. Vippene er fremdeles lengre enn det jeg hadde før.



Anonymous poster hash: 55c0b...c32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iglow funker som bare det! Jeg har alltid hatt korte stubber som ikke har bøyd seg oppover, men med iglow vokste de så mye at et par stykker har spurt om jeg har satt på. Vippene ser ikke superlange og unaturlige ut altså, bare passe lange og fine. Jeg har vært litt dårlig på å vedlikeholde og har nå etter en stund mistet noen. Men ikke mistet mange som jeg så noen andre hadde gjort. Vippene er fremdeles lengre enn det jeg hadde før. Anonymous poster hash: 55c0b...c32

Placeboeffekten.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Placeboeffekten.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Uff da. Ikke lett å være ei kjærring.

 

Anonymous poster hash: b52e2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Ikke lett å være ei kjærring. Anonymous poster hash: b52e2...c84

Vi er der, ja. Kaller hverandre navn, og greier. Da får jeg bare gi meg, da. Du vant.

Ha et godt nyttår.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...