Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #26 Skrevet 19. desember 2016 Huff, du fortjener bedre! Stor klem til deg❤️ Anonymous poster hash: 95edc...b90
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #27 Skrevet 19. desember 2016 Jeg blir sliten bare av å lese om forholdet dere har... Se det utenfra: Ville du synes det var greit hvis datteren din ble behandlet slik av partneren? Hvis nei, så gå. Hvis du blir risikerer du at barna dine ender opp i samme type forhold, fordi det er alt de kjenner. Og det selv om de egentlig vet at det ikke er slik et forhold skal være. Så gå, før barna blir mer påvirket enn de allerede er. Anonymous poster hash: 4f44a...2d1 Men da må de være alene med han? Da har jeg ingen kontroll på hva som skjer....hi Anonymous poster hash: 6121b...691
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #28 Skrevet 19. desember 2016 Men da må de være alene med han? Da har jeg ingen kontroll på hva som skjer....hi Anonymous poster hash: 6121b...691 Skjønner deg hi. Jeg bli til barna er store. Han kjefter ikke på meg foran dem Anonymous poster hash: bdd3b...3e1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #29 Skrevet 19. desember 2016 Jeg er enig med de andre over her. Det han driver med er ikke greit. Jeg synes ikke du skal vente og gi han flere sjanser. Som jeg skrev til deg i den andre tråden: dere har hatt det dårlig hele tiden, når dere har hatt så mange nedturer ila 12 år. Og han har behandlet deg slik som dette hele veien. Gå nå. Ikke vent på at han skal gå fra deg. Vern om deg og barna dine. En 5-åring skal ikke trenge å leve med at pappa truer med å dra. For en bedriten fyr. Anonymous poster hash: 77706...b5b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #30 Skrevet 19. desember 2016 Men da må de være alene med han? Da har jeg ingen kontroll på hva som skjer....hi Anonymous poster hash: 6121b...691 Dere får timer på fvk, du kan søke om full foreldrerett og hvis han skader barna kan du melde han til bv. Anonymous poster hash: 77706...b5b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #31 Skrevet 19. desember 2016 Hjelp meg å si om han har psykopatiske trekk? Kan forklare litt kort: har perioder der han hakker veldig på meg. Tåler ikke ting som han ellers tåler. Vi skulle feks på ferie og jeg sa med litt humor " lurer på hvordan båter klarer å holde seg flytende". Hele resten av ferien " slaktet" han meg. Jeg var dum. Ville lære meg allmennkunnskap slik at det ikke ble flaut for meg?! I selskaper om jeg fikk spørsmål. Alt jeg gjorde og sa var idiotisk. Slike "anfall" kan han få... før han blir snillere eller normal. Alt er min feil. Eks: ting han ser er "feil" hos vårt barn. (Vil ikke alltid sove med en gang, sitte fint med bord Osv. Slenger kommentarer om at dette er meg. Er det noe ødelagt i hjemmet er det meg. Han hakker nesten daglig på ting jeg gjør feil. Jeg er håpløs eller gir faen... noe jeg IKKE gjør. Jeg roter i hans øyne, jeg er ikke klok nok, sporty nok, slank nok. Blir jeg kjepphøy etter en god periode jekker han meg ned med å true. Han tåler dårlig jeg gir beskjed om ting eller er småfrekk med han. Forklarer jeg mine behov og følelser for han, er de alltid feil. Dette er bare noe. Hi Anonymous poster hash: 6121b...691 Han har ikke bare trekk. Han er gal. Seriøst. Dette er forbi "trekk". Anonymous poster hash: 77706...b5b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #32 Skrevet 19. desember 2016 Dette er psykisk vold. Ungene skal selvsagt ikke være alene med han om du ikke er trygg på at han kan ivareta dem på en god måte. Har gått fra en lignende mann. Fikk hjelp av fvk og barnevern for å sette grenser. Anonymous poster hash: 7b30c...cc0
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #33 Skrevet 19. desember 2016 Folk slenger rundt seg med psykopat, men fra det du skriver er det ingenting som tilsier at han er psykopat. Hva er det du vil, lurer jeg på? Hva ønsker du å få ut av denne tråden? Om du vil forlate han så gjør du det. Om ikke må du prøve å forstå han og du må få han med på parterapi. Så enkelt, men så vanskelig? Anonymous poster hash: ada3d...9a7
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #34 Skrevet 19. desember 2016 Folk slenger rundt seg med psykopat, men fra det du skriver er det ingenting som tilsier at han er psykopat. Hva er det du vil, lurer jeg på? Hva ønsker du å få ut av denne tråden? Om du vil forlate han så gjør du det. Om ikke må du prøve å forstå han og du må få han med på parterapi. Så enkelt, men så vanskelig? Anonymous poster hash: ada3d...9a7 Teknisk sett så er ikke psykopati en diagnose man bruker i Norge (hvertfall ikke veldig ofte). Men det betyr ikke at de ikke finnes. De går oftere under ulike personlighetsforstyrrelser i stedet. Eller andre diagnoser for så vidt... Ut i fra det Hi forteller tenker jeg absolutt at han høres ustabil ut psykisk og at han kan tenkes å tilfredsstille diagnosekrav til en eller flere psykiske forstyrrelser. Anonymous poster hash: 77706...b5b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #35 Skrevet 19. desember 2016 Skjønner deg hi. Jeg bli til barna er store. Han kjefter ikke på meg foran dem Anonymous poster hash: bdd3b...3e1 Ja jøss. Da er jo alt hunky dory. Herregud. Anonymous poster hash: 87898...226
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #36 Skrevet 19. desember 2016 Du har 2. Valg. Enten finne det i dette eller gå. Jeg ville gått for det siste. Skjønner ikke helt hvorfor du finner deg i alt dette tullet fra denne mannen, han er jo helt sprø hele fyren. Anonymous poster hash: e37c4...8a7
Mrs Smith Skrevet 19. desember 2016 #37 Skrevet 19. desember 2016 Hjelp meg å si om han har psykopatiske trekk? Kan forklare litt kort: har perioder der han hakker veldig på meg. Tåler ikke ting som han ellers tåler. Vi skulle feks på ferie og jeg sa med litt humor " lurer på hvordan båter klarer å holde seg flytende". Hele resten av ferien " slaktet" han meg. Jeg var dum. Ville lære meg allmennkunnskap slik at det ikke ble flaut for meg?! I selskaper om jeg fikk spørsmål. Alt jeg gjorde og sa var idiotisk. Slike "anfall" kan han få... før han blir snillere eller normal. Alt er min feil. Eks: ting han ser er "feil" hos vårt barn. (Vil ikke alltid sove med en gang, sitte fint med bord Osv. Slenger kommentarer om at dette er meg. Er det noe ødelagt i hjemmet er det meg. Han hakker nesten daglig på ting jeg gjør feil. Jeg er håpløs eller gir faen... noe jeg IKKE gjør. Jeg roter i hans øyne, jeg er ikke klok nok, sporty nok, slank nok. Blir jeg kjepphøy etter en god periode jekker han meg ned med å true. Han tåler dårlig jeg gir beskjed om ting eller er småfrekk med han. Forklarer jeg mine behov og følelser for han, er de alltid feil. Dette er bare noe. Hi Anonymous poster hash: 6121b...691 Sånn som du beskriver det her, ja det virker som han har psykopatiske trekk. Mitt råd, kom deg unna denne mannen. Det blir nok tøft en periode, men du kommer ikke til å angre, tro meg. Finn støtte hos familie og venner, vær åpen. Klem og lykke til 💕
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #38 Skrevet 19. desember 2016 Jeg var sammen med en sånn; han ville ikke mer, ville ikke det her, ville ha noe annet. Jeg ble så drittlei, og det var jævlig nedverdigende, hvem i helvete trodde han at han var? Siste gang så jeg han bare i øynene og sa:ja, det er slutt. Aaaah, for en lettelse. Nå angrer han og vil tilbake. Det kommer aldri til å skje. Anonymous poster hash: 1b6c2...72e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #39 Skrevet 19. desember 2016 Folk slenger rundt seg med psykopat, men fra det du skriver er det ingenting som tilsier at han er psykopat. Hva er det du vil, lurer jeg på? Hva ønsker du å få ut av denne tråden? Om du vil forlate han så gjør du det. Om ikke må du prøve å forstå han og du må få han med på parterapi. Så enkelt, men så vanskelig? Anonymous poster hash: ada3d...9a7 Du har vel ikke helt peiling har du? Anonymous poster hash: bdd3b...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå