Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #26 Skrevet 8. desember 2016 Vi er sånn helt i rute. Vi har vasket mindre enn planlagt, men det er vel helt normalt. På fredag skal vi handle resten av julegavene og i resten av helga skal vi bake. Nå er jeg ferdig med all retting og alle møter så nå skal jeg nyte tiden frem mot jul med helt senkede skuldre. Anonymous poster hash: dafc2...524
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #27 Skrevet 8. desember 2016 Julegaver er 90% ferdig. Baking er ferdig. Skal pynte pepperkakehus med ungene i helgen tror jeg. Begynt på matinnkjøp, men endel ferskvarer må såklart vente til nærmere jul. Jeg vasker overalt (inni skap, vegger etc) før hver jul og hver vår. Julevasken tas nesteuke Gleder meg! Koser meg med det faktisk, og SÅ deilig etterpå. Når vasken er tatt skal det julepyntes Anonymous poster hash: 0e73c...576
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #28 Skrevet 8. desember 2016 Det spørsmålet har jeg aldri fått. Anonymous poster hash: baa9e...a61
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #29 Skrevet 8. desember 2016 Det spørsmålet har jeg aldri fått. Anonymous poster hash: baa9e...a61 Jeg var ferdig med julegaver i november, julevasken tar vaskehjelpen og kakene baker jeg når jeg føler for det. Har et ganske avslappet forhold til jul. Tar det når det passer, og ser jeg barna har litt ekstra lyst til å gjøre noe juletid så baker vi eller pynter litt. Anonymous poster hash: baa9e...a61
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #30 Skrevet 8. desember 2016 Full husvask tar jeg tidlig vår og utpå høsten. Ellers i året tar jeg normal vask. Skal handle inn til jul på matbutikken og poste julekort til uka. Og så skal jeg fikse et siste gavekort par dager før jul. Ellers er alt klart og beina skal på bordet :-) Anonymous poster hash: e4359...790
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #31 Skrevet 8. desember 2016 Har ikke begynt enda jeg... Hvor mye skal egentlig til? Vask, kakebaking og gaver er på stell ila de neste to ukene... no probs... Anonymous poster hash: 5bddb...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå