Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #26 Skrevet 19. desember 2016 Er det ikke liv å sende kysse-smiley til menn?? Har tabba meg ut jeg da, sendte en til fetteren min på bursdagen. Og til svogern....🙊🙊  Anonymous poster hash: 98104...106
Hellejenta Skrevet 19. desember 2016 #27 Skrevet 19. desember 2016 jeg hadde blitt drit sjalu, men jeg er den sjalu typen så ikke hør på meg=)  Jeg derimot skriver sånn til mine gutte/mannevenner/kolleger. Men det er meg, og jeg har lov.. hehe... I min verden da  Ikke tenk på det, det er bare irriterende om du viser du bryr deg om det...   Husker en gang jeg ble med min mann hadde julebord med sine kolleger, og jeg var ute med mine venner. Jeg raset inn til bordet han satt på ( sammen med sine jentekolleger) og brøla og bar meg gæærn. At han måtte vel sitte med de blondinene der osv. Han ble sååååå skamfull stakkars. Etterpå forklarte han at han ble dritflau over meg, og at han akkurat hadde fortalt om kona si som de snart skulle få hilse på... øhhhh, jadda. Jeg gikk og ba om unnskyldning. Idag har jeg lært av fadesen, og jeg klarer forholde meg rolig (falsk). Jeg skulle ønske han ikke likte andre jenter enn meg, bare synes jeg var pen, og at han var jomfru da jeg traff han... hahaha  Men sånn funker det ikke Haha 😂 Elsker ærligheten !
nasse nøffen Skrevet 20. desember 2016 #28 Skrevet 20. desember 2016 Haha Elsker ærligheten !  =))))) blitt voksen med åra... hehe
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #29 Skrevet 20. desember 2016 Sender slike stadig vekk jeg til en mannlig kollega. Fordi han er verdens snilleste og mest hjelpsomme fyr som har gjort mye for meg på jobb da jeg har vært syk. Jeg er veldig glad i han. Men jeg er gift og ELSKER mannen min.  Anonymous poster hash: eac44...b2e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #30 Skrevet 20. desember 2016 Nesten alle mine nære venner, menn og kvinner sender 😘 og jeg det samme! Er ikke utro med noen av dem! Ikke på flørteren heller😄 Er 39 år, mine venner er i alderen fra ca 20-70 år!  Anonymous poster hash: 1acde...994
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #31 Skrevet 20. desember 2016 Nesten alle mine nære venner, menn og kvinner sender 😘 og jeg det samme! Er ikke utro med noen av dem! Ikke på flørteren heller😄 Er 39 år, mine venner er i alderen fra ca 20-70 år!  Anonymous poster hash: 1acde...994
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #32 Skrevet 20. desember 2016 Jeg kaster ut kyss og hjerter til alle, men så er jeg jo veldig singel også. At hun gjør det til ham kan du ikke styre, men om han gjør det ville jeg følt det respektløst om det var min kjæreste. Men nå stoler jeg i grunn ikke på noen, av erfaring.  Anonymous poster hash: 3d0b6...bf5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #33 Skrevet 20. desember 2016 Jeg reagerte ikke da min manns venninne sendte hjerter og diverse på Facebook-chatten, blant annet "god natt <3 <3 <3". Det burde jeg ha gjort, det viste seg at de hadde et forhold. Men de hadde også lang historie - han var forelsket i henne lenge uten at det var gjensidig, det var mye frem og tilbake, så flyttet hun plutselig i nærheten av ham etter å ha bodd 10 timer unna i en årrekke, og begynte å skrive mye til ham. Bare kyss eller hjerte hadde jeg ikke reagert på. Anonymous poster hash: b76ec...61d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #34 Skrevet 20. desember 2016 Tok dette opp med han i dag, og sa at jeg føler meg ikke komfortabel og at han får velge mellom å priotere sin venninne eller vårt forhold. Vet hun ikke liker meg så godt så jeg sendte en melding til hun og spurte hva problemet hennes er...  HI Anonymous poster hash: 6fe9f...51a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #35 Skrevet 20. desember 2016  Tok dette opp med han i dag, og sa at jeg føler meg ikke komfortabel og at han får velge mellom å priotere sin venninne eller vårt forhold. Vet hun ikke liker meg så godt så jeg sendte en melding til hun og spurte hva problemet hennes er...  HI  Anonymous poster hash: 6fe9f...51a  Uffda, snakk om å drite deg ut. Spørsmålet er vel heller hva som er ditt problem.  Anonymous poster hash: 52256...edd
Mamma_til_2 Skrevet 20. desember 2016 #36 Skrevet 20. desember 2016 Tok det opp med Han nå og han har slettet deler av samtalen og de har en felles farve - rødt på messenger 😡😡😡  Anonymous poster hash: 8d0f7...cfe Du tok opp hva da? Og farge rød på messenger???
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #37 Skrevet 20. desember 2016 Ja hun har kommentert på våres statuser når vi ble sammen igjen etter et brudd og hun virker virkelig ikke til å like meg eller hva som feiler hun...  Sambo viste meg samtalen deres på messenger og de hadde sin "egen" farge der.. altså rødt.. Da spurte jeg han hvorfor de hadde det.. han sa at hun som hadde endret på fargen.. Så i samtalen spør hun om han virkelig er lykkelig med meg osv?!  så jeg sendte en melding til hun - en fin melding og spurte pent hvorfor hun har problemer med oss to og hvis hun er en god venn støtter hun han med å være glad for hans skyld . og at jeg hadde hørt mye om henne men jeg ikke valgte å tro på det, at hun hadde flørtet mye med sambo. ( en felles venn har sagt dette )  Så gjelder bare å se hva hun svarer.. Egentlig driter jeg i det men jeg tåler ikke sånne kvinnfolk... Anonymous poster hash: 6fe9f...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå