GÃ¥ til innhold

Venninen til typen... 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jobber sammen på sykehuset og han skrev noe på fb i kveld.. så svarte hun med håper det går bra 😘😘😘 liksom .... han sier hun er en god venninne .. hvordan hadde du reagert ?

Anonymous poster hash: 8d0f7...cfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønte jeg ikke? Hva skrev han? Hva syns du er problematisk?

Anonymous poster hash: e3190...943
Skrevet

Hvis de hadde et forhold ville de mest trolig ikke ha skrevet det i full offentlighet.

Tror ikke jeg ville reagert særlig.

Anonymous poster hash: 1d2a9...1d3
Skrevet

Hun skrev altså smiley fjes med kyss ...

Skrevet

jeg hadde blitt drit sjalu, men jeg er den sjalu typen så ikke hør på meg=)

Jeg derimot skriver sånn til mine gutte/mannevenner/kolleger. Men det er meg, og jeg har lov.. hehe... I min verden da :Nikke:

Ikke tenk på det, det er bare irriterende om du viser du bryr deg om det... 

Husker en gang jeg ble med min mann hadde julebord med sine kolleger, og jeg var ute med mine venner. Jeg raset inn til bordet han satt på ( sammen med sine jentekolleger) og brøla og bar meg gæærn. At han måtte vel sitte med de blondinene der osv. Han ble sååååå skamfull stakkars.

Etterpå forklarte han at han ble dritflau over meg, og at han akkurat hadde fortalt om kona si som de snart skulle få hilse på... øhhhh, jadda.

Jeg gikk og ba om unnskyldning.

Idag har jeg lært av fadesen, og jeg klarer forholde meg rolig (falsk). Jeg skulle ønske han ikke likte andre jenter enn meg, bare synes jeg var pen, og at han var jomfru da jeg traff han... hahaha :danse:

Men sånn funker det ikke :briller:

Skrevet

Hvis hun sendte ham smileyer som blåste kyss så hadde jeg synes det var rart, uansett om han var min mann eller noen annens. Jeg bruker ikke den smileyen til mannlige kollegaer!

Anonymous poster hash: 87763...497

Skrevet

jeg hadde blitt drit sjalu, men jeg er den sjalu typen så ikke hør på meg=)

Jeg derimot skriver sånn til mine gutte/mannevenner/kolleger. Men det er meg, og jeg har lov.. hehe... I min verden da :Nikke:

Ikke tenk på det, det er bare irriterende om du viser du bryr deg om det... 

Husker en gang jeg ble med min mann hadde julebord med sine kolleger, og jeg var ute med mine venner. Jeg raset inn til bordet han satt på ( sammen med sine jentekolleger) og brøla og bar meg gæærn. At han måtte vel sitte med de blondinene der osv. Han ble sååååå skamfull stakkars.

Etterpå forklarte han at han ble dritflau over meg, og at han akkurat hadde fortalt om kona si som de snart skulle få hilse på... øhhhh, jadda.

Jeg gikk og ba om unnskyldning.

Idag har jeg lært av fadesen, og jeg klarer forholde meg rolig (falsk). Jeg skulle ønske han ikke likte andre jenter enn meg, bare synes jeg var pen, og at han var jomfru da jeg traff han... hahaha :danse:

Men sånn funker det ikke :briller:

Skrevet

Hun skrev altså smiley fjes med kyss ...

Men det gjør da alle??  For å være litt sånn ekstra hyggelig. Ikke lurt å bli så fort sjalu. Jeg gjør det med venner, venninner og kollegaer, og har inntrykk av at det er vanlig

Skrevet

Men det gjør da alle?? For å være litt sånn ekstra hyggelig. Ikke lurt å bli så fort sjalu. Jeg gjør det med venner, venninner og kollegaer, og har inntrykk av at det er vanlig

Ehhhh ... nei. Det betyr å blåse kyss. Gjør du det til andre menn enn mannen din? Kun ev. brukt den til et søtt babybilde. IKKE til kolleger!

Skrevet

Nå merker jeg at jeg bare blir enda mer forbanna .. hvordan tar jeg det opp med mannen uten å virke sjalu ?

Skrevet

Ehhhh ... nei. Det betyr å blåse kyss. Gjør du det til andre menn enn mannen din? Kun ev. brukt den til et søtt babybilde. IKKE til kolleger!

Ja det gjør jeg. Og får sånne på fb om jeg legger ut ting, både fra gutter og jenter. 

Skrevet

Æh, jeg fikk akkurat en melding avsluttet med den smileyen fra moren til ei venninne av datteren min. Mener du mannen min har grunn til å bli sjalu da, eller?

Den dagen min ektefelle begynner å diktere hvilke _smileys_ jeg får bruke og ikke i meldinger, så kommer jeg å be ham ta en tur til psykolog.

Skrevet

Hadde ikke reagert på det, jeg kan sende sånne til kompiser. Og til mannlige kolleger, jeg jobber også i helsevesenet. Vi har en snodig humor oss kolleger imellom, kanskje pga alt det triste vi opplever på jobb.

Anonymous poster hash: 3e6f8...c60

Skrevet

Om han fikk 😘😘😘 hva tenker du da ;) ?

Skrevet

Om han fikk 😘😘😘 hva tenker du da ;) ?

Skrevet

Jaggu bra dere ikke er født i Frankrike der alle kysser i hytt og pine på kinnet 😛 Er det virkelig så mange sjalu damer...? Jeg hadde ikke ofret det en tanke engang 😀 Virker fryktelig slitsomt å være så sjalu 😱

Anonymous poster hash: 6a46b...c7c

Skrevet

Jeg hadde ikke ofret det en tanke. Sjalu på er smiley?

Jeg kan både sende og motta det uten at det betyr flørting eller kyss.

Null stress

Anonymous poster hash: 24dc3...165

Skrevet

HI, kanskje det var jeg som sendte melding til mannen din?

Det betyr ikke noe annet enn omsorg eller takknemlighet. Det er et kyss i luften, ikke på munnen.

Anonymous poster hash: b6c47...ed9

Skrevet

Tror jeg hadde skrevet en melding under på facebook og skrevet "Ha en fin vakt mannen min , gleder meg til du komme hjem! " 

Neiiidaaa... haha :P Tror ikke jeg hadde brukt så mye energi på det der :) 

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Jeg er lærer på vgs og får sånt av både elever og foreldre. Helt korka...

Anonymous poster hash: a0675...16a

Skrevet

Æh, jeg fikk akkurat en melding avsluttet med den smileyen fra moren til ei venninne av datteren min. Mener du mannen min har grunn til å bli sjalu da, eller?

Den dagen min ektefelle begynner å diktere hvilke _smileys_ jeg får bruke og ikke i meldinger, så kommer jeg å be ham ta en tur til psykolog.

Samme her.

Anonymous poster hash: 61f11...2ef

Skrevet

Slike pleier faren min å avslutte meldinger med! Har også fått dem av foreldre (!!) i jobbsammenheng. Ingenting snusk bak noen av delene. Tenker at de betyr mer omsorg enn noe seksuelt! Slapp av, ikke bry deg.

Anonymous poster hash: c48b1...dc9

Skrevet

Jeg har fått det av sjefen? (Kvinnelig sådan) som en avslutning på et kompliment...

Anonymous poster hash: 046ae...108

Skrevet

Tok det opp med Han nå og han har slettet deler av samtalen og de har en felles farve - rødt på messenger 😡😡😡

Skrevet

Nå merker jeg at jeg bare blir enda mer forbanna .. hvordan tar jeg det opp med mannen uten å virke sjalu ?

Seriøst? Nå må du slappe av litt. Ingen grunn til å bli være like gal som nasse nøffen. Det er ingenting å ta opp med mannen din, ikke drit deg ut

Anonymous poster hash: 52256...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...