Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #26 Skrevet 20. desember 2016 Jeg vil kalle meg selv ressurssterk selv om andre sikkert vil påstå jeg mangler selvinnsikt. Grunnen til at jeg er ressurssterk synes jeg er at til tross for "haltende" oppvekstvilkår med misbruk og manglende utdannelse da jeg aldri fant roen klarte jeg og skaffe meg en jobb innenfor offentlig administrasjon og med forholdsvis godt betalt. Jeg har ryddet i familierelasjoner og har i dag tatt og god kontakt med mine nærmeste (alle har skikket seg og inngifte som laget problemer i min oppvekst er ute av bilde). Jeg er gift, her bil og hus osv. Dessverre er jeg blitt syk de siste årene, men jeg gjør alt for mine barn selv om jeg ikke står i arbeide. Med alt mener jeg oppfølging og kommunikasjon opp mot skole, fritidsaktiviteter osv. Jeg har en mann som prioriterer som meg; barna først! Han er dog frisk og i full jobb selvfølgelig. Vi har inntekt på over 1,5 mill i året... Sjeldent noen har noe og utsette på oss, men vi fremstår dog sikkert noe kjedelige på enkelte. Jeg skorter også selvfølgelig på endel områder pga sykdom, men takket være økonomi til vaskehjelp og matkasser, samt familie som hjelper, er vi alltid "i rute" alikevel. Jeg synes ord som ressurssterk er individuelt og ikke noe man bør få "stempel som" bare fordi man er rik eller utdannet lege. Det blir helhetsinntrykket som avgjør og er det opp mot omgang med barn vil jeg si man nok også bruker andre kriterier enn om det er opp mot en vurdering av en vennegjeng generelt feks Anonymous poster hash: 56d87...aad
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #27 Skrevet 20. desember 2016 Sikker på at du er ressurssterk selv når du får barn med en narkoman ? Eller som netopp har vært det. Kanskje de mener han er mer ressurssterk enn deg ? Men han er tydeligvis ikke spesielt oppegående Anonymous poster hash: 19746...3f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå