Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #51 Skrevet 16. desember 2016 Type hest Anonymous poster hash: 17208...809 Dette er da din anonymkode, HI?😉 Anonymous poster hash: f3c00...3fa
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #52 Skrevet 16. desember 2016 Jeg vil tro jenta blir dyrere enn du ønsker om ikke mange årene. Like greit å vente til det starter. Dyr sminke, telefoner, klær... Eldste på 11 år fikk PC til 5000 et år og minsten på 1 år fikk leke til 500. Vi hadde ikke dårlig samvittighet for vi visste jo at minste kom til å få mer med åra. Og tro meg, noen år senere nå, tenåringen som snart er voksen er et realt pengesug! iPhone 6 i fjor og spesialhøytalere til 4000 i år. Vi begrenser enda til minsten, for han har arvet masse leker fra eldste likevel. Men vi vet jo samme styret starter om 3-5 år. Og da får jo ikke den voksne slike gaver. Sengetøy og kjøkkenutstyr blir det i åra framover. Alt til sin tid Anonymous poster hash: b2928...b4b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #53 Skrevet 16. desember 2016 Jeg kjenner problematikken. Her har eldste fått dyre gaver i mange år, mens yngate har fått for en brøkdel fordi hun ikke trenger noe. Iår blir det hun som får den dyreste gaven - reise og hotellovernatting med opplevelser sammen med to venninner (som også får turen som julegave). Hva med alpinkurs og årskort på Tryvann? Årskort på Tusenfryd? I det lange løp jevner det seg uansett ut. Jenta di får kanskje bunad til konfirmasjonen? Det gjør neppe gutten? Anonymous poster hash: f44ed...3db
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #54 Skrevet 16. desember 2016 Å ja, beklager at jeg glemte jeg skrev hest 😖 Anonymous poster hash: 17208...809
Ophiophagus Hannah Skrevet 16. desember 2016 #55 Skrevet 16. desember 2016 Hvis jeg skulle bruke en stor sum penger på gave til datteren min, da hun var fem, ville jeg ha kjøpt: En himmelseng En fint dukkehus med elektrisk lys i, og masse fint tilbehør. Et vakkert smykke, i foreksempel hvitt gull, som hun kan ha til hun blir voksen, og som kanskje hennes barn vil arve en dag. Kanskje et maleri, som er verdt litt, og er pent innrammet, som kan henge på barnerommet, og som er noe hun kan ta med seg når hun blir eldre. Togbane, med elektrisk tog, som går rundt og rundt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #56 Skrevet 16. desember 2016 Hvis jeg skulle bruke en stor sum penger på gave til datteren min, da hun var fem, ville jeg ha kjøpt: En himmelseng En fint dukkehus med elektrisk lys i, og masse fint tilbehør. Et vakkert smykke, i foreksempel hvitt gull, som hun kan ha til hun blir voksen, og som kanskje hennes barn vil arve en dag. Kanskje et maleri, som er verdt litt, og er pent innrammet, som kan henge på barnerommet, og som er noe hun kan ta med seg når hun blir eldre. Togbane, med elektrisk tog, som går rundt og rundt. Takk for fine tips Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #57 Skrevet 16. desember 2016 Det var jo du som skrev hest? Anonymous poster hash: 34913...cd1 Nei, det var ikke jeg som skrev hest. Jeg er IKKE hi. For det første synes jeg ikke 1500,- reven spesielt dyr gave til egne barn. For det andre ville jeg ikke ha problemer med å finne på noe til den summen😄 Anonymous poster hash: 0687f...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå