Gå til innhold

er det lov å knipe på pakkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt normalt at barn er nygjerrig når det er masse gaver til de ja!

Stakkars barn som må voksne opp med en så streng mamma

Anonymous poster hash: c0040...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt at barn er nygjerrig når det er masse gaver til de ja!

Stakkars barn som må voksne opp med en så streng mamma

Det er forskjell på å være nysgjerrig og spent (det er vel alle).

Det er greit å være spent og å glede seg, men å forsøke å finne ut hva som er i gavene er ulovlig.

Anonymous poster hash: 5695f...2ce

Skrevet

Det er greit å være spent og å glede seg, men å forsøke å finne ut hva som er i gavene er ulovlig. Anonymous poster hash: 5695f...2ce

Det er greit å være spent og å glede seg, men å forsøke å finne ut hva som er i gavene er ulovlig. Anonymous poster hash: 5695f...2ce

DU har valgt at det skal være ulovlig hos dere ja.

Skrevet

Klemme på pakkene er jo halve morroa ;-) Det er jo sååååå spennende!!

Anonymous poster hash: 5733d...d24
Skrevet

Hehe når jeg vokste opp pleide alle julegavene å være stablet på soverommet til mamma og pappa frem til de ble lagt under treet bare noen timer før gaveåpningen. Vi hadde ikke lov til å klemme på de men vi gjorde det likevel så fort de var ute av huset :P

Som voksen liker jeg fortsatt å klemme på gavene - og kommer ikke til å nekte egne barn å klemme litt på de heller, det ville føles teit - men vente til de er lagt under treet ja! :P

Anonymous poster hash: 59ee3...c0b

Skrevet

Så trist å ikke få røre pakkene før de skal åpnes. Halve kosen er jo å klemme litt forsiktig, kjenne tyngden og høre om det er lyd. Småhviske med søsken om hva det kan være, fnise og kjenne spenningen bygge seg opp. Ufint?! Virkelig?! Fordi noen har gjort seg flid med å pakke inn?

Jeg hadde blitt litt skuffet om jeg ga bort en gave som ikke ble klemt og undret litt på før åpning.

Eneste er to-åringen vår, h*n får ikke røre pakkene før de skal åpnes. Av den enkle grunn at det ikke finnes en ting mellom se på og åpne 😃

Her kommer gavene fram først julaften - da får barna hjelpe til å legge de under treet. Da får jeg i alle fall julestemning, fnising og lyden av pakkeklemming - forventningen som oser ut av øynene på de små håpefulle. Ahh - ingen ting er mer stas enn det.

Jeg har gått å klemt på pakkene som har vært i kriker og kroker siden november jeg. Klemmer på de jeg har pakka inn selv også.

❤ god jul da ❤

Til ufine medklemmere og rigide pakke-mennesker - det er godt vi er forskjellig. Jul blir det nok uansett..

Anonymous poster hash: cbf15...23c

Skrevet

Klemme på pakkene er jo halve morroa ;-) Det er jo sååååå spennende!! Anonymous poster hash: 5733d...d24

Helt enig! :)

Skrevet

Det er halvvegs ulovlig. Dvs ikke fritt frem, men noe vi alle gjør litt i smug...

Og det er selvsagt halve moroa!

Anonymous poster hash: b80e8...fd1

Skrevet

Ikke før de skal åpnes. Pakkene kan jo bli ødelagt hvis de kniper hardt!? Når de har fått en pakke i hånden for å åpne kan de knipe litt og gjette først (men det gidder de jo ikke).

Skrevet

Sønnen min er 5 år å defintivt ikke noe som blir ødelagt av at han klemmer litt på pakken hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...