Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Har dere forslag til litt dyr gave til jente på 5 år? Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Ipad Sykkel Silver Cross dukkevogn Anonymous poster hash: a1160...21a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Hva er litt dyr? Er det type en STOR eske med lego, eller type en hest? Anonymous poster hash: 98cf2...4c2
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 iPad. Anonymous poster hash: 59981...c79
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Dukkehus Anonymous poster hash: 9c362...947
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Hva er litt dyr? Er det type en STOR eske med lego, eller type en hest? Anonymous poster hash: 98cf2...4c2 Type hest Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 Type hest Anonymous poster hash: 17208...809 Skulle jeg brukt så masse penger, så skulle det virkelig vært fordi det var noe spesielt jeg ønsket å gi. Ikke fordi jeg skulle gi en viss sum. Anonymous poster hash: 98cf2...4c2
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Da hadde jeg kjøpt nettbrett. Masse gode læreapper å laste ned. Anonymous poster hash: b017d...92a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 Da hadde jeg kjøpt nettbrett. Masse gode læreapper å laste ned. Anonymous poster hash: b017d...92a Hun har samsung tab Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 Dytt Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #11 Skrevet 15. desember 2016 ..... Anonymous poster hash: 295d9...39c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Skrevet 15. desember 2016 "Type hest", altså 10-50 000 kr? Det er vel ikke akkurat "litt dyrt", men deg om det... Hva med en reise? Familieferie, eller alenetid med en av foreldrene? Disneyland? Billetter til ett eller annet. Dyrt sportsutstyr. Liten båt. Anonymous poster hash: b3728...5e5
It's all about me Skrevet 15. desember 2016 #13 Skrevet 15. desember 2016 Hvis ungen har så mye at du ikke aner hva du skal kjøpe for 10-15tusen, hadde jeg heller satt de inn på en førerkort/bil-konto.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #14 Skrevet 15. desember 2016 Saken er at storebroren hennes alltid får dyrere gaver enn henne. Jeg kan kjøpe mange småting til henne, men det blir ikke likt. Har lyst å kjøpe noe ordentlig og litt dyrt til henne og. Hi Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #15 Skrevet 15. desember 2016 En bil https://www.engrosservice.no/elektriske-kjoretoy-barn/www-engrosservice-no-5.html?gclid=CKi7ntiM99ACFYbJsgodu8wIaw Men hvorfor må hun få like mye som broren? Regner med at broren er eldre? Jeg har barn i alderen 7 til 15 år, den eldste får selvfølgelig mye mer penger enn den yngste. Mer lommepenger, dyrere gaver til jul og bursdag, det er jo fordi han har høyere utgifter og trenger helt andre ting enn yngste. Men det jevner seg jo ut på sikt. Etterhvert trenger jo yngste også mer lommepenger, mobil, PC og slike ting hun ikke har i dag. Så totalen de får i løpet av oppveksten blir jo omtrent lik. Anonymous poster hash: f8054...0bc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #16 Skrevet 15. desember 2016 En bil https://www.engrosservice.no/elektriske-kjoretoy-barn/www-engrosservice-no-5.html?gclid=CKi7ntiM99ACFYbJsgodu8wIaw Men hvorfor må hun få like mye som broren? Regner med at broren er eldre? Jeg har barn i alderen 7 til 15 år, den eldste får selvfølgelig mye mer penger enn den yngste. Mer lommepenger, dyrere gaver til jul og bursdag, det er jo fordi han har høyere utgifter og trenger helt andre ting enn yngste. Men det jevner seg jo ut på sikt. Etterhvert trenger jo yngste også mer lommepenger, mobil, PC og slike ting hun ikke har i dag. Så totalen de får i løpet av oppveksten blir jo omtrent lik. Anonymous poster hash: f8054...0bc Bilen var fin. Men, tror kanskje hun et for stor for den. - Kan jo ikke brukes før til sommeren. Hva får din yngste til jul? Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #17 Skrevet 15. desember 2016 Type hest Anonymous poster hash: 17208...809 Det er vel det man kan kalle bortskjemt dyrt Anonymous poster hash: 9e778...f09
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #18 Skrevet 15. desember 2016 Kjøp en rasekatt, sånn utstillingskatt. Anonymous poster hash: 82c3b...5d0
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #19 Skrevet 15. desember 2016 Kjøp en rasekatt, sånn utstillingskatt. Anonymous poster hash: 82c3b...5d0 Vil ikke ha dyr Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #20 Skrevet 15. desember 2016 Bilen var fin. Men, tror kanskje hun et for stor for den. - Kan jo ikke brukes før til sommeren. Hva får din yngste til jul? Anonymous poster hash: 17208...809 Hun får en natt på hotell i Oslo og billett til Disney on ice. Anonymous poster hash: f8054...0bc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #21 Skrevet 15. desember 2016 Hun får en natt på hotell i Oslo og billett til Disney on ice. Anonymous poster hash: f8054...0bc Vi bor i Oslo. Og hun skal på Disney on ice med mormor. Hva fikk hun i fjor? Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #22 Skrevet 15. desember 2016 "Type hest", altså 10-50 000 kr? Det er vel ikke akkurat "litt dyrt", men deg om det... Hva med en reise? Familieferie, eller alenetid med en av foreldrene? Disneyland? Billetter til ett eller annet. Dyrt sportsutstyr. Liten båt. Anonymous poster hash: b3728...5e5 Hest koster som regel mer enn 10.000-50.000,- hvis det ikke er en pølsehest.. Hun mener nok mer et par hundre tusen. Anonymous poster hash: 0687f...235
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #23 Skrevet 15. desember 2016 Hest koster som regel mer enn 10.000-50.000,- hvis det ikke er en pølsehest.. Hun mener nok mer et par hundre tusen. Anonymous poster hash: 0687f...235 Tenker ca 1500. Anonymous poster hash: 17208...809
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #24 Skrevet 15. desember 2016 Vi bor i Oslo. Og hun skal på Disney on ice med mormor. Hva fikk hun i fjor? Anonymous poster hash: 17208...809 I fjor fikk hun en kjole og en sånn stor bamse fra Obs! på 1 meter. Den bamsen har vært favoritten hele dette året, har den i sengen om natten, drar den med ut i sofaen i stua osv. En av de mest vellykkede gavene hun noengang har fått https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/leker/kosedyr/andre-merkevarer-ys120293a Anonymous poster hash: f8054...0bc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #25 Skrevet 15. desember 2016 I fjor fikk hun en kjole og en sånn stor bamse fra Obs! på 1 meter. Den bamsen har vært favoritten hele dette året, har den i sengen om natten, drar den med ut i sofaen i stua osv. En av de mest vellykkede gavene hun noengang har fått https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/leker/kosedyr/andre-merkevarer-ys120293a Anonymous poster hash: f8054...0bc Jeg kjenner jeg blir litt sånn gal av gavekjøping. Hun har ikke overflod av ting, men liksom akkurat det hun trenger og liker. Blir småting her og der. Har lyst å kjøpe noe litt ordentlig, som brukes masse. Anonymous poster hash: 17208...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå