Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #26 Skrevet 8. desember 2016 Vi eier 50/50. Fornøyd? Anonymous poster hash: b1dee...d42 Da ringer du låsesmeden og får koden. Sluttå være så tafatt. Anonymous poster hash: 8485c...e9b
Tough Shit Skrevet 8. desember 2016 #27 Skrevet 8. desember 2016 Vel... jeg har vært gjennom hele 3 samlivsbrudd, så det er vel vanesak for meg å ta det med godt humør da... var forresten barn involvert i alle 3.. Anonymous poster hash: 77dac...39d Du har involvert barn i 2 forhold som tok slutt etter forholdet med deres far?? Ehh, ok.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #28 Skrevet 8. desember 2016 Du har involvert barn i 2 forhold som tok slutt etter forholdet med deres far?? Ehh, ok. Nei. Jeg fikk et barn i ung alder- samlivsbrudd. Kort tid etter dette bruddet ble jeg samboer og fikk to barn- så stakk han av for han ville ikke være far mer. Så hadde jeg et relativt langt forhold som tok slutt for et år siden. Anonymous poster hash: 77dac...39d
Tough Shit Skrevet 8. desember 2016 #29 Skrevet 8. desember 2016 Nei. Jeg fikk et barn i ung alder- samlivsbrudd. Kort tid etter dette bruddet ble jeg samboer og fikk to barn- så stakk han av for han ville ikke være far mer. Så hadde jeg et relativt langt forhold som tok slutt for et år siden. Anonymous poster hash: 77dac...39d Og du tenker at det ikke har betydning at dine barn har hatt 3 menn å forholde seg til? Du kommer med andre ord til å introdusere dem for neste mann også?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #30 Skrevet 8. desember 2016 Vel... jeg har vært gjennom hele 3 samlivsbrudd, så det er vel vanesak for meg å ta det med godt humør da... var forresten barn involvert i alle 3.. Anonymous poster hash: 77dac...39d Huff, det er mye rart man sol skryte av... Anonymous poster hash: af46f...1c3
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #31 Skrevet 8. desember 2016 Og du tenker at det ikke har betydning at dine barn har hatt 3 menn å forholde seg til? Du kommer med andre ord til å introdusere dem for neste mann også? Det kommer vel an på hvor lenge forholdet varer. Når det har vart over et år, så er det vel naturlig å involvere barna? Men det er ikke mitt liv denne tråden handler om, så vi bør avslutte debatten om meg her.. og så lever jeg livet mitt slik det er best for meg og du ditt slik det er best for deg. OK? Anonymous poster hash: 77dac...39d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #32 Skrevet 8. desember 2016 Vi eier 50/50. Fornøyd? Anonymous poster hash: b1dee...d42 Jeg svarte deg fordi jeg ønsket å bistå. Men når du skal være så sur får du klare deg sjøl. Anonymous poster hash: 9608d...cf0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #33 Skrevet 8. desember 2016 Det kommer vel an på hvor lenge forholdet varer. Når det har vart over et år, så er det vel naturlig å involvere barna? Men det er ikke mitt liv denne tråden handler om, så vi bør avslutte debatten om meg her.. og så lever jeg livet mitt slik det er best for meg og du ditt slik det er best for deg. OK? Anonymous poster hash: 77dac...39d Og det samme kan du jo si til HI, i stedet for å sitte og skratte i skjegget når noe går galt for andre. Anonymous poster hash: 1a74b...051
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #34 Skrevet 8. desember 2016 Jeg svarte deg fordi jeg ønsket å bistå. Men når du skal være så sur får du klare deg sjøl. Anonymous poster hash: 9608d...cf0 Hun er låst ute. Hun er frustrert i en desperat situasjon. Ha litt forståelse for at hun kanskje ikke har det så lett akkurat nå. Jeg føler meg ganske sikker på at hennes frustrasjon ikke er rettet mot deg men mot den desperate situasjonen hun befinner seg i. Anonymous poster hash: 36299...265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå