Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #26 Skrevet 25. desember 2016 nei, det blir som å svare skjelden på et spm om hvor ofte du drikker melk. Skjelden for meg er en gang i mnd, mens det for Kari er en gang i uka. Anonymous poster hash: d7914...643 Hva er skjelden? Det var et rart ord. De fleste som leser spørsmålet til hi skjønner at det å pynte seg betyr å ta på andre klær enn man har til vanlig. Om det er svart bukse eller bunad er uvesentlig. Når det er sagt så overlever nok tråden uten ditt svar. Anonymous poster hash: 66ef8...384
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #27 Skrevet 25. desember 2016 Hvorfor gir du opp? Anonymous poster hash: 529b3...abf Hun gir opp fordi du har blitt forklart flere ganger at grunnen er at de ikke feirer jul, men enda så tar du ikke til deg den infoen. For dem så er det en vanlig lørdag, og som oftest på en vanlig lørdag er man med kjernefamilien eller venner og ikke storfamilien. For deg er jul en stor happening, for dem er det en vanlig lørdag hvor de ikke ønsker å delta på en feiring de ikke har noe forhold til. Anonymous poster hash: 9416d...c1e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #28 Skrevet 25. desember 2016 Hun gir opp fordi du har blitt forklart flere ganger at grunnen er at de ikke feirer jul, men enda så tar du ikke til deg den infoen. For dem så er det en vanlig lørdag, og som oftest på en vanlig lørdag er man med kjernefamilien eller venner og ikke storfamilien. For deg er jul en stor happening, for dem er det en vanlig lørdag hvor de ikke ønsker å delta på en feiring de ikke har noe forhold til. Anonymous poster hash: 9416d...c1e Søsteren min er Jehovas vitne Jeg er et Jehovas vitne. Så hvorfor vil hun ikke komme til meg på julaften? Vi feirer heller ikke jul. Jeg får ikke noe svar fra henne og håpte andre Jehovas vitner i tråden kunne svare meg Gi meg innspill. Anonymous poster hash: 529b3...abf
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #29 Skrevet 26. desember 2016 Søsteren min er Jehovas vitne Jeg er et Jehovas vitne. Så hvorfor vil hun ikke komme til meg på julaften? Vi feirer heller ikke jul. Jeg får ikke noe svar fra henne og håpte andre Jehovas vitner i tråden kunne svare meg Gi meg innspill. Anonymous poster hash: 529b3...abf Du er jo JV selv. Hvorfor tror du at andre, utenfor sekten, kan svare deg på hvorfor søsteren din ikke vil besøke deg på julaften? Kanskje fordi det kunne blitt oppfattet som en feiring, og de gamle sjefene i menigheten kunne reagere på det? Kanskje fordi hun ikke liker å være på besøk hos deg? Kanskje fordi hun ikke vil gå glipp av alle julefilmene på TV, som hun ser på mens hun spiser julegodteri, og passer på å ikke feire jul? Anonymous poster hash: d9d33...9c2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #30 Skrevet 26. desember 2016 Du er jo JV selv. Hvorfor tror du at andre, utenfor sekten, kan svare deg på hvorfor søsteren din ikke vil besøke deg på julaften? Kanskje fordi det kunne blitt oppfattet som en feiring, og de gamle sjefene i menigheten kunne reagere på det? Kanskje fordi hun ikke liker å være på besøk hos deg? Kanskje fordi hun ikke vil gå glipp av alle julefilmene på TV, som hun ser på mens hun spiser julegodteri, og passer på å ikke feire jul? Anonymous poster hash: d9d33...9c2 Det var noen andre jv her. Skal jammen ikke være lett Anonymous poster hash: 529b3...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå