Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #26 Skrevet 26. desember 2016 Husker veldig godt den store, sorte søppelsekken som var knytt igjen på toppen. Som jeg lurte på hva det var! Det var en saccosekk med masse bamser på i rød, blå og gul. Så fikk jeg lekekjøkken av broren min da jeg var fem år gammel, jeg husker mest at han ventet med alle gavene sine for å sette den opp til meg. Han var da 13 år. Anonymous poster hash: 5f402...aa4
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #27 Skrevet 26. desember 2016 Åå, husker ikke så veldig mange gaver, men noen sitter klistra 😁 en rød silkepysj jeg fikk et år. Hadde dilla på pysj, og ble SÅ stolt når jeg fikk en i silke til jul. Skifta til den med en gang jeg hadde åpna den, og nærmest bodde i den til ettermiddagen dagen etter 😂 Mamma måtte bli streng til slutt og sa jeg ikke fikk lov å gå i pysj lengre 😂 En lekepc jeg fikk av mamma og pappa et år. Var så stolt, og lekte med den i mange dager etterpå 😁 Et rosa akebrett året etterpå. Det hadde øyne på fremme og var veldig rosa. Jeg syntes det var dritfint og tvang broren min til å dra meg rundt på det i stua på julaften 😂 Ei dukkevogn som jeg egentlig var litt for stor til 😂 Fikk den ei stund før jul, og jeg forelska meg helt i den. Lekte med den i mange mnd, og husker jeg tvang mamma til å ta den med i bilen ei gang vi var på hybelen hos broren min. Vi skulle hjelpe med å vaske ut, og imens mamma var opptatt med å vaske for ham, vandra jeg av gårde med dukkevogna på slep 😂 gikk meg vill til slutt, så endte opp med å stå og gråte etter mamma på gata. Viste seg at hadde jeg gått noen meter til rundt en sving så hadde jeg sett mamma 😂😂 Anonymous poster hash: 65964...381
hol(L)y COW Skrevet 26. desember 2016 #28 Skrevet 26. desember 2016 Et sort rattakebrett fra nissen sa jeg var 5-6 år. Nintendo på deling med mine to søstre. Vill jubel i stua! Levis 501 i fellesgave fra tre tanter - da var jeg stolt 🙈
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #29 Skrevet 26. desember 2016 Fikk Nokia 3330. Da var jeg tolv år og den siste i gjengen som fikk mobiltelefon. Jeg trodde foreldrene mine var alt for "fornuftige" for sånne gaver, så det var veldig gøy 😊 Anonymous poster hash: 7458e...92e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #30 Skrevet 26. desember 2016 Husker aller best da jeg var 14 år og fikk håndballskoene jeg hadde ønsket meg i over ett år.. Jeg var virkelig ikke bortskjemt og var over meg av lykke over de skoene😍 Anonymous poster hash: 22043...0bf
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #31 Skrevet 26. desember 2016 Husker godt jeg fikk lyserosa skøyter med sånn hvit ullkant øverst Sov med de ved siden av senga. Husker også veldig godt jeg fikk den siste gaven, den fikk ikke plass under treet engang. Det var en sort trampoline man kunne bruke inne. Vet ikke om noen husker sånn? Sikkert 1 m i diameter og stod ved 20 cm over gulvet. He he.. Og at jeg fikk en rosa saccosekk Veldig stas! Den verste gaven var et lite Jesus-bilde (sånn 5*3 cm) med mini blokk og blyant som hang ved siden av. Veldig merkelig gave.. fikk den av en klassevenninne, og ikke var jeg noe super-kristen heller annet enn at jeg var i kirken hver jul. Anonymous poster hash: 295e3...d62
Sanchin Skrevet 26. desember 2016 #32 Skrevet 26. desember 2016 Da jeg fikk Lundebyhus! Husker ikke helt hvor gammel jeg var, men de eldre søsknene som gikk på skolen hadde laget små møbler til huset og mammaen min hadde sydd dyner og puter til sengene På den tida kostet jo møbler nesten like mye som idag, så det var jo skikkelig dyrt handle ting til huset. Andre ting jeg husker er såper i fin innpakning eller såpefigurer, det var skikkelig stas
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #33 Skrevet 26. desember 2016 Barbie-hest med vogn/slede. For meg var det en utrolig stor og flott gave. Vi var så absolutt ikke bortskjemt med å få ting, selv ikke på julaften, siden jeg vokste opp i fattige kår. Anonymous poster hash: 305a1...857
MTF Skrevet 26. desember 2016 #34 Skrevet 26. desember 2016 Husker tilbake med glede og sommerfugler i magen til julaftene da jeg var barn og gavene jeg fikk. Husker så og si hver eneste jeg fikk fra mamma og pappa enda. Særlig godt husker jeg et år da jeg fikk langrennski og da jeg som 8-åring på 80-tallet fikk kassettspiller og en kassett ed musikk fra "Fame"😍 Likevel er den gaven jeg husket aller best fra bestefar og bestemor. Jeg var 6 år og både jeg og min kusine (som var like gamle) fikk like store pakker under treet. Inni var de nydeligste dukkehus som bestefar hadde laget! Fantastisk flott i tre med fine små møbler til. Han må ha holdt på med de i mange mange måneder. Det står fremdeles hjemme på jenterommet mitt hos mine foreldre😊
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. desember 2016 #35 Skrevet 26. desember 2016 Den gaven jeg uten tvil husker best, er den jeg fikk av morfar da jeg var 6 år gammel. Han hadde laget et dukkehus, i to etasjer. Fliselagt bad, hjemmelagde møbler, malte vegger og mormor hadde strikket små tepper til gulvene. Det var stas! Det dukkehuset har jeg enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå