Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Skjønner ikke slutten. Kan du forklare? Reiste alle bort? Til hvor? Også happy ending? Anonymous poster hash: cd04d...391
Himmel og hav Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Filmen starter med noen som snakker om hvordan man på flyplasser ser gjensynsglede, kjærlighet osv. Den slutter også med det som et tema. Hvor de har vært eller hvorfor de har reist er ikke belyst i det hele tatt, og er egentlig ikke interessant. Det som er poenget er gleden ved å møtes igjen. Happy ending er det vel for de fleste av dem.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Skjønner ikke slutten. Kan du forklare? Reiste alle bort? Til hvor? Også happy ending? Anonymous poster hash: cd04d...391 Er vel noen som kommer hjem fra jobbreiser, bryllupsreisen osv, og så er det noen som møter/henter dem på flyplassen. Er lenge siden jeg har sett den da, så kan huske feil. Anonymous poster hash: 25388...7a6
vimsa3 Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Er ikke enig at alle har happy ending de har en ending livet gir. Om dere forstår hva jeg mener. Hun dama tar tilbake mannen tross alt hans utroskap feks.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 Er ikke enig at alle har happy ending de har en ending livet gir. Om dere forstår hva jeg mener. Hun dama tar tilbake mannen tross alt hans utroskap feks. Ja, og det er jo en happy ending. Anonymous poster hash: b631c...ef0
vimsa3 Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 Ja, og det er jo en happy ending. Anonymous poster hash: b631c...ef0 Nei jeg ser det ikke slik. Men nå har jeg sett den filmen minst 50 ganger og er min absolutte yndlingsfilm. Og jeg har vel overanalysert alt veldig mye
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #8 Skrevet 19. desember 2016 Nei jeg ser det ikke slik. Men nå har jeg sett den filmen minst 50 ganger og er min absolutte yndlingsfilm. Og jeg har vel overanalysert alt veldig mye Du ser det ikke slik fordi du i likhet med 75% av brukerne her syns et forhold står og faller på sexlivet og hvem det involverer og hvordan det utføres. Mens jeg og kanskje 25% med meg ser på et FORHOLD som noe som involverer hele mennesket. Ikke bare kroppen, også sjel og sinn. Samt de feil man gjør og de dumme, slemme, feige sidene et menneske alltid har. Anonymous poster hash: b631c...ef0
vimsa3 Skrevet 19. desember 2016 #9 Skrevet 19. desember 2016 Du ser det ikke slik fordi du i likhet med 75% av brukerne her syns et forhold står og faller på sexlivet og hvem det involverer og hvordan det utføres. Mens jeg og kanskje 25% med meg ser på et FORHOLD som noe som involverer hele mennesket. Ikke bare kroppen, også sjel og sinn. Samt de feil man gjør og de dumme, slemme, feige sidene et menneske alltid har. Anonymous poster hash: b631c...ef0 Nei absolutt ikke for i realiteten har han jo ikke vert utro. Ikke fysisk i hvertfall men dette er jo noe konen hans ikke vet.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 Nei absolutt ikke for i realiteten har han jo ikke vert utro. Ikke fysisk i hvertfall men dette er jo noe konen hans ikke vet. Så da er det en dårlig slutt når han angrer på noen tanker og samtaler han har hatt, og heller styrker forholdet med kona? Forstår virkelig ikke hvorfor ikke det er en happy ending. Anonymous poster hash: b631c...ef0
vimsa3 Skrevet 20. desember 2016 #11 Skrevet 20. desember 2016 Så da er det en dårlig slutt når han angrer på noen tanker og samtaler han har hatt, og heller styrker forholdet med kona? Forstår virkelig ikke hvorfor ikke det er en happy ending. Anonymous poster hash: b631c...ef0 Jeg har aldri påstått at det er dårlig slutt jeg bare sa at det er slik livet er det er opp og ned turer. For meg er ikke den filmen happy happy, for å si det sånn. Det er det jeg elsker med mange britiske filmer fremfor amerikansk at alt ikke er bare lykke til slutt av og til er bare ting som de er. Altså neutralt på en måte. Hun er ikke kjærlig mot mannen sin igjen det vil ta lang tid kanskje aldri at tilliten kommer tilbake. Men hun har allikevel valgt å leve videre med han men det blir mye arbeid det er ikke rosa sky eller jeg elsker deg det er neutralt det er som det er og det går som det går 😂 Jeg skrev en avhandling på høyskolen om blant annet filmen Billy Elliot og den historiske bakgrunnen til den filmen stor koste meg å analysere den.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #12 Skrevet 20. desember 2016 Jeg har aldri påstått at det er dårlig slutt jeg bare sa at det er slik livet er det er opp og ned turer. For meg er ikke den filmen happy happy, for å si det sånn. Det er det jeg elsker med mange britiske filmer fremfor amerikansk at alt ikke er bare lykke til slutt av og til er bare ting som de er. Altså neutralt på en måte. Hun er ikke kjærlig mot mannen sin igjen det vil ta lang tid kanskje aldri at tilliten kommer tilbake. Men hun har allikevel valgt å leve videre med han men det blir mye arbeid det er ikke rosa sky eller jeg elsker deg det er neutralt det er som det er og det går som det går 😂 Jeg skrev en avhandling på høyskolen om blant annet filmen Billy Elliot og den historiske bakgrunnen til den filmen stor koste meg å analysere den. Det er jeg sikker på du gjorde. Håper du hadde litt mer tegnsetting i oppgaven din... Og det er selvsagt sant: alt skal ikke ende lykkelig. Anonymous poster hash: b631c...ef0
vimsa3 Skrevet 20. desember 2016 #13 Skrevet 20. desember 2016 Det er jeg sikker på du gjorde. Håper du hadde litt mer tegnsetting i oppgaven din... Og det er selvsagt sant: alt skal ikke ende lykkelig. Anonymous poster hash: b631c...ef0 Herlighet selvfølgelig hadde jeg det studerte engelsk! I tillegg er jeg ikke norsk har hyperemmessis og skriver på mobilen beklager om det forstyrrer deg altså...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #14 Skrevet 20. desember 2016 Syns egentlig filmen var merkelig... Men takk for forklaringen 😄😄 Hi Anonymous poster hash: cd04d...391
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #15 Skrevet 20. desember 2016 Herlighet selvfølgelig hadde jeg det studerte engelsk! I tillegg er jeg ikke norsk har hyperemmessis og skriver på mobilen beklager om det forstyrrer deg altså... Har du hyperemesis i FINGER'N? Ja, det er enormt forstyrrende å lese innlegg uten verken komma eller punktum. Det gir rom for mange misforståelser. Anonymous poster hash: b631c...ef0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #16 Skrevet 20. desember 2016 Har du hyperemesis i FINGER'N? Ja, det er enormt forstyrrende å lese innlegg uten verken komma eller punktum. Det gir rom for mange misforståelser. Anonymous poster hash: b631c...ef0 Åh, herregud! Nå må du gi deg! Anonymous poster hash: 14a64...fcd
sug lut Skrevet 20. desember 2016 #17 Skrevet 20. desember 2016 Har du hyperemesis i FINGER'N? Ja, det er enormt forstyrrende å lese innlegg uten verken komma eller punktum. Det gir rom for mange misforståelser. Anonymous poster hash: b631c...ef0 Du kan ikke bruke "uten verken", det blir en dobbel negativ. Du kan si "uten både" eller "med verken". Sånn. Hva synes du selv?
vimsa3 Skrevet 20. desember 2016 #18 Skrevet 20. desember 2016 Åh, herregud! Nå må du gi deg! Anonymous poster hash: 14a64...fcd Takk for støtten. Ble oppriktig lei meg av det hun skrev. Endelig ett tema som faktisk engasjerte meg, elsker å snakke om den filmen. Her hjemme er det ingen som gidder å høre på meg mer 😂Mannen kom hjem fra jobb i går de siste fem minuttene av filmen. Det første han sier love actually igjen 😱. Så da skjønner dere at jeg ikke har så mange å snakke om, mår det gjelder den filmen. Har ligget rett ut i fem måneder nå innesperret blant husets fire vegger, og ja da blir jeg meget lei meg når noe slikt blir sagt 😔
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #19 Skrevet 20. desember 2016 Takk for støtten. Ble oppriktig lei meg av det hun skrev. Endelig ett tema som faktisk engasjerte meg, elsker å snakke om den filmen. Her hjemme er det ingen som gidder å høre på meg mer 😂Mannen kom hjem fra jobb i går de siste fem minuttene av filmen. Det første han sier love actually igjen 😱. Så da skjønner dere at jeg ikke har så mange å snakke om, mår det gjelder den filmen. Har ligget rett ut i fem måneder nå innesperret blant husets fire vegger, og ja da blir jeg meget lei meg når noe slikt blir sagt 😔 Lei deg over at noen sier du mangler tegnsetting? Nå er det du som må gi deg. Anonymous poster hash: b631c...ef0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #20 Skrevet 20. desember 2016 Nei absolutt ikke for i realiteten har han jo ikke vert utro. Ikke fysisk i hvertfall men dette er jo noe konen hans ikke vet. Han var jo fysisk utro.... Anonymous poster hash: 55ba8...52e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #21 Skrevet 20. desember 2016 Han var jo fysisk utro.... Anonymous poster hash: 55ba8...52e Var han det? Når da? Anonymous poster hash: cd04d...391
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #22 Skrevet 20. desember 2016 Var han det? Når da? Anonymous poster hash: cd04d...391 Tenker når han overleverte gaven til henne. Hun sitter jo i undertøyet på et soverom og tar på seg kjedet. Anonymous poster hash: 55ba8...52e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #23 Skrevet 20. desember 2016 Du ser det ikke slik fordi du i likhet med 75% av brukerne her syns et forhold står og faller på sexlivet og hvem det involverer og hvordan det utføres. Mens jeg og kanskje 25% med meg ser på et FORHOLD som noe som involverer hele mennesket. Ikke bare kroppen, også sjel og sinn. Samt de feil man gjør og de dumme, slemme, feige sidene et menneske alltid har. Anonymous poster hash: b631c...ef0 Gjesp. Anonymous poster hash: e975c...300
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #24 Skrevet 20. desember 2016 Tenker når han overleverte gaven til henne. Hun sitter jo i undertøyet på et soverom og tar på seg kjedet. Anonymous poster hash: 55ba8...52e Det vet man jo ikke... om hun fikk det på jobb eller ikke... Anonymous poster hash: 73381...24d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #25 Skrevet 20. desember 2016 Det vet man jo ikke... om hun fikk det på jobb eller ikke... Anonymous poster hash: 73381...24d Jo for hun skulle få smykket "in return"... Anonymous poster hash: c28eb...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå