Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #26 Skrevet 23. februar 2017 Jeg liker naturlige spor på kroppen etter hendelser, men tatoveringer har jeg ikke sansen for, i hvertfal ikke moderne, vestlige tatoveringer. Anonymous poster hash: c9904...64f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #27 Skrevet 23. februar 2017 Jeg skjønner det ikke helt. Er det for å minnes bedre? Sørge? Jeg har mistet mang, men ser ikke helt hensikten med minnetatovering. Det er jo en symbolsk greie. Noen har bilder, andre setter blomster på grava. Mens noen tatoverer et symbol til minne om personen. Anonymous poster hash: f3629...167
Ophiophagus Hannah Skrevet 23. februar 2017 #28 Skrevet 23. februar 2017 Jeg har ingen minnetatoveringet selv, men kan fint forstå hvorfor noen har slike tatoveringer. Det kan være en fin gest. Men hvis du vurdere en tatovering til minne om en du var glad i, så bør man ikke spørre om andres mening.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #29 Skrevet 23. februar 2017 Synes overhode ikke noe negativt om minnetatoveringer. Tvert imot synes jeg det er finere når det har en virkelig mening bak seg enn når man tar en tattoo med Hello kitty på innsiden av leppa si på et slitent nach. Men det er selvfølgelig smak og behag det og. skal jeg noen gang ta tattovering, vil det være av noe som virkelig betyr noe for meg:) Anonymous poster hash: 2ca40...3f0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #30 Skrevet 24. februar 2017 Heller det enn noe totalt meningsløst. Mannen har en minnetatovering. Svært få vet at det er det det er, men det betyr noe for han. Anonymous poster hash: 94356...2dd
Von Hertelhofen Skrevet 24. februar 2017 #31 Skrevet 24. februar 2017 tatoveringer kan være like forskjellige som fingeravtrykk - så det er umulig å ha en mening om noe en ikke har et visuelt bilde av. Noen er pene - andre er mindre pene.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #32 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har en tatovering "til minne om min bestemor", men for alle andre er det bare en tatovering. Gir nå uansett f i hva andre mener😊 Anonymous poster hash: e7969...775
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #33 Skrevet 24. februar 2017 Jeg syns det er grusomt teit og harry. Mne jeg har altså full respekt for de som liker det og velger å skaffe seg det. Men selv minnes jeg heller min kjære på andre måter. Han hadde forresten snudd seg i graven, hadde han visst at jeg hadde skaffet meg en tatovering til minne om ham. Anonymous poster hash: 780f2...813
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #34 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har det.. Det var min måte å håndtere sorgen på, og selv om jeg bærer minner i hjertet føles det mer ekte for meg å ha han på kroppen i form av en tatovering. Jeg liker generelt tatoveringer og har flere andre også. Anonymous poster hash: 6d927...2d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå