Gå til innhold

George Michael er død😢


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med 2016?

 

Anonymous poster hash: 3c3de...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer med 2016?

 

Anonymous poster hash: 3c3de...005

Herregud, han ble jo HIV-smitta allerede i 1983 eller noe. Hva hadde du ventet?

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Skrevet

Sånn er livet. Det går i en syklus vet du. Mennesker blir født og mennesker dør... har ikke noe med 2016 å gjøre i og for seg 😜

 

Anonymous poster hash: 92784...afe

Skrevet

Nei, men 2016 har tatt så mange av de store artistene.

 

Anonymous poster hash: 3c3de...005

Skrevet

Herregud, han ble jo HIV-smitta allerede i 1983 eller noe. Hva hadde du ventet?

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Dagens mest uspiselige kommentar

 

Anonymous poster hash: 3de4a...34a

Skrevet

Herregud, han ble jo HIV-smitta allerede i 1983 eller noe. Hva hadde du ventet?

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Kanskje ikke at han dør av det 30 år etter?

 

Det var vel heller stoff og alkohol som var hans problem.

 

Uansett veldig trist, 53 år er altfor ungt å dø uansett.

 

Anonymous poster hash: f5805...2de

Skrevet

Hadde han hiv? Visste jeg ikke. Hadde ikke fått med meg at han døde. Så trist :/

 

Anonymous poster hash: cad09...448

Skrevet

Dagens mest uspiselige kommentar

 

Anonymous poster hash: 3de4a...34a

Er det uspiselig å minne om at dødssyke folk kan komme til å dø?

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Skrevet

Er det uspiselig å minne om at dødssyke folk kan komme til å dø?

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Med medisinene vi har i dag er hiv noe man dør med og ikke av.

 

Anonymous poster hash: 3c3de...005

Skrevet

Han fant vel ut at dette var siste jula han skulle bli påminnet forrige jul.

 

Anonymous poster hash: 285ca...d6f

Skrevet

Han hadde ikke HIV. Alle homoer som dør har ikke hiv eller aids..

 

Anonymous poster hash: 1585e...a96

Skrevet

Er det uspiselig å minne om at dødssyke folk kan komme til å dø?

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Hiv er ikke en dødssykedom, det er aids som er det. Og Med dagens medisiner så utvikler ikke hiv seg til aids.

 

Anonymous poster hash: ef7c3...235

Skrevet

George Michael var da ikke HIV-smittet? Forveksler du med noen andre?

 

Anonymous poster hash: 15302...0ad

Skrevet

Anonym f16 og d6f... hva respekterer dere?

 

Å krangle og fleipe om dødsfall som betyr noe for andre, det er bare det laveste av det laveste.

 

 



Anonymous poster hash: 7b0ac...8ed
Skrevet

Herregud, han ble jo HIV-smitta allerede i 1983 eller noe. Hva hadde du ventet?

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Hvor tar du den infoen fra? I 2004 tok han en hiv test som var negativ, i 2011 avkreftet legen hans at han hadde hiv etter at han ble lagt inn på sykehus med lungebetennelse. Det er godt mulig han har blitt hiv positiv de siste årene, men at han har vært positiv siden 1983 er rett og slett veldig feil. Forøvrig er man ikke dødssyk om man er hiv positiv. Medisiner gjør at hiv er en kronisk sykdom, og at hiv positive kan leve et tilnærmet normalt liv og ikke minst et like langt liv som de som er hiv negative.

 

 

Anonymous poster hash: 7d8b1...f6b

Skrevet

Hvor tar du den infoen fra? I 2004 tok han en hiv test som var negativ, i 2011 avkreftet legen hans at han hadde hiv etter at han ble lagt inn på sykehus med lungebetennelse. Det er godt mulig han har blitt hiv positiv de siste årene, men at han har vært positiv siden 1983 er rett og slett veldig feil. Forøvrig er man ikke dødssyk om man er hiv positiv. Medisiner gjør at hiv er en kronisk sykdom, og at hiv positive kan leve et tilnærmet normalt liv og ikke minst et like langt liv som de som er hiv negative.

 

 

Anonymous poster hash: 7d8b1...f6b

Skal si du følger nøye med på GMs blodprøver...

 

Var det noen her som kjente ham personlig, da? Ante ikke at han hadde venner og familie i Norge.

 

Hvis ikke, så kan folk godt klappe igjen om hvor trist og leit det er. Da aner de virkelig ikke hva de prater om.

 

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Skrevet

Skal si du følger nøye med på GMs blodprøver...

 

Var det noen her som kjente ham personlig, da? Ante ikke at han hadde venner og familie i Norge.

 

Hvis ikke, så kan folk godt klappe igjen om hvor trist og leit det er. Da aner de virkelig ikke hva de prater om.

 

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Det er bare et kjapt søk for å finne ut denne infoen, du burde kanskje tatt den jobben du også før du kom med feil info?

 

 

Anonymous poster hash: 7d8b1...f6b

Skrevet

Så trist

 

Anonymous poster hash: 9d60e...8fa

Skrevet

Det er bare et kjapt søk for å finne ut denne infoen, du burde kanskje tatt den jobben du også før du kom med feil info?

 

 

Anonymous poster hash: 7d8b1...f6b

Nei, jeg driver ikke avis eller nyhetsbyrå, så jeg trenger ikke informere allmennheten om noe som helst. Hvis jeg skriver på nett at det flygende spaghettimonsteret har åpenbart seg for meg og fortalt at Michael døde av en tannbyll, har det heller ikke noe å si.

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Skrevet

Skal si du følger nøye med på GMs blodprøver...

 

Var det noen her som kjente ham personlig, da? Ante ikke at han hadde venner og familie i Norge.

 

Hvis ikke, så kan folk godt klappe igjen om hvor trist og leit det er. Da aner de virkelig ikke hva de prater om.

 

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Det virker ikke som du vet hva du snakker om heller...

Skrevet

Nei, jeg driver ikke avis eller nyhetsbyrå, så jeg trenger ikke informere allmennheten om noe som helst. Hvis jeg skriver på nett at det flygende spaghettimonsteret har åpenbart seg for meg og fortalt at Michael døde av en tannbyll, har det heller ikke noe å si.

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Det har noe med å respektere andre mennesker i forhold til å ikke spre falske rykter, men du synes kanskje det å respektere andre mennesker er en dårlig egenskap?

 

Anonymous poster hash: 7d8b1...f6b

Skrevet

Nei, jeg driver ikke avis eller nyhetsbyrå, så jeg trenger ikke informere allmennheten om noe som helst. Hvis jeg skriver på nett at det flygende spaghettimonsteret har åpenbart seg for meg og fortalt at Michael døde av en tannbyll, har det heller ikke noe å si.

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

 

Så negativ og kynisk som du fremstiller deg selv så tenker jeg at du har det vondt på en eller annen måte.

 

Du kan skrive hva du vil, men gjør det da i en tråd som ikke omhandler et dødsfall, det er bare veldig respektløst.

 

 

Anonymous poster hash: 7b0ac...8ed

Skrevet

Det virker ikke som du vet hva du snakker om heller...

Jeg vet godt hva "dødsfall som betyr noe for noen" er, i alle fall. Og det er IKKE "dødsfallet til han i Wham som jeg syntes var pen da jeg gikk i 4.klasse"...!

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Skrevet

Det har noe med å respektere andre mennesker i forhold til å ikke spre falske rykter, men du synes kanskje det å respektere andre mennesker er en dårlig egenskap?

 

Anonymous poster hash: 7d8b1...f6b

Leser det aktuelle mennesket denne tråden? Leser mora hans den? Hvis ikke, hva har det å si?

 

Anonymous poster hash: d04a3...f16

Skrevet (endret)

Dette var trist lesning. Som om at mannen har gått bort ikke er trist nok i seg selv. Det virker som om noen her inne ikke forstår hvor viktig George Michael har vært, spesielt med tanke på den motstanden homofile har hatt og fremdeles møter. Han har de siste årene vært en viktig talsperson for en minoritetsgruppe som har blitt hatet, misbrukt, forgrepet og undertrykt. Det er intet annet enn sørgelig at han døde så alt, alt for tidlig. Selv om mannen er død håper jeg budskapet hans får leve videre.

 

Jeg synes det er flaut å lese noen av kommentarene her. Så respektløst og så malplassert.

Endret av Marriet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...