Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Vi har kalendergave hver søndag og aktivitetsgave hver lørdag. Gaven er litt dyrere da. Toåringen er ikke veldig opptatt av nye leker og gaver. I dag fikk ungene hver sin hamsters. Sånn liten som går på gulvet. Hun ble faktisk så glad at hun begynte å gråte. Har aldri sett henne så glad for en ting. De har nå lekt i en time uten avbrekk og hun hyler av glede. Skikkelig gøy å se på de. Anonymous poster hash: 5097f...3d1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Vi har kalendergave hver søndag og aktivitetsgave hver lørdag. Gaven er litt dyrere da. Toåringen er ikke veldig opptatt av nye leker og gaver. I dag fikk ungene hver sin hamsters. Sånn liten som går på gulvet. Hun ble faktisk så glad at hun begynte å gråte. Har aldri sett henne så glad for en ting. De har nå lekt i en time uten avbrekk og hun hyler av glede. Skikkelig gøy å se på de. Anonymous poster hash: 5097f...3d1 Og til mammapolitiet. Det er 4 års anbefaling men det er på de tingene som følger med. Selve hamsteren kan en toåring leke med. 😜 Anonymous poster hash: 5097f...3d1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Link? Googling gav meg ingenting. Anonymous poster hash: a3d2f...b6e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Jenten min har hatt mye glede av sånne også 😊 Anonymous poster hash: 58282...6d3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Link? Googling gav meg ingenting. Anonymous poster hash: a3d2f...b6e https://www.extra-leker.no/hamster-in-a-house-daisy Hun leker fortsatt med den og ler og ler. Anonymous poster hash: 5097f...3d1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Takk for tips! Må man kjøpe dem på nettet? Anonymous poster hash: 13899...1dd
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 Takk for tips! Må man kjøpe dem på nettet? Anonymous poster hash: 13899...1dd Vi kjøpte den på kozmos butikk. Anonymous poster hash: 5097f...3d1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 takk for tips. skal kjøpe en sånn til vår på 2,5 år. Anonymous poster hash: 40fc4...cae
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 Det er så koselig og rørende når barn blir så glade for ting 😍👏 Her hjemme får jentungen av og til en ting,ho blir såååå glad og takknemlig! Da er det gøy å gi også 😊 Anonymous poster hash: bf32b...96f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #10 Skrevet 4. desember 2016 Det er så koselig og rørende når barn blir så glade for ting 😍👏 Her hjemme får jentungen av og til en ting,ho blir såååå glad og takknemlig! Da er det gøy å gi også 😊 Anonymous poster hash: bf32b...96f Ja det er hyggelig når de blir SÅ glad. HI Anonymous poster hash: 5097f...3d1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #11 Skrevet 4. desember 2016 Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere? Anonymous poster hash: 05d0e...7e1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #12 Skrevet 4. desember 2016 Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere? Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Haha. Dagens. Hvis du leser hi så skriver jeg at hun ikke er så opptatt av nye leker og gaver. Hun leker litt og så faller hun tilbake på bildebøker, tegne og spille på instrumenter. Mulig vi er i forskjellig ende av skalaen men jeg er glad for at hun ikke er en unge som bare vil ha og ha ting. HI Anonymous poster hash: 5097f...3d1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #13 Skrevet 4. desember 2016 Har hatt flere av disse til jentene mine også, ble lekt masse med. Men tror de vi hadde her zhu zhu Anonymous poster hash: 75916...366
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #14 Skrevet 4. desember 2016 Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere? Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Oi stakkars sønnen min da, som ikke får en eneste gave i desember før julaften. Er vel nesten omsorgssvikt det da? Anonymous poster hash: e550b...d0a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #15 Skrevet 4. desember 2016 Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere? Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Barn bør ikke få ting hele tiden, så ja, de bør få ting de blir glad for sjeldent. Barn verken trenger eller bør få nye leker ofte. Så nei, hi bør ikke kjøpe ting til datteren oftere. Vi lever i et altfor materialistisk samfunn. Hva skal barna dine med alle lekene sine? De fleste norske barn har altfor mange. Glede bør ikke komme fra å få nye materialistiske ting, som hovedregel. Anonymous poster hash: e9300...525
Love my kidz Skrevet 4. desember 2016 #16 Skrevet 4. desember 2016 Så herlig å høre gleden jenta di fikk hi, og jeg er glad for tipset, kanskje kan jeg kjøpe sånn til nevøen min. Ikke sånn rosa som på linken, men de som er grønne og brune, litt annerledes, men de går også over gulvet.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #17 Skrevet 5. desember 2016 Haha. Dagens. Hvis du leser hi så skriver jeg at hun ikke er så opptatt av nye leker og gaver. Hun leker litt og så faller hun tilbake på bildebøker, tegne og spille på instrumenter. Mulig vi er i forskjellig ende av skalaen men jeg er glad for at hun ikke er en unge som bare vil ha og ha ting. HIAnonymous poster hash: 5097f...3d1 Er det ikke greit å lære unger til å være takknemlig og bli glad for ting da? Virker jo ikke som hun er det? Men er kanskje ikke vant til å få ting hun ønsker seg. Virker jo ikke helt vanlig å for "første gang" vise glede over noe hun får ved toårsalder... Anonymous poster hash: 05d0e...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #18 Skrevet 5. desember 2016 Barn bør ikke få ting hele tiden, så ja, de bør få ting de blir glad for sjeldent. Barn verken trenger eller bør få nye leker ofte. Så nei, hi bør ikke kjøpe ting til datteren oftere. Vi lever i et altfor materialistisk samfunn. Hva skal barna dine med alle lekene sine? De fleste norske barn har altfor mange. Glede bør ikke komme fra å få nye materialistiske ting, som hovedregel. Anonymous poster hash: e9300...525 Poenget er like mye at hun burde kunne greie å vise glede for det hun får. Hun pleier ikke det sier hi, altså litt lite takknemlig. Men om hun pleier få ting hun ikke liker er det kanskje ikke så rart. Anonymous poster hash: 05d0e...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #19 Skrevet 5. desember 2016 Poenget er like mye at hun burde kunne greie å vise glede for det hun får. Hun pleier ikke det sier hi, altså litt lite takknemlig. Men om hun pleier få ting hun ikke liker er det kanskje ikke så rart. Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Stått opp med feil fot eller?? 😳😳 Anonymous poster hash: 66d2e...abe
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #20 Skrevet 5. desember 2016 Stått opp med feil fot eller?? Anonymous poster hash: 66d2e...abe Stått opp? Har nettopp lagt meg, kan du ikke klokka? Anonymous poster hash: 05d0e...7e1
Engeln Skrevet 5. desember 2016 #21 Skrevet 5. desember 2016 Får hun så sjelden ting hun blir glad for? Her får ungene nye leker ifte og kalenderpakke hver dag. De er like glade og fornøyde hver dag og leker lenge med alt. Kanskje dere burde kjøpe noe til henne litt oftere? Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Stått opp på feil fot og prøver å få andre til å føle det på samme måte? For et teit svar....🙈
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #22 Skrevet 5. desember 2016 Poenget er like mye at hun burde kunne greie å vise glede for det hun får. Hun pleier ikke det sier hi, altså litt lite takknemlig. Men om hun pleier få ting hun ikke liker er det kanskje ikke så rart. Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Ungen er TO år... Hvor mye forventer du egentlig av en toåring? Anonymous poster hash: d92ea...eb6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #23 Skrevet 5. desember 2016 Stått opp? Har nettopp lagt meg, kan du ikke klokka? Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Var bare en annen måte å kommentere at du er rimelig vrang Anonymous poster hash: 66d2e...abe
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #24 Skrevet 5. desember 2016 Stått opp? Har nettopp lagt meg, kan du ikke klokka? Anonymous poster hash: 05d0e...7e1 Var bare en annen måte å kommentere at du er rimelig vrang Anonymous poster hash: 66d2e...abe
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #25 Skrevet 5. desember 2016 Ungen er TO år... Hvor mye forventer du egentlig av en toåring? Anonymous poster hash: d92ea...eb6 Mer enn dere tydeligvis, men nå oppdras jo unger til å forvente og være likegyldige tydeligvis. Toåringer er store nok de altså. Anonymous poster hash: 05d0e...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå