Gå til innhold

Wow.. Iglow vippeserum virker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har brukt det siden 1.Desember og ser tydelig forskjell. Tok nye bilder nå. Spent på hvordan de ser ut om 1 mnd til.

Flere som bruker det?

 

Anonymous poster hash: 4671c...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint for dere!

Dere ser som regel ut som en gjeng tilbakestående personligheter med edderkoppben til vipper, men jeg er glad det funker for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for dere!

Dere ser som regel ut som en gjeng tilbakestående personligheter med edderkoppben til vipper, men jeg er glad det funker for dere.

Du var jo hyggelig!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for dere!

Dere ser som regel ut som en gjeng tilbakestående personligheter med edderkoppben til vipper, men jeg er glad det funker for dere.

Øvd lenge eller bare født så sjarmerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint for dere!

Dere ser som regel ut som en gjeng tilbakestående personligheter med edderkoppben til vipper, men jeg er glad det funker for dere.

Oh. Må man ha edderkoppvipper da? Såååå misunnelig på oss som ser bra ut. God jul til deg og. Bitterhet varer lengst...

 

Anonymous poster hash: b52e2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for dere!

Dere ser som regel ut som en gjeng tilbakestående personligheter med edderkoppben til vipper, men jeg er glad det funker for dere.

Er det bedre å være en tilbakestående personlighet uten edderkoppben til vipper altså?

 

Anonymous poster hash: 2e631...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor får man kjøpt det? Dyrt?

 

Anonymous poster hash: 2e631...947

Iglow.no . Ikke dyrt . Rundt 4-500 kr

 

Anonymous poster hash: dc68a...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ja.

Men på et eller annet tidspunkt mister man de lange vippene og da har man omtrent bare stubber igjen. Og da vokser vippene utrolig sakte.

Så man må holde på med dette serumet resten av livet. Da blir det ganske dyrt.

 

Anonymous poster hash: 379f4...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ja.

Men på et eller annet tidspunkt mister man de lange vippene og da har man omtrent bare stubber igjen. Og da vokser vippene utrolig sakte.

Så man må holde på med dette serumet resten av livet. Da blir det ganske dyrt.

 

Anonymous poster hash: 379f4...769

Har du prøvd det?

 

 

 

Anonymous poster hash: 017f3...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippene blir lange ja, men de ser ikke sunne ut! Mye bedre å ha sunne vipper enn lange usunne. For sunne vipper er det bra å ikke bruke maskara hver dag samt bruke olje på dem som feks argan, barbary eller caster olje. Funker det også men da ser de i tillegg sunne ut. 

 

Jeg har lange vipper fra naturens side så jeg trenger ikke vippeserum. Jeg farger vippene nå og da (noen få ganger i året) og bruker ikke maskara. Legger merke til de som bruker maskara daglig ofte har utrolig slitte usunne vipper så de føler da at de trenger å bruke maskara daglig. Om dere slutter med maskara daglig så vil vippene bli mye finere ;) Prøv å farg dem og bruk olje.



Anonymous poster hash: 4e5ed...975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd det?

 

 

 

Anonymous poster hash: 017f3...f2e

Ja. Jeg valgte å lime på vipper til egne var lange igjen. Tok ca 8 måneder å få min normale lengde.

 

Anonymous poster hash: 379f4...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg valgte å lime på vipper til egne var lange igjen. Tok ca 8 måneder å få min normale lengde.

 

Anonymous poster hash: 379f4...769

Ånei... jeg bestilte i sted før jeg leste denne tråden 🤔

 

 

Anonymous poster hash: 017f3...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kolleger av meg har brukt det i flere år og aldri opplevd noen problemer,de har lange fine vipper hele tiden. En iglow holder i et år når man har fått den lengden man vil og bare skal vedlikeholde.

 

Anonymous poster hash: 4671c...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei... jeg bestilte i sted før jeg leste denne tråden 🤔

 

 

Anonymous poster hash: 017f3...f2e

Bare tull det hun sier.

 

Anonymous poster hash: b52e2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull det hun sier.

 

Anonymous poster hash: b52e2...c84

Nei det MÅ vedlikeholdes hele tiden.

Og gjerne også bruke vippebalsam.

Etterhvert mister man vippene noe som er naturlig.

Som oftest mister man én og én vippe men de som har brukt serum opplever ofte å miste flere samtidig.

Selvsagt vokser de fort ut igjen om man fyller på med serum etter anbefalning, poenget mitt var at det ikke er så billig da.

Og hun som fikset mine vipper sa hun hadde MANGE som ikke orket det vedlikeholdet og slet med det samme som meg at alle vippene var korte.

 

 

Anonymous poster hash: 379f4...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere? Betale så vanvittig mye penger for noen millimeter lengre vipper. Vet dere, INGEN SER DET. INGEN BRYR SEG. Alle tenker kun på seg selv.

 

Anonymous poster hash: 3d74c...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt det nesten daglig i 15 mnd. Er fremdeles på flaske nr 2. Så vil ikke påstå at dette er rådyrt!

 

Anonymous poster hash: 31c0d...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bruker castor Oil til 80 kroner flasken for kaldpresset økologisk ren olje. Gjett hva? Jeg har samme effekt!

 

Anonymous poster hash: cb49f...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vippene blir lange ja, men de ser ikke sunne ut! Mye bedre å ha sunne vipper enn lange usunne. For sunne vipper er det bra å ikke bruke maskara hver dag samt bruke olje på dem som feks argan, barbary eller caster olje. Funker det også men da ser de i tillegg sunne ut.

 

Jeg har lange vipper fra naturens side så jeg trenger ikke vippeserum. Jeg farger vippene nå og da (noen få ganger i året) og bruker ikke maskara. Legger merke til de som bruker maskara daglig ofte har utrolig slitte usunne vipper så de føler da at de trenger å bruke maskara daglig. Om dere slutter med maskara daglig så vil vippene bli mye finere ;) Prøv å farg dem og bruk olje.

 

Anonymous poster hash: 4e5ed...975

De ser sunne ut jo! Mammaen min på 50 bruker det og hun er så fin at. Akkurat passe lange og litt mer fyldige! Ser bare ut som hun har litt lange vipper, ikke noe unaturlig i det hele tatt...

 

 

Anonymous poster hash: 6feab...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det MÅ vedlikeholdes hele tiden.

Og gjerne også bruke vippebalsam.

Etterhvert mister man vippene noe som er naturlig.

Som oftest mister man én og én vippe men de som har brukt serum opplever ofte å miste flere samtidig.

Selvsagt vokser de fort ut igjen om man fyller på med serum etter anbefalning, poenget mitt var at det ikke er så billig da.

Og hun som fikset mine vipper sa hun hadde MANGE som ikke orket det vedlikeholdet og slet med det samme som meg at alle vippene var korte.

 

 

Anonymous poster hash: 379f4...769

Selvfølgelig sa hun det. Vippeserum er trussel mot løsvipper som koster skjorta.

 

Anonymous poster hash: 4671c...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sa hun det. Vippeserum er trussel mot løsvipper som koster skjorta.

 

Anonymous poster hash: 4671c...715

Ikke sant? Og ikke orker vedlikehold? Hva kaller du det å gå til vippedame og betale i dyre dommer om det ikke er vedlikehold? Å smøre vippene hjemme er ikke mer bryderi enn å smøre ansiktet om kvelden, og det gjør man. Det tar ikke ti sekunder engang. Og ser utrolig mye bedre ut enn falske vipper.

 

 

Anonymous poster hash: cb49f...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sa hun det. Vippeserum er trussel mot løsvipper som koster skjorta.

 

Anonymous poster hash: 4671c...715

Ikke sant? Og ikke orker vedlikehold? Hva kaller du det å gå til vippedame og betale i dyre dommer om det ikke er vedlikehold? Å smøre vippene hjemme er ikke mer bryderi enn å smøre ansiktet om kvelden, og det gjør man. Det tar ikke ti sekunder engang. Og ser utrolig mye bedre ut enn falske vipper.

 

 

Anonymous poster hash: cb49f...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...