GÃ¥ til innhold

😡😡😡


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er ett av de snodigste innleggene jeg har lest herinne på lang tid. Først så tenkte jeg at HI mente at det var kjipt å alltid måtte være den som inviterte. Men så blir hun fornærmet for at de vil være med og betale, da kun 50 kr. For de skal ikke betale. I det hele tatt.

 

Jeg ville sagt at det er ok med 50 kr, eller at de ikke trenger å betale i det hele tatt. Så - når de da kommer til deg, så ville jeg enten ha foreslått på en pen måte at dette kanskje kunne rulleres på. At dere byttet på å ha julebordet hjemme hos hverandre. Eller at du neste år handler inn og så deler dere totalregningen mellom dere.

Men HI ønsker ikke å være voksen eller opptre voksent. Hun ønsker å late som om alt er i skjønneste orden, plutselig snu ryggen til og furte. Hadde HI klart å opptre voksent ville hun aldri ha skapt denne tråden en gang.

 

Anonymous poster hash: f6162...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi her

Har bestemt meg for å servere lapskaus med billig kjøtt. Ingen alkohol. Kommer til å legge frem kvitteringen. Regner med at de skjønner tegningen da.

 

Og nei, pinnekjøtt er IKKE billigmat!!

 

Anonymous poster hash: 7d1b3...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

Har bestemt meg for å servere lapskaus med billig kjøtt. Ingen alkohol. Kommer til å legge frem kvitteringen. Regner med at de skjønner tegningen da.

 

Og nei, pinnekjøtt er IKKE billigmat!!

 

Anonymous poster hash: 7d1b3...010

Så flaut! For deg, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

Har bestemt meg for å servere lapskaus med billig kjøtt. Ingen alkohol. Kommer til å legge frem kvitteringen. Regner med at de skjønner tegningen da.

 

Og nei, pinnekjøtt er IKKE billigmat!!

 

Anonymous poster hash: 7d1b3...010

 

Og dette med ingen alkohol skal du vel i beste passiv aggressiv stil ikke fortelle om i forkant?

 

Folk som deg er så vanskelig å forholde seg til. Du er skikkelig misfornøyd, men vil ikke gi noen en sjanse å ordne opp i noe som de ikke engang vet er et problem.

 

Du blir altså fornærmet over at folk ikke leser tankene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi beskjed om at for 50 kr pr person rekker det til maten(lapskaus), men at alkohol da må medbringes?

Tenker de burde få beskjed om det.

 

Ellers så hadde jeg tatt det opp på en ordentlig måte, og fortalt hva du tenker så folk kan få en mulighet å ordne opp og at dere kommer til enighet om hvordan dere skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 mÃ¥ned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...