Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #51 Skrevet 20. desember 2016 Hun skriver på bloggen at "personvern er viktig, men alt med måte". Merkelig formulering når det kommer til personvern, men det sier jo mest at hun enten ikke synes det er stress viktig eller at hun ikke forstår hva det innebærer. Anonymous poster hash: 26812...374
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #52 Skrevet 20. desember 2016 HIV deg på ja. La jenta være i fred. Anonymous poster hash: 33481...5c3 Hive meg på?? Hun blogger, da får hun vel tåle at hun snakkes om også!! Anonymous poster hash: 79b9f...44e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #53 Skrevet 20. desember 2016 Litt skryt til Camilla: Nå har jeg sett innslaget, og jeg synes hun klarte seg bra Hun virket mye mer voksen på TV, og er en veldig flott dame :) Anonymous poster hash: 7b84e...d59
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #54 Skrevet 20. desember 2016 Ingenting gått inn? Så om noen er uenig med hva du gjør så må du snu på hva du ønsker og vil ? Hun vil jo dele ting på sosiale medier . Selvom jeg er uenig i hennes valg kan ikke jeg eller noen andre be hun ikke gjøre det Anonymous poster hash: a54bd...221 Når en jurist sier rett ut at det du driver med ikke er greit og en krenkelse av barnets privatliv. Da er det kanskje på tide å snu ja. Anonymous poster hash: ee7cc...7eb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #55 Skrevet 20. desember 2016 Når en jurist sier rett ut at det du driver med ikke er greit og en krenkelse av barnets privatliv. Da er det kanskje på tide å snu ja. Anonymous poster hash: ee7cc...7eb Jeg er enig med juristen , men det betyr ikke at hun velger å slutte for det. Hun har jo alltid lagt ut bilder og vil ikke slutte av at noen sier hun ikke skal Anonymous poster hash: a54bd...221
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #56 Skrevet 20. desember 2016 Jeg er enig med juristen , men det betyr ikke at hun velger å slutte for det. Hun har jo alltid lagt ut bilder og vil ikke slutte av at noen sier hun ikke skal Anonymous poster hash: a54bd...221 Nei CØ har nok ikke vett til å slutte. Lurer på om hun hadde vært like påståelig om en politibetjent hadde henstillet henne om å slutte med en lovstridig handling. "Nei jeg fortsetter med å sykle over for rødt. For jeg syns det er ille fint og det har jeg alltid gjort så det har blitt en vane nå" Anonymous poster hash: ee7cc...7eb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #57 Skrevet 20. desember 2016 Jeg håper virkelig noen stopper disse mammabloggerne snart, og VP er den aller verste siden hun tydeligvis er motivert av hevn. Snart blir det forhåpentligvis mammabloggere ansett som like råharry som folk som røyker med barna i baksetet. Fy for en uting! Anonymous poster hash: 7553e...849
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #58 Skrevet 20. desember 2016 Så snart hun slutter å legge ut bilder av barna mister hun levebrødet. Hun lever av at folk skal synes ting om henne. All omtale er positiv omtale rent økonomisk. Når så mange inne på dette lille forumet følger med og engasjerer seg i dette genererer det mer blest rundt henne. Hun får klikk fra folk som lurer på hvem alle snakket om, hun får klikk fra de som følger med for å finne noe galt med neste innlegg. Det gjør at reklameinntekter går opp og at hun kan få betalt for å stille i intervju på tv. Anonymous poster hash: 83f68...ed4
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #59 Skrevet 20. desember 2016 Tenk å leve av å utlevere barna sine, å disse ekser og å le av handikappede barn! Hun kan nesten ikke uttrykke seg skriftlig engang! Dette må jo bare ta en slutt! Så sier hun at grunnen er at hun vil vise at unge mødre kan få det til, der hun sitter med grå ettervekst i sitt tredje forhold på fire år og med to ferske konkurser. Dette er jo bare trist! Anonymous poster hash: 72dc6...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå