Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #26 Skrevet 7. desember 2016 Herregud for en generasjon som kommer til å vokse opp, de blir skjermet for alt "farlig" for stakkars små kan jo kanskje bli litt redd.. Vi så da på mye verre ting når vi var små! Og NRK ga beskjed før episoden så da burde dere ha fulgt med hvis barna deres blir redd bare noen sier "Bø" Anonymous poster hash: 5c05e...e75
Optatium Skrevet 7. desember 2016 #27 Skrevet 7. desember 2016 Denne serien krever at man sol voksen er tilgjengelig og tilstede, både underveis og etterpå. Jeg syns det er en fantastisk serie, tenk de som faktisk lever sånn. Syns det er en god anledning til p snakke med og være med sine barn.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #28 Skrevet 7. desember 2016 Skjønner vi er heldige, her er verken 4- eller 8-åringen redd. De bare gleder seg til neste episode. 😄 Til dere andre: Føler med dere, kjedelig å miste nattesøvnen pga en julekalender. Anonymous poster hash: 8b627...a9a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #29 Skrevet 7. desember 2016 Jeg synes de kan få tilbake en av de gamle ORDENTLIGE julekalenderne som ALLE kunne se og som jeg forsåvidt tror de aller fleste likte!! Fatter ikke at de ødelegger alt med å skulle komme opp med nytt piss å vås som egentlig bare ødelegger for barna istedenfor å la det være verdens hyggeligste ting som utelukkende var en god opplevelse for barnet!! Fader allså!! VIL HA DE GAMLE TILBAKE!! Sånn...utblåsning ferdi..Anonymous poster hash: 11c37...273 JA, få tilbake det gode gamle trygge ! Slik som Pompel og Pilt! Anonymous poster hash: ddd3d...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå