Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #26 Skrevet 7. desember 2016 HI skriv opp dine spm og ta de med til jm neste gang du skal dit, hun kan svare profesjonelt og svare deg på hvorfor du skal få føde vaginalt nå etter 2 KS. Du må ikke vente og gå og Grue deg pga disse spm, da blir ikke fødselen god. Min jordmor sa at hun kunne ikke skjønne at jeg skal få lov å føde vaginalt. Er derfor jeg blir så rådvill og usikker og redd osv.. takk for tips uansett 😊 Hi Anonymous poster hash: 7b1f4...481
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #27 Skrevet 7. desember 2016 Min siste ville komme på 7 cm. Hadde ikke sjangs til å holde igjen. Jordmor hjalp til med de siste 3 uten å klippe. Revnet ikke og ble ikke sydd Anonymous poster hash: 23351...a3b Dumme meg trodde man revnet i åpningen,synlig fra utsiden... Men da kan man revne inni altså? Anonymous poster hash: 7b1f4...481
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #28 Skrevet 7. desember 2016 Det er vel full åpning som er fasiten her. Jordmor kjenner åpningen i mormunnen blir større og større, og til slutt blir den siste kanten/kransen borte og det er full åpning. Det er ca 10 cm, ingen måler jo om det er 9,5 eller 10,5 cm, de bare kjenner at den siste kanten er vekk, da er det full åpning og ca 10 cm. Det er jo som neser, de har forskjellig størrelse, men en stor nese stikker ikke 5 cm lenger ut enn en liten (som regel da ) Anonymous poster hash: 13f07...e74 Har du ikke settn nesa til hun i syrror på tv2?? haha Anonymous poster hash: 879f2...f58
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #29 Skrevet 7. desember 2016 Dumme meg trodde man revnet i åpningen,synlig fra utsiden... Men da kan man revne inni altså? Anonymous poster hash: 7b1f4...481 Ja, man kan revne inni. Men det synes jeg ikke du skal gå og tenke på. Ingen vits å bruke negativ energi på ting som kanskje aldri kommer til å skje. Skjer det så syr de deg sammen igjen, den tid den sorg. Jeg har fire barn og opplevd det meste, sugekopp, klipping, revning både fremover og bakover, fødsel uten revning i det hele tatt, innvendig revning og keisersnitt. Alle gangene har legene skrudd meg sammen igjen etterpå, jeg fungerer fint fremdeles. Anonymous poster hash: 13f07...e74
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #30 Skrevet 7. desember 2016 Min jordmor sa at hun kunne ikke skjønne at jeg skal få lov å føde vaginalt. Er derfor jeg blir så rådvill og usikker og redd osv.. takk for tips uansett 😊 Hi Anonymous poster hash: 7b1f4...481 Hvordan få skikkelige svar på dette da? Jeg skal prøve å tenke positivt 😇 Hi Anonymous poster hash: 7b1f4...481
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #31 Skrevet 7. desember 2016 Dumme meg trodde man revnet i åpningen,synlig fra utsiden... Men da kan man revne inni altså? Anonymous poster hash: 7b1f4...481 Man kan revne både her og der! Anonymous poster hash: 978b3...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå