Gå til innhold

Inspirert dra fra barn 15 mnd en helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 5 dager i utlandet i forbindelse med et vennebryllup da yngste var 10 mnd. Min mor passet (far ukependler). Vi bor så nært hverandre at barna ser besteforeldrene stort sett hver dag. Jeg hadde noen fantastiske dager og barna storkoste seg sammen med besteforeldrene ☺ Ingen varige mén på noen av oss😉 Slik jeg ser det er det utrolig trygt og verdifullt at barna har flere nære og trygge omsorgspersoner enn meg i livene sine! Dere som aldri forlater barna deres; hva om det skjer dere noe?

Anonymous poster hash: 3458a...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette.

De fleste har ikke noe problem med å levere fra seg barnet sitt i barnehagen(noen ganger er ikke barnet 1 år enda) og ofte er barnet der minst 8 timer. Dette til mennesker man ikke truffet før. Men å dra bort en natt eller to og levere barnet til en kjent omsorgsperson, det er vanskelig det. Blir litt oppgitt jeg...

Anonymous poster hash: e28ef...66f

Hehe, jeg stoler faktisk mye mer på barnehagen enn på besteforeldrene. De viser stadig dårlig dømmekraft. Passer lett jenta på 1,5 år på dagtid, men hadde ikke stolt på de en hel helg. Kjipt, men sånn er det. Vi har faktisk prioritert å gjøre kjæresteting sammen på dagtidnoen ganger når jenta er i bhg, heller det enn barnevakt på kveld/helg. Og ang å reise bort så hadde hun jo selvsagt klart seg hjemme med pappaen en helg, men greia er at jeg heller vil være sammen med dem. Ser de lite nok fra før på grunn av turnus osv.

Hi, gjør det som føles riktig for deg! Og vær ærlig med venninnene :)

Anonymous poster hash: f1056...a07

Skrevet

Har ei på 15 mnd må. Hadde ikke klart det. Hun har en pappa og alt det der.. Men ennå ville jeg ikke trivdes å være så lenge borte fra henne. Har vært en hel dag her og der. Men ikke over natta.

Skrevet

Jeg skal reise bort en helg når babyen er 5 måneder. Pappa'n er en omsorgsperson som stiller på samme linje som meg.

Anonymous poster hash: 1f7bb...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...