Gå til innhold

Jeg har knust mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har skjedd mye siden det innlegget om sexen. Det tok seg kraftig opp, så det har ikke noe med dette å gjøre.

Det der er ulempen med å skrive med nick, man blir lett husket

Anonymous poster hash: 970bb...ba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg MASER virkelig ikke, jeg har skrevet ETT (!) svar! Ser at du har skrevet tidligere at du ikke ønsker å ha noe som helst sex med din mann og tanken på det byr deg imot. Så skriver du at sexen kan komme tilbake når tilliten gjenopprettes, altså stiller vilkår for å gjenopprette sexlivet - ikke når du får lyst på det, men når han "fortjener" å få sex igjen. Så reagerer du på EN kommentar med at man maser? Det ser ut som sex vekker veldig dårlige assosiasjoner hos deg. Sexen kommer ikke tilbake av seg selv hvis man hater sex, dette må jobbes med. Og tilbakeholde sex for å redde forholdet er i hvert fall helt feil middel. Din mann sier allerede at forholdet ikke kan reddes, men at han ikke ønsker å flytte ut - likevel vil du tilbakeholde sexen totalt helt til han fortjener den igjen. Det er den rette oppskriften på samlivsbrudd - jeg hadde ikke orket å leve med en partner som "ga" meg sex når jeg fortjente det og holdt den tilbake for å få viljen sin eller straffe meg. Det gjør ikke voksne mennesker i seriøse forhold, altså bruker sex som pressmiddel.

Anonymous poster hash: 36692...124

Sorry, blandet to AB'er.....var en som snakket om at jeg var en lekker dame som fortjener sex....
Skrevet

Det der er ulempen med å skrive med nick, man blir lett husket

Anonymous poster hash: 970bb...ba4

Det har jeg ingen problemer med 😊
Skrevet

Så needy

God kveld solstråle:)

Anonymous poster hash: 65fbe...845

Skrevet

God kveld solstråle:)

Anonymous poster hash: 65fbe...845

☺️

Skrevet

Så needy

Se der. Så var solen gått ned.

Anonymous poster hash: e6844...901

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...