Gå til innhold

Svigermor kaller mannen min for "skatten min"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men kjenner jeg får helt grøsninger når svigermor skal si hadet til mannen min. Hun sier alltid "hadet godt da skatten min" og vil klemme -mannen ser tydelig ubekvem ut, men vil ikke såre henne heller. Vi sees hver uke -jeg synes dette er veldig spesielt.

Hva synes dere? 🙈

Anonymous poster hash: c3547...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt spesielt er det vel, men vil tro hun alltid har kalt ham det, og ikke tenker over at hun fortsatt gjør det. Vil tro at det for henne er det samme som "gutten min" eller noe. Men de fleste ville nok ha tonet det litt mer ned, tror jeg ;)

Anonymous poster hash: e96a5...c7a
Skrevet

Koselig det vel?:)

Anonymous poster hash: 2cd0c...b34

Skrevet

Litt spesielt er det vel, men vil tro hun alltid har kalt ham det, og ikke tenker over at hun fortsatt gjør det. Vil tro at det for henne er det samme som "gutten min" eller noe. Men de fleste ville nok ha tonet det litt mer ned, tror jeg ;)

Anonymous poster hash: e96a5...c7a

Ja, er nok sånn... blir bare så merkelig å si dette til en voksen mann med to egne barn ukentlig liksom 🙈

Anonymous poster hash: 1065a...8a5

Skrevet

Koselig det vel?:)

Anonymous poster hash: 2cd0c...b34

Ja, joda. Gjør jo for all del ingenting, men for meg fremstår det som sagt som litt unormalt 😉

Skrevet

Hadde du reagert like sterkt om det var din mor som kalte deg for skatten sin?

Pappa kaller meg fremdeles for "godjenta mi" og mamma for "gullet". Ser ikke noe rart i det.

Anonymous poster hash: dfdf5...ee0

Skrevet

Hadde du reagert like sterkt om det var din mor som kalte deg for skatten sin?

Pappa kaller meg fremdeles for "godjenta mi" og mamma for "gullet". Ser ikke noe rart i det.

Anonymous poster hash: dfdf5...ee0

Ja, tror egentlig det. Er vel nettopp det -for MEG er ikke dette normalen, så synes det er interessant å se om det er jeg som er rar, eller om det er flere som tenker som meg.

Skrevet

Syns ikke det er unormalt. Min mamma kaller meg gjerne for mitt barnekallenavn. Syns det er koselig. Det blir sagt i en lett tone.

Min mann kan godt klemme sin mor og tøyse litt med henne og hun kan si noe tøys tilbake. Jeg syns det er koselig.

Anonymous poster hash: 22961...60b

Skrevet

Svigermor kaller min mann for stumpen.... Syns det er bare koselig jeg 😊

Anonymous poster hash: 3bdda...746

Skrevet

Høres ut som min eks svigermor. Hun kalte mannen til stadighet for "Elsklingen min", "Mamma sin snupp" og "Elsker deg" og han har passert førti. 

Syns det er like kleint når min egen mor kaller meg for "Gojenta til mamma"  :legrine:

Anonymous poster hash: 603cb...1b2
Skrevet

Jeg synes det er mer synd at voksne mennesker faktisk blir flaue over slikt! Ta det som den kjærlighets- erklæringen det faktisk er og vær glad for at dine foreldre viser det selv om du er voksen! Grow up☺ Regner med det er hjemme dette blir sagt og ikke offentlig, og da er det vel bare koselig ☺

Anonymous poster hash: 9b03b...699

Skrevet

Høres ut som min eks svigermor. Hun kalte mannen til stadighet for "Elsklingen min", "Mamma sin snupp" og "Elsker deg" og han har passert førti.

Syns det er like kleint når min egen mor kaller meg for "Gojenta til mamma" :legrine:

Anonymous poster hash: 603cb...1b2

😂 Godt å høre at det ikke bare er meg som synes sånt er litt rart (men skjønner at jeg nok er sær da alle andre her er uenige med meg i at dette er rart, så får bare innse det 😝).

Skrevet

Jeg synes det er mer synd at voksne mennesker faktisk blir flaue over slikt! Ta det som den kjærlighets- erklæringen det faktisk er og vær glad for at dine foreldre viser det selv om du er voksen! Grow up☺ Regner med det er hjemme dette blir sagt og ikke offentlig, og da er det vel bare koselig ☺

Anonymous poster hash: 9b03b...699

Nja... hun sier d når vi har hatt middagsselskap med hele familien og mine foreldre også. Og hvis vi har gjort noe ute med barna sammen og skilles ad der (har kjørt hver vår bil). Men tar som sagt til meg at jeg tydeligvis er den rare som reagerer på dette -hadde faktisk ikke trodd at de aller aller fleste syntes dette var helt normalt 🙊

Skrevet

Synes sånt er teit.

Mora mi har tendenser med meg. Jeg har sagt i fra flere ganger, -mamma jeg er snart 40 år og tobarnsmor.

Jeg ser jo det er av kjærlighet men jeg blir brydd og irritert.

Men.... Jeg har jo kosenavn på mine barn.

Håper jeg blir en sånn mor som klarer gi slipp på de navnene etter en viss alder. 🙊

Det ER teit hi, men det kommer fra et kjærlighetsfylt sted.

Anonymous poster hash: 402f4...f3e

Skrevet

Har aldri tenkt over når jeg burde slutte å kalle barna mine skatt, elskling, godjenta etc🙈 Når bør man det, da? Min exsvigermor kalte både sin sønn og meg skatter. Syntes bare det var koselig! Svigermor kaller mannen på 45 bebi'n sin. Det synes jeg er litt komisk, men også litt søtt.

Anonymous poster hash: 204c5...c69

Skrevet

Han er fortsatt barnet hennes. Om det ikke er hele tiden, ser jeg ikke problemet.

Anonymous poster hash: 57f33...eea

Skrevet

Han er fortsatt barnet hennes. Om det ikke er hele tiden, ser jeg ikke problemet.

Anonymous poster hash: 57f33...eea

Det er overhodet ikke noe problem, men jeg synes det er veldig rart. Derfor jeg lurte på om dette er normalt -og det er det tydeligvis 😂 Ergo; her er det jeg som er rar 😉

Skrevet

Hva med å vise litt raushet. Godta det, være glad for at din mann er oppvokst med kjærlig mor som fortsatt gir uttrykk for at hun er glad i han. Jeg synes det er helt greit.

Anonymous poster hash: 403dd...f0e

Skrevet

Prøv å tenk på at en dag er det din lille datter eller sønn som pludselig er voksen. Tror du at du hadde kunne la være kramme og kalle de kallenavn som du forbinner de med nå?

Anonymous poster hash: 8ff5e...bfc
Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men kjenner jeg får helt grøsninger når svigermor skal si hadet til mannen min. Hun sier alltid "hadet godt da skatten min" og vil klemme -mannen ser tydelig ubekvem ut, men vil ikke såre henne heller. Vi sees hver uke -jeg synes dette er veldig spesielt.

Hva synes dere? 🙈

Herregud. Du har et problem. Hun er mammaen hans!

Anonymous poster hash: d8ad8...319

Skrevet

Hva synes dere?

Mamma kalte meg alltid for stumpen, eller skatten  og pappa sa alltid jenta mi til meg. Det gjorde de så lenge de levde og lenge etter at jeg var gift og fikk barn :-) Barna mine kommer nok alltid til å være gutten min og jenta mi

Anonymous poster hash: 4f102...837

Skrevet

Pappa kaller meg "skatt". Jeg synes det er koselig. Har gjort det så lenge jeg kan huske.

Skrevet

Du sier din mann ser ubekvem ut - men noe sier meg at dere aldri har snakka om det? 

Her er mannen "lille klumpen til mor", "gullegutt" etc men alle inkludert svigermor ler litt av det. Også har vi snakka litt om det. 

Kanskje mannen din blir ubekvem fordi han egentlig setter pris på å være skatten til mor, men han ser at kona hans synes det er rart?

Jeg tenker at det er normalt for dem. Og for mange andre. For andre er det rart og det er nok endel av de som synes det er rart. 

Anonymous poster hash: 42ca0...78f
Skrevet

Denne verden har generelt for lite kjærlighet. Ta det at hun kaller mannen din for "skatten" som et godt tegn. Jeg håper at jeg fortsatt kan kalle sønnen min for skatten, gutten min osv når han blir voksen.

Anonymous poster hash: 9db3b...321

Skrevet

Kaller 23 åringen for pusen min ennå jeg. Og mormor gjør det også. Han er den lille pusen for oss, for alltid.  Om jeg blir 80 år, så er han fremdeles pus i alder av 61 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...