Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #26 Skrevet 9. desember 2016 Jeg vet det jeg trenger å vite om Nord-Norge. Hva mer er det å vite? At de stadig vekk klager på store avstander der oppe? Vel, hvis de bor så langt fra hverandre så blir det jo store avstander. Ellers er det vel ingenting spesielt å vite om Nord-Norge. Anonymous poster hash: 0fc8a...d29 Hahahaha! Aldri hørt en Nordlending klage over store avstander. Det er mer de som kommer sørfra dom synes det er et problem... Har aldri skjønt helt det der med store avstander selv. Tar jo like lang tid å kjøre 6 mil i nord som 6 km i Oslo... Anonymous poster hash: 58399...7cf
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #27 Skrevet 9. desember 2016 Jeg vet det jeg trenger å vite om Nord-Norge. Hva mer er det å vite? At de stadig vekk klager på store avstander der oppe? Vel, hvis de bor så langt fra hverandre så blir det jo store avstander. Ellers er det vel ingenting spesielt å vite om Nord-Norge. Anonymous poster hash: 0fc8a...d29 Jaja du prater som du har vett, noen ganger er jo det svært avslørende. Anonymous poster hash: 24e0a...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå