Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #26 Skrevet 8. desember 2016 Foreldrene mine er 71. De har Netflix, Sumo og AppleTV. Mamma har Facebook, snap og insta. Pappa har ikke helt oppdaget sosiale medier, men han hadde helt fint klart det. Anonymous poster hash: 1242e...e8f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #27 Skrevet 8. desember 2016 Mamma er så lite teknisk at jeg noen ganger har lyst å kaste telefonen hennes til helvete! Hun eier heller ikke vilje til å sette seg inn i ting.. Gidder ikke lære noe nytt. Skal allikevel ha den nyeste iphonen, ipad, data og tvbokser... Vi prøver åforklare ting og lære henne det; men det går ikke. ufattelig irriterende. Ting blir jo ikke brukt skikkelig (for eksempel sender hun kun sms og ringer på telefonen) Bortkastede penger! Gav henne Dorotelefon til jul, var ikke kul nok... ARGH Anonymous poster hash: a4a7f...076
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #28 Skrevet 8. desember 2016 70-årene. Begge er på face. Far er ikke helt lost, men det tok mor noen år å stole på fjernkontrollen til TVn. Anonymous poster hash: 741a5...694
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #29 Skrevet 8. desember 2016 Jeg synes det er godt å ha fornuftige foreldre, jeg da. Pappa ser faktisk ikke på tv. Bruker heller tiden på nyttinge ting, som å fikse på huset eller fikse andre ting på eiendommen. Eller lese en bok. Mamma strikker veldig mye. Ingen av dem bruker nettflix eller twitter. Begge er på Facebook, men bruker det heller lite. Jeg synes teknologi er en uting, jeg surfer på internett og ser på film på TV'en, men det stopper der. Mange skal jo alltid ha de nyeste telefonene, det nyeste ditt og datt, og duppeditter. Forstår det ikke. Anonymous poster hash: fb84c...33c Oi, så du tror ikke det går an å være på snap og likevel bruke tiden på nyttige ting? Dagens 😂👍🏻 Anonymous poster hash: 48df6...10f
*Snuppeline* Skrevet 8. desember 2016 #30 Skrevet 8. desember 2016 Jeg sa til min mor at hun og pappa burde skaffe seg netflix, for jeg vet de hadde likt å se Narcos og the crown. Svaret var: "man får NRK inn i netflix sant?" 😂 Så nei, de stoppet teknisk sett ca år 2000 😂
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #31 Skrevet 8. desember 2016 Jeg sa til min mor at hun og pappa burde skaffe seg netflix, for jeg vet de hadde likt å se Narcos og the crown. Svaret var: "man får NRK inn i netflix sant?" 😂 Så nei, de stoppet teknisk sett ca år 2000 😂 Man får NRK i appletv som man man ha for å få netflix på TV-en. Så jeg skjønner ikke helt hva du ler av..?🙈 Anonymous poster hash: 48df6...10f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #32 Skrevet 8. desember 2016 Den som ikke eier Apple-produkter er teknologisk tilbakestående. Enig i den, HI. Anonymous poster hash: e2419...7bd
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #33 Skrevet 8. desember 2016 Min far er dataingeniør så han er veldig teknisk av seg. Min mor jobber kun på data og telefon og er derfor også ganske teknisk av seg. Hun er ikke helt stødig da, spesielt telefon er litt vanskelig for henne. Mine besteforeldre er ganske aktive på data. Leser nyheter, mail, sitter på facebook osv, men telefon er litt vanskeligere. Spesielt fordi de ser dårlig. Anonymous poster hash: 03fdc...9c6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #34 Skrevet 8. desember 2016 Man får NRK i appletv som man man ha for å få netflix på TV-en. Så jeg skjønner ikke helt hva du ler av..?🙈 Anonymous poster hash: 48df6...10f Man må ikke det. Anonymous poster hash: 741a5...694
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #35 Skrevet 8. desember 2016 Man må ikke det. Anonymous poster hash: 741a5...694 Neida, men en eller annen smart-TV da. Man kan ha både NRK og netflix. Såååå rart var det ikke spørsmålet liksom 😅 Anonymous poster hash: 48df6...10f
*Snuppeline* Skrevet 8. desember 2016 #36 Skrevet 8. desember 2016 Man får NRK i appletv som man man ha for å få netflix på TV-en. Så jeg skjønner ikke helt hva du ler av..?🙈 Anonymous poster hash: 48df6...10f Jada, jeg vet såklart det, men det var litt måten hun spurte på som var morsom 😂 Det kom i alle fall tydelig frem at det viktigeste er NRK! Det blir litt som å spør om man kan lese Dagbladet i VG 😜
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #37 Skrevet 8. desember 2016 Mamma er i tidlig 60 åra. Hun har jobbet med pc så lenge jeg kan huske. Vi var de første i gata som fikk Internett. Så ja hun er veldig teknisk. Hun har ikke appletv Netflix o.l det er fordi det ikke hun ikke forstår men har ikke interesse av det. Men hun er aktiv på Facebook,snapchat instagram vipps mcash og alt det der. Pappa han er håpløs men er på Facebook da Anonymous poster hash: a926f...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå