Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #26 Skrevet 5. desember 2016 Var bare en annen måte å kommentere at du er rimelig vrangAnonymous poster hash: 66d2e...abe Veldig dårlige valg av ord da... Anonymous poster hash: 05d0e...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #27 Skrevet 5. desember 2016 Veldig dårlige valg av ord da... Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Enig. Du er jo like vrang i dag. Får heller si god bedring 😘❤️ Anonymous poster hash: 66d2e...abe
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #28 Skrevet 5. desember 2016 Veldig dårlige valg av ord da... Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Enig. Du er jo like vrang i dag. Får heller si god bedring 😘❤️ Anonymous poster hash: 66d2e...abe
Mostly Harmless Skrevet 5. desember 2016 #29 Skrevet 5. desember 2016 Hvis jeg kan dra oppmerksomheten bort fra takknemlighetsdebatten og tilbake til gavetipset: Kan disse hamstrene slås av? Eller ligger de og lager lyd også når de er ikke er i bruk, så en litt tynnslitt mor må ta en hammer til dyret for å få fred? (Har vært borti noen evighetshamstre som fikk det til å tilte så smått for meg, så spør ikke uten grunn, haha.)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #30 Skrevet 6. desember 2016 Hvis jeg kan dra oppmerksomheten bort fra takknemlighetsdebatten og tilbake til gavetipset: Kan disse hamstrene slås av? Eller ligger de og lager lyd også når de er ikke er i bruk, så en litt tynnslitt mor må ta en hammer til dyret for å få fred? (Har vært borti noen evighetshamstre som fikk det til å tilte så smått for meg, så spør ikke uten grunn, haha.) Kan skrus av. Det er VIKTIG. 🙊 Anonymous poster hash: 5097f...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå