Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #26 Skrevet 12. desember 2016 Når sovner 5-åringen din da HI? Anonymous poster hash: fec75...7f4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #27 Skrevet 12. desember 2016 Hva med å vekke barnet tideligere enn 8? Anonymous poster hash: c4f93...d0c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #28 Skrevet 13. desember 2016 Når han har fått Vallergan, så har jeg gitt den kl 18.00. Mulig du ene som kommenterte dette har feil klokke eller noe, for jeg skrev innlegget ang dette kl 22.00. Og han holdt det gående til 23.30 av alle tiden den kvelden. Har også forsøkt å vekke han tidligere enn kl 08.00 og merket ingen forbedring. Men, i dag så prøvde vi Melantonin for første gang, som skal gis halvannen til to timer før sengetid, men her tok det KUN tre kvarter så sovnet han på sofa Og sover ennå!! Bare han får en normal søvnrytme slik at vi kan slutte med alt på sikt. HI Anonymous poster hash: c7427...28e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #29 Skrevet 13. desember 2016 Når han har fått Vallergan, så har jeg gitt den kl 18.00. Mulig du ene som kommenterte dette har feil klokke eller noe, for jeg skrev innlegget ang dette kl 22.00. Og han holdt det gående til 23.30 av alle tiden den kvelden. Har også forsøkt å vekke han tidligere enn kl 08.00 og merket ingen forbedring. Men, i dag så prøvde vi Melantonin for første gang, som skal gis halvannen til to timer før sengetid, men her tok det KUN tre kvarter så sovnet han på sofa Og sover ennå!! Bare han får en normal søvnrytme slik at vi kan slutte med alt på sikt. HI Anonymous poster hash: c7427...28e Så bra at melantonin fungerer for dere også. Vil anbefale å ta tabletten, stelle seg og gå på do. Deretter tar dere de siste minuttene i senga med nattahistorie og nattasang slik at det blir rolig før han slokner. Her tar det mellom 30&40 min før de virker selv om det står noe annet på boksen. Anonymous poster hash: 58269...27b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #30 Skrevet 14. desember 2016 Vallergan tar ofte lang tid for å virke. Selv fungerer det best om jeg tar det 17-18 og legger meg rundt 23. Det virker i 12 timer, så han vil allikevel sove på natten. Prøv og se Anonymous poster hash: f2026...896
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #31 Skrevet 14. desember 2016 Hadde jeg vist det jeg vet i dag om vellergan, så hadde jeg ALDRI latt legen skrive ut det til min 11 mnd gamle baby for 12 år siden!! Værtfall aldri gitt ungen det. Men jeg stolte på legen, å var helt på felgen av for lite søvn, så babyen fikk dette. Etter en liten periode med bruk av vallergan fikk babyen et anfall. Det skummet av munnen, ristet, skalv å rullet med øynene. Det bar rett på sykehus å bl.annet EEG ble tatt. Babyen min fikk epeleptiske anfall av medikamentet, og det viste seg at flere hadde fått det. Barnet mitt slet med dette i 3 år!! Jeg ga aldri mer vallergan, selfølgelig, å kjefetet legen huden full for å ikke ha gidd meg info om dette (sto ikke i pakningsvedlegget) MEN jeg har full forståelse for din frustrasjon, HI. Det jeg vil oppnå med dette innlegget er at finnes det andre alternativer enn vallergan, så ville jeg prøvd det. Lykke til. Anonymous poster hash: 4c36a...8c4 Dette blir bare idioti. Alle mennesker kan få alvorlige bivirkninger av alle medisiner. Anfall står tydelig listet som bivirkning og har gjort det i mange år. At du er kunnskaps- og ansvarsløs ved å ikke sette deg inn i ting kan du ikke bruke til å spre idioti og skremsel på nett! Anonymous poster hash: f2026...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå