Gå til innhold

Målløs - instageamkonto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fascinerende......det er både jævlig og gjennomført og stilig samtidig. Når jeg skriver "jævlig" mener jeg det ikke som i at det er stygt, men at det blir for mye og glorete. Men jaggu skal hun ha for at det er gjennomført! Og sånn sett blir det jo litt stilig. Ikke min stil, men gjennomført og fint. 

Anonymous poster hash: 24f0f...a6f

Enig med deg. Det er rett og slett fascinerende. Gjennomført, det skal hun ha. Og hun har jo stil, selv om det ikke er min stil.

Hadde jeg bodd slik tror jeg at jeg hadde fått pusteproblemer og angst, for hvitt og for gjennomført.

Men det er forfriskende å se noe som er så totalt forskjellig ifra hva man gjerne skulle hatt selv. Det viktigste er at hver enkelt er noenlunde fornøyd med hvordan de har det selv :)

Anonymous poster hash: ac0f7...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns mye av det var stilig, jeg :P Jeg takler riktignok ikke bokstaver eller tekst på vegger/puter osv, så det falt ikke helt i smak, men ellers var det da ikke grusomt!?

Hadde ikke takla et slikt gulv selv, men kudos til personen som klarer å holde det rent! ;)

Anonymous poster hash: c7866...7c3

Skrevet

Absolutt ikke min stil, spesielt disse logoene svei i øynene, men kudos til dama som kjører akkurat den stilen hu vil. Og hu skal ha for gjennomføring!

Skrevet

Måtte inn å se siden den ble nevnt. Jeeesuuus!!!😵😵 For mye av ALT.

Og ei gammel kjerring som er opptatt av "mote" Chanel osv.. Vel, det et enkelt menneske i mine øyne.😂😂

Anonymous poster hash: 144a0...a25

For et utrolig guffent svar, du syns hun er et enkelt menneske basert på hennes interiørstil?!

Hvilken stil har mennesker med mye i toppen, siden det tydeligvis er en sammenheng mellom intelligens og stil?

Anonymous poster hash: 3ab2f...b98

Skrevet

Oser rikfolk? 😂 Jeg ser ingen tegn til det. Spesielt ikke med tanke på hvor i landet huset ligger.

Anonymous poster hash: 52c35...e52

Nei, for i Hordaland finnes det ingen rikfolk.

Skrevet

Så forfriskende å se noe annerledes! Jeg ville kanskje ikke kjørt den stilen selv om jeg hadde ubegrensede midler, er mer sånn hobbithuleperson :D Kudos til henne, det krever nok mange timer i uken å holde det så fint :)

Skrevet

Dama har hvert fall lagt ned mye arbeid i huset. Gjennomført er det så absolutt. Er ikke ofte jeg sier det om noens stil, men dette synes jeg var tacky.

Skrevet

I tjukkeste Odda :0

Anonymous poster hash: 92cb2...946

Skrevet

Hollywood-wannabe i ett ordinært, norsk 70-tallshus.... :sjokkert: 

Anonymous poster hash: 000d5...9ab
Skrevet

Synes det var kjempetøft

Ikke noe jeg ville hatt selv...men så forfriskende med folk som har egen stil.

Hvor mange hjem har Oslo lampe, noen retro teakmøbler, trehvitt gulv, og LYS GRÅ SOFA? Hundrevis!

Anonymous poster hash: 17a2c...4d8

Skrevet

Det var utrolig stygt, men gjennomført og "stilsikkert" (tror jeg, kjenner ikke akkurat til denne stilen). Har aldri sett noe liknende før. Fint at ikke alle har det likt. Men utrolig tacky.

Anonymous poster hash: 3269d...725
Skrevet

Uæææh, noe så fælt! Hadde blitt svimmel av å være på besøk.  Et beskrivende ord er faktisk tacky. Neineineinei. Fikk høyt blodtrykk av å gå inn på den sida.

Skrevet

Nei, for i Hordaland finnes det ingen rikfolk.

Er ikke det jeg mente. Men at ingenting med huset, plassen eller innredningen sier meg at dette er rikfolk. Mer wannabe rik.

Skrevet

Ikkje på nokon måte min stil, men stil er det jo. Og ikkje ein kopi av alle dei andre interiørbloggane, som ofte har mykje av dei same tinga.  

Skrevet

Er ikke det jeg mente. Men at ingenting med huset, plassen eller innredningen sier meg at dette er rikfolk. Mer wannabe rik.

Lottomillionær-rik.

Skrevet

Den damen har iallefall mer stil enn hva jeg har i mitt hjem. Ganske stilrent og gjennomført. Helt klart for mye stæsj på

utsiden av huset da...

Anonymous poster hash: 8e4c4...b4c

Skrevet

Dette var grusomt! Nesten like teit som de som henger frem dyre vesker og bøker om chanel og dior i stabel på stuebordet når de legger ut salgsannonser på finn, rett og slett helt tåpelig. Men mye innsats har hun nok lagt i det, det skal hun ha....;)

Anonymous poster hash: 9e13d...c3f
Skrevet

Det er gjennomført, det skal ho ha. Det eg sit igjen med er eit spørsmål om kva i alle dagar slags golv er så skinnende (materiale) og eg lærte eit nytt ord frå kommentarfeltet der : "dånevakkert".

Skrevet

Hun har over 111 000 følgere, og er avdelingsdirektør... ?!

Noen ganger får fordommene mine seg et brutalt møte med virkeligheten....

Anonymous poster hash: 9b4c8...ccc
Skrevet

VELDIG glad for at det ikke er meg som skal gjøre rent i der huset! uff, det ble bare overkill for min del 😣

Anonymous poster hash: 2b607...f1c

Skrevet

Lottomillionær-rik.

Ja det er mye bedre når de rike styer hjemmene sine.

La fattigfolket kjenne plassen sin i de små IKEA-hyblene sine.

Anonymous poster hash: 000f1...b1c

Skrevet

Noen liker furu møbler, noen liker rot og skrot over alt, og noen andre liker det mørkt. Heldigvis er INGEN like 😊

Synst det var ganske fint, selv om jeg ikke er noe fan av hvitt lenger 😴

Chanel har hun kjøpt på ebay leste jeg 😊

Anonymous poster hash: 0dba2...abf

Skrevet

Syns det er imponerende hvor stor konto hun har klart å skaffe seg ved kun å legge ut bilder av egent hus og uten mye spons og reklame. Absolutt ikke min stil, men gjennomført er det i hvert fall.

Anonymous poster hash: 0960d...037
Skrevet

Det er gjennomført, det skal ho ha. Det eg sit igjen med er eit spørsmål om kva i alle dagar slags golv er så skinnende (materiale) og eg lærte eit nytt ord frå kommentarfeltet der : "dånevakkert".

Tror det er Epoxy.

Anonymous poster hash: 83770...be7

Skrevet

Utrolig harry, helt grusomt 😳

Anonymous poster hash: 42d33...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...