Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #26 Skrevet 28. desember 2016 Spandere solarium altså, for en gest! 😂 hvordan kunne hun takke nei til et så uslåelig tilbud? Håper du ikke er like sarkastisk til vanlig 😂😎 Anonymous poster hash: 822f1...bf9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #27 Skrevet 28. desember 2016 HI Jeg ble nysgjerrig på hvor mange år ho er? Hvor lenge var de sammen ? Anonymous poster hash: ccdda...e37 Hun er 23 år. 1,5 år var de sammen. Langdistanseforhold mesteparten av tiden, bodde sammen 1 mnd før te ble slutt. Kom som lyn fra klar himmel at han gjorde det slutt. HI. Anonymous poster hash: 822f1...bf9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #28 Skrevet 28. desember 2016 Skjønner at hun ikke gadd å henge med et kjærestepar. Du får invitere til jentekveld. Anonymous poster hash: 75903...83e Jeg inviterte henne til filmkveld en gang, men da passet det ikke. Jeg får bli flinkere til det. HI Anonymous poster hash: 822f1...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #29 Skrevet 29. desember 2016 Det jeg ville fram til er at det ikke er sunt å dyrke sorgen "24/7". Vi merker på henne hvor mye bedre humør hun er hvis hun trener eller jobber og ikke bare sitter i sofaen dagen lang. Dette året har jeg hatt en sorg relatert til studiene At du unner meg sorg sier mest om deg Anonymous poster hash: 822f1...bf9 Ok, studiene dine døde, da? Hele denne tråden forteller en god del om deg i alle fall. Ett av de viktigste elementene i å hjelpe og å vise forståelse til en person i sorg, er å ikke sette egne "tidsfrister" på andres prosess. Noe du ikke greier å respektere. Anonymous poster hash: 9917e...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå