Gå til innhold

Kallenavn på bonusmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med Tante Grusom?

Anonymous poster hash: 04f76...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min kaller bonusmammaen for Mimmi :) Synes det bare er koselig jeg. Mimmi har vært i livet hennes fra hun var to år gammel, og de har et godt forhold. Synes det er fint at hun har et kallenavn på henne :-)

Anonymous poster hash: 664b0...cde

Skrevet

Mitt barn kaller stefar for pappa. Det er den eneste pappaen han kjenner, og har vært i livet hans fra før han ble to år. Nå er han tenåring.

Anonymous poster hash: 05d10...4d7

Skrevet

Jeg tenker at det kommer kanskje ann på hvor lege dere har vært sammen, du og pappaen.

Jeg har vært i ditt bonusbarn og jeg kalte også min stefar ved navn. Etter mange år, kanskje 4-5, husker jeg at jeg ville egentlig si pappa, men jeg synes det var flaut, og var redd de ikke ville like det. Var ganske ung da. Men husker en dag satte de seg ned og sa til meg at jeg kunne kalle akuratt det jeg ville, uansett om det var pappa eller stefar, navn, osv. Dette husker jeg hjalp for meg, for da fikk jeg en bekreftelse på at stefaren min faktisk ønsket at jeg skulle kalle han pappa. Ham hadde vært så unnvikende fordi han var redd jeg skulle føle at jeg måtte kalle han det, at teamet aldri var blitt tatt opp før da.

Skrevet

- Ditt fornavn

- Stemor

- Bonusmor

- Pappas kjæreste

Mimmi betyr vel mormor?!

Anonymous poster hash: c7a74...2e9

Skrevet

Datteren min kaller bonusmammaen for Mimmi :) Synes det bare er koselig jeg. Mimmi har vært i livet hennes fra hun var to år gammel, og de har et godt forhold. Synes det er fint at hun har et kallenavn på henne :-)

Anonymous poster hash: 664b0...cde

Mimmi er et ganske vanlig kallenavn på mamma nr 2 hos lesbiske par. Så det er absolutt en hedersbetegnelse vil jeg si :)

Anonymous poster hash: 50277...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...