Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #26 Skrevet 20. desember 2016 Jo for hun skulle få smykket "in return"... Anonymous poster hash: c28eb...c23 Nå må ikke du ødelegge julefilmen min over alle julefilmer! 😂 Jeg har alltid tenkt at de ikke var fysisk utro... hmmm får studere når jeg skal se den i morgen! Anonymous poster hash: 0ed99...e96
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #27 Skrevet 20. desember 2016 Det vet man jo ikke... om hun fikk det på jobb eller ikke... Anonymous poster hash: 73381...24d Hvem venter til de er avkledd med å prøve et smykke og hvor sannsynlig er det at en mann bruker så mye penger på en annen enn kona om ikke det ligger en fysisk "gevinst" i det? Anonymous poster hash: 55ba8...52e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #28 Skrevet 20. desember 2016 Tviler ikke på at han var fysisk utro Anonymous poster hash: cd04d...391
vimsa3 Skrevet 21. desember 2016 #29 Skrevet 21. desember 2016 Som jeg alltid har tenkt. Så tenker jeg hun tok på seg kjedet igjen for å se på det i speilet. At hun fikk det på jobb og at hun ikke har gitt noe tilbake ennå. Det er slik jeg har tenkt i hvertfall at han ikke rakk å være utro ennå, vi så han jo aldri i huset hennes. Tenkte at det var så hektisk i juletiden at han ikke rakk det ennå.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #30 Skrevet 21. desember 2016 Som jeg alltid har tenkt. Så tenker jeg hun tok på seg kjedet igjen for å se på det i speilet. At hun fikk det på jobb og at hun ikke har gitt noe tilbake ennå. Det er slik jeg har tenkt i hvertfall at han ikke rakk å være utro ennå, vi så han jo aldri i huset hennes. Tenkte at det var så hektisk i juletiden at han ikke rakk det ennå. Min tanke også Anonymous poster hash: 73381...24d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2016 #31 Skrevet 21. desember 2016 Har aldri tenkt han var fysisk utro. Men jeg vet ikke om jeg selv ville syntes om det gjorde situasjonen noe verre egentlig. Som hun sier kona hans, Karen : "Would you wait around to find out if it's just a necklace, or if it's sex and a necklace, or if, worst of all, it's a necklace and love?" Anonymous poster hash: a0189...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå