Gå til innhold

Tidenes gave til toåring. Gavetips til andre.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kalendergave hver søndag og aktivitetsgave hver lørdag.

Gaven er litt dyrere da.

Toåringen er ikke veldig opptatt av nye leker og gaver.

I dag fikk ungene hver sin hamsters. Sånn liten som går på gulvet.

Hun ble faktisk så glad at hun begynte å gråte. Har aldri sett henne så glad for en ting. De har nå lekt i en time uten avbrekk og hun hyler av glede.

Skikkelig gøy å se på de.

 

Anonymous poster hash: 5097f...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kalendergave hver søndag og aktivitetsgave hver lørdag.

Gaven er litt dyrere da.

Toåringen er ikke veldig opptatt av nye leker og gaver.

I dag fikk ungene hver sin hamsters. Sånn liten som går på gulvet.

Hun ble faktisk så glad at hun begynte å gråte. Har aldri sett henne så glad for en ting. De har nå lekt i en time uten avbrekk og hun hyler av glede.

Skikkelig gøy å se på de.

 

Anonymous poster hash: 5097f...3d1

Og til mammapolitiet. Det er 4 års anbefaling men det er på de tingene som følger med. Selve hamsteren kan en toåring leke med. 😜

 

Anonymous poster hash: 5097f...3d1

Skrevet

Link? Googling gav meg ingenting.

 

Anonymous poster hash: a3d2f...b6e

Skrevet

Jenten min har hatt mye glede av sånne også 😊

 

Anonymous poster hash: 58282...6d3

Skrevet

Takk for tips! Må man kjøpe dem på nettet?

 

Anonymous poster hash: 13899...1dd

Skrevet

Takk for tips! Må man kjøpe dem på nettet?

 

Anonymous poster hash: 13899...1dd

Vi kjøpte den på kozmos butikk.

 

Anonymous poster hash: 5097f...3d1

Skrevet

takk for tips. skal kjøpe en sånn til  vår på 2,5 år. 



Anonymous poster hash: 40fc4...cae
Skrevet

Det er så koselig og rørende når barn blir så glade for ting 😍👏 Her hjemme får jentungen av og til en ting,ho blir såååå glad og takknemlig! Da er det gøy å gi også 😊

 

Anonymous poster hash: bf32b...96f

Skrevet

Det er så koselig og rørende når barn blir så glade for ting 😍👏 Her hjemme får jentungen av og til en ting,ho blir såååå glad og takknemlig! Da er det gøy å gi også 😊

 

Anonymous poster hash: bf32b...96f

Ja det er hyggelig når de blir SÅ glad.

HI

 

Anonymous poster hash: 5097f...3d1

Skrevet

Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere?

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Skrevet

Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere?

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Haha. Dagens.

Hvis du leser hi så skriver jeg at hun ikke er så opptatt av nye leker og gaver.

Hun leker litt og så faller hun tilbake på bildebøker, tegne og spille på instrumenter.

Mulig vi er i forskjellig ende av skalaen men jeg er glad for at hun ikke er en unge som bare vil ha og ha ting.

HI

 

Anonymous poster hash: 5097f...3d1

Skrevet

Har hatt flere av disse til jentene mine også, ble lekt masse med. Men tror de vi hadde her zhu zhu

 

Anonymous poster hash: 75916...366

Skrevet

Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere?

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

 

Oi stakkars sønnen min da, som ikke får en eneste gave i desember før julaften. Er vel nesten omsorgssvikt det da? :P

 

Anonymous poster hash: e550b...d0a

Skrevet

Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere?

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

 

Barn bør ikke få ting hele tiden, så ja, de bør få ting de blir glad for sjeldent. Barn verken trenger eller bør få nye leker ofte. Så nei, hi bør ikke kjøpe ting til datteren oftere. Vi lever i et altfor materialistisk samfunn. Hva skal barna dine med alle lekene sine? De fleste norske barn har altfor mange. Glede bør ikke komme fra å få nye materialistiske ting, som hovedregel.

 

Anonymous poster hash: e9300...525

Skrevet

Så herlig å høre gleden jenta di fikk hi, og jeg er glad for tipset, kanskje kan jeg kjøpe sånn til nevøen min. Ikke sånn rosa som på linken, men de som er grønne og brune, litt annerledes, men de går også over gulvet.

Skrevet

Haha. Dagens.

Hvis du leser hi så skriver jeg at hun ikke er så opptatt av nye leker og gaver.

Hun leker litt og så faller hun tilbake på bildebøker, tegne og spille på instrumenter.

Mulig vi er i forskjellig ende av skalaen men jeg er glad for at hun ikke er en unge som bare vil ha og ha ting.

HIAnonymous poster hash: 5097f...3d1

Er det ikke greit å lære unger til å være takknemlig og bli glad for ting da? Virker jo ikke som hun er det? Men er kanskje ikke vant til å få ting hun ønsker seg. Virker jo ikke helt vanlig å for "første gang" vise glede over noe hun får ved toårsalder...

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Skrevet

Barn bør ikke få ting hele tiden, så ja, de bør få ting de blir glad for sjeldent. Barn verken trenger eller bør få nye leker ofte. Så nei, hi bør ikke kjøpe ting til datteren oftere. Vi lever i et altfor materialistisk samfunn. Hva skal barna dine med alle lekene sine? De fleste norske barn har altfor mange. Glede bør ikke komme fra å få nye materialistiske ting, som hovedregel. Anonymous poster hash: e9300...525

Poenget er like mye at hun burde kunne greie å vise glede for det hun får. Hun pleier ikke det sier hi, altså litt lite takknemlig. Men om hun pleier få ting hun ikke liker er det kanskje ikke så rart.

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Skrevet

Poenget er like mye at hun burde kunne greie å vise glede for det hun får. Hun pleier ikke det sier hi, altså litt lite takknemlig. Men om hun pleier få ting hun ikke liker er det kanskje ikke så rart.

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Stått opp med feil fot eller?? 😳😳

 

Anonymous poster hash: 66d2e...abe

Skrevet

Stått opp med feil fot eller?? Anonymous poster hash: 66d2e...abe

Stått opp? Har nettopp lagt meg, kan du ikke klokka?

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Skrevet

Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere?

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Stått opp på feil fot og prøver å få andre til å føle det på samme måte? For et teit svar....🙈

Skrevet

Poenget er like mye at hun burde kunne greie å vise glede for det hun får. Hun pleier ikke det sier hi, altså litt lite takknemlig. Men om hun pleier få ting hun ikke liker er det kanskje ikke så rart.

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Ungen er TO år... Hvor mye forventer du egentlig av en toåring?

 

Anonymous poster hash: d92ea...eb6

Skrevet

Stått opp? Har nettopp lagt meg, kan du ikke klokka?

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Var bare en annen måte å kommentere at du er rimelig vrang

 

Anonymous poster hash: 66d2e...abe

Skrevet

Stått opp? Har nettopp lagt meg, kan du ikke klokka?

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Var bare en annen måte å kommentere at du er rimelig vrang

 

Anonymous poster hash: 66d2e...abe

Skrevet

Ungen er TO år... Hvor mye forventer du egentlig av en toåring? Anonymous poster hash: d92ea...eb6

Mer enn dere tydeligvis, men nå oppdras jo unger til å forvente og være likegyldige tydeligvis. Toåringer er store nok de altså.

 

Anonymous poster hash: 05d0e...7e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...