Gå til innhold

Litt dyr gave til 5 åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere forslag til litt dyr gave til jente på 5 år?

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ipad

Sykkel

Silver Cross dukkevogn

 



Anonymous poster hash: a1160...21a
Skrevet

Hva er litt dyr?

 

Er det type en STOR eske med lego, eller type en hest?

 

Anonymous poster hash: 98cf2...4c2

Skrevet

iPad.

 

Anonymous poster hash: 59981...c79

Skrevet

Dukkehus :)



Anonymous poster hash: 9c362...947
Skrevet

Hva er litt dyr?

 

Er det type en STOR eske med lego, eller type en hest?

 

Anonymous poster hash: 98cf2...4c2

Type hest

 

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skrevet

Type hest

 

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skulle jeg brukt så masse penger, så skulle det virkelig vært fordi det var noe spesielt jeg ønsket å gi. Ikke fordi jeg skulle gi en viss sum.

 

Anonymous poster hash: 98cf2...4c2

Skrevet

Da hadde jeg kjøpt nettbrett.

Masse gode læreapper å laste ned.



Anonymous poster hash: b017d...92a
Skrevet

 

Da hadde jeg kjøpt nettbrett.

Masse gode læreapper å laste ned.

 

Anonymous poster hash: b017d...92a

 

Hun har samsung tab

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skrevet

.....



Anonymous poster hash: 295d9...39c
Skrevet

"Type hest", altså 10-50 000 kr? Det er vel ikke akkurat "litt dyrt", men deg om det...

 

Hva med en reise? Familieferie, eller alenetid med en av foreldrene? Disneyland? Billetter til ett eller annet. Dyrt sportsutstyr. Liten båt.

 

 

 

Anonymous poster hash: b3728...5e5

Skrevet

Hvis ungen har så mye at du ikke aner hva du skal kjøpe for 10-15tusen, hadde jeg heller satt de inn på en førerkort/bil-konto.

Skrevet

Saken er at storebroren hennes alltid får dyrere gaver enn henne. Jeg kan kjøpe mange småting til henne, men det blir ikke likt. Har lyst å kjøpe noe ordentlig og litt dyrt til henne og.

Hi

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skrevet

En bil

 

https://www.engrosservice.no/elektriske-kjoretoy-barn/www-engrosservice-no-5.html?gclid=CKi7ntiM99ACFYbJsgodu8wIaw

 

Men hvorfor må hun få like mye som broren? Regner med at broren er eldre?

 

Jeg har barn i alderen 7 til 15 år, den eldste får selvfølgelig mye mer penger enn den yngste. Mer lommepenger, dyrere gaver til jul og bursdag, det er jo fordi han har høyere utgifter og trenger helt andre ting enn yngste. Men det jevner seg jo ut på sikt. Etterhvert trenger jo yngste også mer lommepenger, mobil, PC og slike ting hun ikke har i dag. Så totalen de får i løpet av oppveksten blir jo omtrent lik.



Anonymous poster hash: f8054...0bc
Skrevet

 

En bil

 

https://www.engrosservice.no/elektriske-kjoretoy-barn/www-engrosservice-no-5.html?gclid=CKi7ntiM99ACFYbJsgodu8wIaw

 

Men hvorfor må hun få like mye som broren? Regner med at broren er eldre?

 

Jeg har barn i alderen 7 til 15 år, den eldste får selvfølgelig mye mer penger enn den yngste. Mer lommepenger, dyrere gaver til jul og bursdag, det er jo fordi han har høyere utgifter og trenger helt andre ting enn yngste. Men det jevner seg jo ut på sikt. Etterhvert trenger jo yngste også mer lommepenger, mobil, PC og slike ting hun ikke har i dag. Så totalen de får i løpet av oppveksten blir jo omtrent lik.

 

Anonymous poster hash: f8054...0bc

Bilen var fin. Men, tror kanskje hun et for stor for den. - Kan jo ikke brukes før til sommeren.

Hva får din yngste til jul?

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skrevet

Type hest

 

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Det er vel det man kan kalle bortskjemt dyrt

 

Anonymous poster hash: 9e778...f09

Skrevet

Kjøp en rasekatt, sånn utstillingskatt. :Nikke: 



Anonymous poster hash: 82c3b...5d0
Skrevet

 

Kjøp en rasekatt, sånn utstillingskatt. :Nikke:

 

Anonymous poster hash: 82c3b...5d0

Vil ikke ha dyr

 

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skrevet

Bilen var fin. Men, tror kanskje hun et for stor for den. - Kan jo ikke brukes før til sommeren.

Hva får din yngste til jul?

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Hun får en natt på hotell i Oslo og billett til Disney on ice.

 

Anonymous poster hash: f8054...0bc

Skrevet

 

Hun får en natt på hotell i Oslo og billett til Disney on ice.

 

Anonymous poster hash: f8054...0bc

 

Vi bor i Oslo. Og hun skal på Disney on ice med mormor.

Hva fikk hun i fjor?

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skrevet

"Type hest", altså 10-50 000 kr? Det er vel ikke akkurat "litt dyrt", men deg om det...

 

Hva med en reise? Familieferie, eller alenetid med en av foreldrene? Disneyland? Billetter til ett eller annet. Dyrt sportsutstyr. Liten båt.

 

 

 

Anonymous poster hash: b3728...5e5

Hest koster som regel mer enn 10.000-50.000,- hvis det ikke er en pølsehest.. Hun mener nok mer et par hundre tusen.

 

 

Anonymous poster hash: 0687f...235

Skrevet

Hest koster som regel mer enn 10.000-50.000,- hvis det ikke er en pølsehest.. Hun mener nok mer et par hundre tusen.

 

 

Anonymous poster hash: 0687f...235

Tenker ca 1500.

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Skrevet

Vi bor i Oslo. Og hun skal på Disney on ice med mormor.

Hva fikk hun i fjor?

 

Anonymous poster hash: 17208...809

I fjor fikk hun en kjole og en sånn stor bamse fra Obs! på 1 meter. Den bamsen har vært favoritten hele dette året, har den i sengen om natten, drar den med ut i sofaen i stua osv. En av de mest vellykkede gavene hun noengang har fått :)

 

https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/leker/kosedyr/andre-merkevarer-ys120293a

 

Anonymous poster hash: f8054...0bc

Skrevet

 

I fjor fikk hun en kjole og en sånn stor bamse fra Obs! på 1 meter. Den bamsen har vært favoritten hele dette året, har den i sengen om natten, drar den med ut i sofaen i stua osv. En av de mest vellykkede gavene hun noengang har fått :)

 

https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/leker/kosedyr/andre-merkevarer-ys120293a

 

Anonymous poster hash: f8054...0bc

Jeg kjenner jeg blir litt sånn gal av gavekjøping.

Hun har ikke overflod av ting, men liksom akkurat det hun trenger og liker. Blir småting her og der. Har lyst å kjøpe noe litt ordentlig, som brukes masse.

 

Anonymous poster hash: 17208...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...