Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #26 Skrevet 19. desember 2016 Takk for linken:) Jeg hadde også vært nervøs hvis jeg hadde sittet der.Men folk må kritisere alt.Trist egentlig.Hvordan vi mennesker er mot hverandre.Ikke rart barna mobber hverandre også. Anonymous poster hash: 02882...aeb
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #27 Skrevet 19. desember 2016 Jeg aner ikke hvem det er, men prøvde å resonnere meg fram. Det var snakk om unge mødre, men virket ikke som hun var en. Anonymous poster hash: fd2bc...b28 tenk på Olllivæææær,ollivæææær,ooooollliiv'ærrr så kommer du raskt på kven ho er Anonymous poster hash: b6157...954
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #28 Skrevet 19. desember 2016 Jeg aner ikke hvem det er, men prøvde å resonnere meg fram. Det var snakk om unge mødre, men virket ikke som hun var en. Anonymous poster hash: fd2bc...b28 Hun var med på unge mødre med de to fleste barna sine, de er 8 og 10 år nå Anonymous poster hash: d7a12...2ba
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #29 Skrevet 19. desember 2016 Fascinerende at folk er så sinnsykt slemme. Anonymous poster hash: 33481...5c3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #30 Skrevet 19. desember 2016 Hvorfor er dere så stygge med henne egentlig? Syns hun klarte seg bra, jeg. Slemt av dere å snakke sånn. Anonymous poster hash: 5ec78...4ee
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #31 Skrevet 19. desember 2016 Folk er forskjellige og takk Gud for det , vært kjedelig om vi var enig med hverandre her inne om alt Anonymous poster hash: a54bd...221
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #32 Skrevet 19. desember 2016 Så flott at dette blir satt fokus på. Håper flere mammabloggere og folk generelt på fb osv tenker mer over hva de deler. Synes det er helt usmakelig at barn frontes så mye som de blir. Newsflash: vi er alle stolte av barna våre og synes de er søte, man må ikke vise dem til Gud og hvermann likevel. At hun sier at hun har slettet ting hun angret på som hun den gang syntes var helt greit å legge ut er jo NETTOPP noe som burde få henne og andre til å tenke seg litt om. At jenta hennes også protesterer på enkelte ting hun vil legge ut, æsj for et press å leve med. Kanskje sier hun i blant ja for å ikke skuffe mamma hvem vet? Håper det kommer mer tydelige regler på dette snart som ivaretar barnets beste. Anonymous poster hash: 407d4...b75
vimsa3 Skrevet 19. desember 2016 #33 Skrevet 19. desember 2016 Nå må dere gi dere! Dere så vell hvor utrolig ukomfortabel hun ble når begge de andre damene var meget kritiske mot henne og hennes valg! Hun stilte nok opp fordi hun lever i en boble der hun tror alle elsker henne. Med en gang noen sier henne i mot sletter hun de enten fra nettet eller livet sitt. Hun har tydelig psykologiske problemer med å tåle kritikk og bli sagt i mot. Se på videoen en gang til og se hvordan kroppspråket forandrer seg når hun andre damen snakker om straff og ulovligheter. Jeg driter i om hun har ettervekst eller grønn bukse på seg for den saks skyld men det hun gjør mot barna sine er ikke greit. I tillegg at hele Norge er vitne til dette utrolige kaoset som er livet hennes er rett og slett smertefullt!
anonomous Skrevet 19. desember 2016 #34 Skrevet 19. desember 2016 Syns hun greide seg bra der hun satt, selv om jeg er totalt uenig i eksponeringen og grunnen hun oppgir for eksponeringen. Så er det hennes valg og hun må ta konsekvensene for det senere.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #35 Skrevet 19. desember 2016 Fy søren så mye ufortjent tyn hun får. Det er nok mye overeksponering av barna, men hol dere til saken da. Kritisere utseendet, nervøsitet og andre ting som ikke har med temaet som ble tatt opp å gjøre? Fy søren så utrolig smålig dere er. Skamme dere burde dere! Anonymous poster hash: c0a31...7fc
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #36 Skrevet 19. desember 2016 Måtte se intervjuet. Hva i alle dager var så gale med henne? Syns hun var flink jeg Anonymous poster hash: 31309...532
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #37 Skrevet 19. desember 2016 Og i første innlegg når de kommer hjem er det rett på bilder av minstemann. Altså har ingenting gått inn. Anonymous poster hash: 840d8...8e8
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #38 Skrevet 19. desember 2016 Nå syns jeg dere synker på et veldig lavt nivå. Dette er mobbing. Jeg mister helt respekten. Jeg har vært enig i mye av det som skrives om dama når det kommer til valgene hun tar og overeksponeringen av barna. Tenker også dette er en dame som trenger hjelp. Og at hun sliter psykisk. Men nå minner dette mer om uthenging og latterliggjøring enn bekymring. Anonymous poster hash: c940e...8ff
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #39 Skrevet 19. desember 2016 Nå må dere gi dere! Dere så vell hvor utrolig ukomfortabel hun ble når begge de andre damene var meget kritiske mot henne og hennes valg! Hun stilte nok opp fordi hun lever i en boble der hun tror alle elsker henne. Med en gang noen sier henne i mot sletter hun de enten fra nettet eller livet sitt. Hun har tydelig psykologiske problemer med å tåle kritikk og bli sagt i mot. Se på videoen en gang til og se hvordan kroppspråket forandrer seg når hun andre damen snakker om straff og ulovligheter. Jeg driter i om hun har ettervekst eller grønn bukse på seg for den saks skyld men det hun gjør mot barna sine er ikke greit. I tillegg at hele Norge er vitne til dette utrolige kaoset som er livet hennes er rett og slett smertefullt! Hele Norge er vel å overdrive 😉 du er med i bølgen som går ut på å slenge mest drit om bloggeren. Anonymous poster hash: 33481...5c3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #40 Skrevet 19. desember 2016 Og i første innlegg når de kommer hjem er det rett på bilder av minstemann. Altså har ingenting gått inn. Anonymous poster hash: 840d8...8e8 Ingenting gått inn? Så om noen er uenig med hva du gjør så må du snu på hva du ønsker og vil ? Hun vil jo dele ting på sosiale medier . Selvom jeg er uenig i hennes valg kan ikke jeg eller noen andre be hun ikke gjøre det Anonymous poster hash: a54bd...221
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #41 Skrevet 19. desember 2016 Hun virka utilpass og nervøs, syns ikke hun gjorde det så ille som man fikk inntrykk av etter å ha lest enkelte av innleggene. Anonymous poster hash: dbee8...5c3
vimsa3 Skrevet 19. desember 2016 #42 Skrevet 19. desember 2016 Hele Norge er vel å overdrive 😉 du er med i bølgen som går ut på å slenge mest drit om bloggeren. Anonymous poster hash: 33481...5c3 Nei det står tilgjengelig for hele Norge! Nei jeg slenger ikke all dritt om henne men jeg synes det hun driver med burde stoppes. Og tydeligvis var damen enig med meg på tv2. Og jeg gjemmer meg i hvertfall ikke bort med anonymt nick 😉
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #43 Skrevet 19. desember 2016 Skulle ønske hun ble kommentert med tekstene som følger mange av disse bildene. Der det er uthenging og stikk til barnefar over en lav sko! Det går rett og slett ikke an! Stakkars barn som kan lese alt dette om faren sin på nettet! Det er lov å bruke huet! Jeg står i en lik situasjon selv, men ville aldri ytret et ondt ord om min eks offentlig! Det barnets far det er snakk om! Og det er barnet det går utover!!!! Parental alienation heter det! Og det er ikke greit 😡 Frustrasjonen kan tas ut med venninner men ikke offentliggjøres på blogg og sosiale medier! Anonymous poster hash: c21bd...c4a
Yellow Brick Road Skrevet 19. desember 2016 #44 Skrevet 19. desember 2016 Hun virka utilpass og nervøs, syns ikke hun gjorde det så ille som man fikk inntrykk av etter å ha lest enkelte av innleggene. Anonymous poster hash: dbee8...5c3 Enig. Jeg synes hun gjorde en grei innsats. Sikkert ikke lett. Hun dummet seg ikke ut på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #45 Skrevet 19. desember 2016 Skulle ønske hun ble kommentert med tekstene som følger mange av disse bildene. Der det er uthenging og stikk til barnefar over en lav sko! Det går rett og slett ikke an! Stakkars barn som kan lese alt dette om faren sin på nettet! Det er lov å bruke huet! Jeg står i en lik situasjon selv, men ville aldri ytret et ondt ord om min eks offentlig! Det barnets far det er snakk om! Og det er barnet det går utover!!!! Parental alienation heter det! Og det er ikke greit 😡 Frustrasjonen kan tas ut med venninner men ikke offentliggjøres på blogg og sosiale medier! Anonymous poster hash: c21bd...c4a *konfrontert Anonymous poster hash: c21bd...c4a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #46 Skrevet 19. desember 2016 Hvem er dette? Hun snakket om unge mødre, men hun var ikke særlig ung? Grått hår osv? Ganske komisk at hun sier at hun har fjernet bilder hun la ut før fordi hun nå angrer, da burde det vel ringe noen bjeller på hva hun legger ut nå? Og når nettet ble så alvorlig? Nettet har alltid vært nettet... Anonymous poster hash: fd2bc...b28 Grått hår er jo ikke noe tegn på hvor gammel man er, man kan få grå hår ganske tidlig. Dessuten så er det eldste barnet hennes 10 år, så hun er jo selvfølgelig blitt litt eldre. Anonymous poster hash: 6d2c9...961
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #47 Skrevet 20. desember 2016 Nei det står tilgjengelig for hele Norge! Nei jeg slenger ikke all dritt om henne men jeg synes det hun driver med burde stoppes. Og tydeligvis var damen enig med meg på tv2. Og jeg gjemmer meg i hvertfall ikke bort med anonymt nick 😉 Da så! Anonymous poster hash: 33481...5c3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #48 Skrevet 20. desember 2016 Bla bla bla bla........... Anonymous poster hash: 02882...aeb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #49 Skrevet 20. desember 2016 .....og DER skjønte jeg hvem denne "berømte" villapaprika-dama var!! Jeg så mye på Unge Mødre en stund, nå husker jeg henne. Var ikke hun og pappan til de to barna såååå lykkelige den gangen da?? Anonymous poster hash: 79b9f...44e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #50 Skrevet 20. desember 2016 .....og DER skjønte jeg hvem denne "berømte" villapaprika-dama var!! Jeg så mye på Unge Mødre en stund, nå husker jeg henne. Var ikke hun og pappan til de to barna såååå lykkelige den gangen da?? Anonymous poster hash: 79b9f...44e HIV deg på ja. La jenta være i fred. Anonymous poster hash: 33481...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå