Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #26 Skrevet 11. desember 2016 Syns det er søtt jeg! Viser jo bare st de har et godt mor-sønn forhold! Hadde pappa og mamma kalt meg sånne ting nå hadde jeg blitt rørt. Vi har alltid hatt et godt forhold, helt normalt vil jeg si, men aldri klemt hverandre og de kalte meg aldri godjenta og andre ting. Savner det faktisk. Mine unger klemmer jeg, sier glad i deg og kaller de for skatten min rett dom det er. Eldste er 12, har ikke planer om å slutte med det selv om han blir voksen;) Anonymous poster hash: e6558...6a6
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #27 Skrevet 11. desember 2016 Mamma kalte meg alltid for stumpen, eller skatten og pappa sa alltid jenta mi til meg. Det gjorde de så lenge de levde og lenge etter at jeg var gift og fikk barn :-) Barna mine kommer nok alltid til å være gutten min og jenta mi Anonymous poster hash: 4f102...837 Haha. Mamma bruker også stumpen. Men jeg synes hun kan spare seg for det når vi har huset fullt av gjester. - Trenger du hjelp på kjøkkenet stumpen min. 🙄 Anonymous poster hash: 402f4...f3e
*Miss Marple* Skrevet 11. desember 2016 #28 Skrevet 11. desember 2016 Den dagen jeg slutter å få klem av foreldrene eller ungene mine når vi skilles blir en trist dag. Vi har ikke spesielle kallenavn, men det går i vennen min, snupp og skatten min. Man slutter jo ikke å være hverken foreldre eller barnet til selv om man pr definisjon er voksen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #29 Skrevet 11. desember 2016 Det er jo bare koselig! Kanskje mannen din ser ubekvem ut, fordi han vet din holdning til det, og det gjør ham flau. Så da er det jo faktisk du som er problemet, og du som skaper den ubehagelige stemningen. Anonymous poster hash: 44558...398
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #30 Skrevet 11. desember 2016 Ser for meg at jeg kommer til å kalle sønnen min det om 30 år 😅😝 Her er sønnen storeskatten (3år) og datter lilleskatten (10 mnd). Hadde nok stusset om svigermor hadde sagt det til mannen. Men noen mennesker er hjertelige og det er jo egentlig bare koselig 😊💗 Anonymous poster hash: 9d4de...e4f
Pobie Skrevet 11. desember 2016 #31 Skrevet 11. desember 2016 (endret) Han er ubekvem fordi moren hans klemmer han? Det er vel ikke normalt? Hun er moren hans. Hadde virkelig ikke reagert på verken kosenavn eller klemming. Man er ikke noe mindre glad i barna sine fordi om de er voksne. Håper sønnen min fremdeles lar meg klemme han som voksen. Og håper han finner seg en kone som ikke synes det er rart og unormalt. Endret 11. desember 2016 av Pobie
sug lut Skrevet 11. desember 2016 #33 Skrevet 11. desember 2016 Kaller 23 åringen for pusen min ennå jeg. Og mormor gjør det også. Han er den lille pusen for oss, for alltid. Om jeg blir 80 år, så er han fremdeles pus i alder av 61 Fnis, lille pusen din burde møte gullungen min - 1,90 og 46 i sko - haha, det er noen ting som er vår rett som foreldre.
Hønemor30 Skrevet 11. desember 2016 #34 Skrevet 11. desember 2016 Det jeg stusser mest over her er at du får grøssninger over at en mor kaller sitt eget barn for skatten min. Det er ikke noe rart ved det. Det er ikke så rart mannen din ser ubekvem ut når du har denne holdningen.
Serepta Skrevet 11. desember 2016 #35 Skrevet 11. desember 2016 Jeg håper for alt i verden at jeg fortsatt kan klemme guttene mine selv når de er 40.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #36 Skrevet 11. desember 2016 Du kommer kanskje fra en familie der det ikke er vanlig å vise følelser? Dette er helt normalt, HI! Man slutter aldri å være foreldre og barn, og kjærligheten og intimiteten (kallenavn, kos) er der alltid! Anonymous poster hash: eb47d...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå