Gå til innhold

George Michael er død😢

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var trist lesning. Som om at mannen har gått bort ikke er trist nok i seg selv. Det virker som om noen her inne ikke forstår hvor viktig George Michael har vært, spesielt med tanke på den motstanden homofile har hatt og fremdeles møter. Han har de siste årene vært en viktig talsperson for en minoritetsgruppe som har blitt hatet, misbrukt, forgrepet og undertrykt. Det er intet annet enn sørgelig at han døde så alt, alt for tidlig. Selvomen mannen er død håper jeg budskapet hans for leve videre.

Jeg synes det er flaut å lese noen av kommentarene her. Så respektløst og så malplassert.

Har ingen ting i mot legningen hans. Det er musikken hans jeg ikke kan utstå.

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er likevel respektløs i dine uttalelser. Denne tråden handlet om et dødsfall, ikke hvorvidt man liker musikken eller ei.

Skrevet

Du er likevel respektløs i dine uttalelser. Denne tråden handlet om et dødsfall, ikke hvorvidt man liker musikken eller ei.

Javisst er jeg det. Jeg trenger ikke sippe over en tilfeldig fremmed fyr som lagde popmusikk. Mennesker dør hver dag, under grusommere forhold. Det plager meg mye mer.

Skrevet

Javisst er jeg det. Jeg trenger ikke sippe over en tilfeldig fremmed fyr som lagde popmusikk. Mennesker dør hver dag, under grusommere forhold. Det plager meg mye mer.

Hadde du eid et snev av folkeskikk hadde du oppført deg ordentlig og avstått fra de usmakelige kommentarene dine.

Anonymous poster hash: 3de4a...34a

Skrevet

Hvorfor sette to håpløse saker opp mot hverandre?

Jeg klarer fint å ta innover meg flere uavhengige tragedier og synes det er leit. Jeg klarer samtidig å utvise respekt. Jeg trenger ikke sammenligne og har ei heller behov for å sette alt i perspektiv til en hver tid. Du kverulerer i en tråd som handler om en person som har betydd mye for veldig mange og som nå har gått bort for tidlig. For å være helt ærlig så er det langt under mitt nivå og ønsker ikke å overbevise deg mer. Din holdning synes jeg forøvrig ikke bør fores yttligere.

Skrevet

Trist? Vet ikke. Overraskende? Absolutt ikke. Slik man reder, ligger man!

Anonymous poster hash: babef...601

Skrevet

Hvorfor sette to håpløse saker opp mot hverandre?

Jeg klarer fint å ta innover meg flere uavhengige tragedier og synes det er leit. Jeg klarer samtidig å utvise respekt. Jeg trenger ikke sammenligne og har ei heller behov for å sette alt i perspektiv til en hver tid. Du kverulerer i en tråd som handler om en person som har betydd mye for veldig mange og som nå har gått bort for tidlig. For å være helt ærlig så er det langt under mitt nivå og ønsker ikke å overbevise deg mer. Din holdning synes jeg forøvrig ikke bør fores yttligere.

Min holdning? Den er slik: Synd for vennene og familien hans. Irrelevant for alle - ALLE - andre.

Som ved de fleste naturlige dødsfall m.a.o. Kan ikke se noe usmakelig, kynisk, stygt eller ondt i det.

Skrevet

Irrelevant for alle andre faktisk. Du har skjønt mye....

Anonymous poster hash: 93aa0...103

Skrevet

2016 har vært et fryktelig år for musikken..

David Bowie, Lemmy, Prince, Leonard Cohen, George Michael..

Detre er mennesker som hver på sin måte har gjort så mye for mennesker over hele verden. Både musikalsk og holdningsmessig. Derfor er det ikke merkelig at man sørger, selv om man ikke kjente dem..

Det at de som "alltid har vært der" dør, og så mange på kort tid, får meg til å innse at døden er for alle.. at ingen slipper unna.. og at tiden går og fører meg nærmere de årene hvor jeg kommer til å se meg rundt og alle som har satt spor i livet mitt er borte..

Anonymous poster hash: e2d1f...a00

Skrevet

Min holdning? Den er slik: Synd for vennene og familien hans. Irrelevant for alle - ALLE - andre.

Som ved de fleste naturlige dødsfall m.a.o. Kan ikke se noe usmakelig, kynisk, stygt eller ondt i det.

Nå var det din måte å spre usannheter på man opprinnelig reagerte på, ikke at du ikke liker musikken hans eller at du ikke blir lei deg.

Anonymous poster hash: 7d8b1...f6b

Skrevet

Det er jo leit for ham og hans nærmeste, men ikke være enn for de ca 150.000 andre som dør hvert dag. Det største problemet er likevel at det blir født over dobbelt så mange som det dør. Det burde det skrives mye mer om enn at en avdanka musikker har gått bort.

Anonymous poster hash: 02472...708

Skrevet

Anonymous poster hash: 5c031...e76

Skrevet

Fy faen så stygge dere er.

Dere er virkelig noen høns!

Æsj!

RIP George Michael 🙏

Anonymous poster hash: 5c031...e76

Skrevet

Det er jo leit for ham og hans nærmeste, men ikke være enn for de ca 150.000 andre som dør hvert dag. Det største problemet er likevel at det blir født over dobbelt så mange som det dør. Det burde det skrives mye mer om enn at en avdanka musikker har gått bort.

Anonymous poster hash: 02472...708

Så du synes dette var den tråden det var naturlig å ta opp overbefolkningsproblematikk? Det er ganske pussig. Det er enda pussigere at du ikke synes det er smakløst, pleier du å ta opp disse brennende spørsmålene i begravelser av avdanka husmødre og snekkere også?

Skrevet

Er det bare mennesker som gjør ting DU liker som fortjener respekt? At et menneske på bare 53 år dør er trist uansett og det er ikke opp til deg å sette standard for hvem som føler sorg eller vemod over at noen dør.

Skrevet

Han tok ikke test i 2004. I 2007 sa han i et intervju han ikke testet seg for han var redd for resultatet. I 2011 var han lagt inn med noe som kan ligne på en aids relatert sykdom. Han klarte seg og om han fikk det bekreftet da kan han meget fint startet medisiner og levd fint til nå. Men både hjerte, mange kreftsykdommer er gjerne det de dør av , hiv syke. Altså ikke aids men disse tillegg tingene. Må absolutt ikke ha vært slik , hjertet kan ha stoppet etter all bruken av dop og alkohol også.

Anonymous poster hash: e8d04...54c

Skrevet

Skal si du følger nøye med på GMs blodprøver...

Var det noen her som kjente ham personlig, da? Ante ikke at han hadde venner og familie i Norge.

Hvis ikke, så kan folk godt klappe igjen om hvor trist og leit det er. Da aner de virkelig ikke hva de prater om.

Jeg personlig er ikke trist av at George Michael er død, men det er da ingen grunn til å tro at mitt følelsesregister bør være master for alle andres følelser. Du aner virkelig ikke hva du prater om hvis du tror at fordi du har opplevd noe skikkelig trist, så har ingen andre rett til å være lei seg for noe du ikke synes er viktig. 

Skrevet

Noen er så blottet for empati at det er skremmende. Jeg håper for guds skyld at dere klarer å skjule denne mangelen bedre IRL enn her. Det er sikkert mange som har en eller annen minne ifm en sang fra George Michael. Jeg f.eks. hadde en spesiell opplevelse mens jeg hørte Last Christmas for noen år siden, og ja, det gjør meg trist at han som skrev og sang den er borte.

Selvfølgelig er det mer vemod enn sorg da jeg ikke kjente ham personlig, enhver av mine foreldres naboer jeg kjente i barndommen min var nærmere enn han, men jeg setter det ikke mot hverandre. Det er trist og ferdig med det.

Anonymous poster hash: 61d9b...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...