Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Kom over en nå: myinteriorandhome 😱 Der var det MYE Anonymous poster hash: ba759...de9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Se det gulvet på stua, speilgulv!! Hvem orker å ha noe sånt da.. oser rikfolk lang vei, og et mer overpyntet hus tror jeg ikke jeg har sett før.. rett og slett harry Ble ikke imponert nei.. Anonymous poster hash: efe3b...352
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Fælt ja! Anonymous poster hash: b722d...dfa
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Logoen på veggen.... Anonymous poster hash: ba759...de9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Hun kan umulig ha små barn...! Hadde ikke turt å ta mine på besøk en gang Anonymous poster hash: 62cd4...912
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Øynene mine svir. Det må være et herk å rengjøre i det huset! SpeIelt gulvet! Valgte høyglansfliser på badet og gulvet ser skittent ut hele tiden. En vanndråpe ser ut om skitt når det har tørket Anonymous poster hash: 6f249...039
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 I et helt vanlig 70/80-tallshus. Overkill😱 Anonymous poster hash: 93416...4e0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 Gosh... Så var misunnelsen på plass igjen 😂 Anonymous poster hash: ed3e0...1d6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #9 Skrevet 3. desember 2016 Fy faen... Jeg er ikke spesielt opptatt av interiør, men er selvsagt litt misunnelig på de som har flotte hjem som ser ut som de kommer rett fra et blad. Men dette?? Chanel på veggen?? Ingen med stil og penger har vel det? Dette var rett og slett utrolig stygt! Anonymous poster hash: 23e7c...933
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #10 Skrevet 3. desember 2016 Tommel opp for å ha egen stil 👍 Men kjenner jeg er takknemlig for at jeg slipper å holde det rent i det huset 😅 Anonymous poster hash: 3ab2f...b98
Tired mama Skrevet 3. desember 2016 #11 Skrevet 3. desember 2016 Shit! 😱 Absolutt ikke min stil, men likevel veldig gjennomført! Og veldig forfriskende å se noe heeeeelt annerledes enn alt det andre som finnes der ute! ✌🏼️
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #12 Skrevet 3. desember 2016 Gosh... Så var misunnelsen på plass igjen Anonymous poster hash: ed3e0...1d6 Det at man ikke liker noe er ikke identisk med misunnelse. Anonymous poster hash: 7f0d6...7ec
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #13 Skrevet 3. desember 2016 OMG, det der var seriøst helt jævlig. Og det alteret i stua da... Og så bare gjentagende bilder, ikke noe nytt bare 1mm justering hit eller dit... Anonymous poster hash: 25c00...42c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #14 Skrevet 3. desember 2016 Nekter å tro at en som har Michael Kors vesker har ekte Chanel puter og Dior sengeteppe... Sorry, men dette lukter charter i Tyrkia lang vei. Anonymous poster hash: d4f31...279
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #15 Skrevet 3. desember 2016 Øynene mine!!!! Anonymous poster hash: efe92...02d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #16 Skrevet 3. desember 2016 Jeg syns det var kjempekult! Ville på ingen måte bodd der selv, men så deilig at noen bare kjører helt gjennomført på det de liker selv om det er litt annerledes. 👍👍 Anonymous poster hash: ba02d...ff5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #17 Skrevet 3. desember 2016 Chanel på veggen 😂😂😂 Anonymous poster hash: 9b7b7...c10
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #18 Skrevet 3. desember 2016 Woooow! Det var sært! Anonymous poster hash: 71402...04a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #20 Skrevet 3. desember 2016 Syns hun hadde et nydelig hjem Anonymous poster hash: 3a725...17a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #21 Skrevet 3. desember 2016 Ikke min stil, men synes det var flott jeg. Folk må da få lov til å ha det som de vil hjemme. Man ser jo at hun har stilsans. Anonymous poster hash: 6cbe1...3d9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #22 Skrevet 3. desember 2016 Måtte inn å se siden den ble nevnt. Jeeesuuus!!!😵😵 For mye av ALT. Og ei gammel kjerring som er opptatt av "mote" Chanel osv.. Vel, det et enkelt menneske i mine øyne.😂😂 Anonymous poster hash: 144a0...a25
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #23 Skrevet 4. desember 2016 Måtte inn å se siden den ble nevnt. Jeeesuuus!!!😵😵 For mye av ALT. Og ei gammel kjerring som er opptatt av "mote" Chanel osv.. Vel, det et enkelt menneske i mine øyne.😂😂 Anonymous poster hash: 144a0...a25 Hadde det vært bedre om hun var 20 år yngre? Anonymous poster hash: 000f1...b1c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #24 Skrevet 4. desember 2016 Fascinerende......det er både jævlig og gjennomført og stilig samtidig. Når jeg skriver "jævlig" mener jeg det ikke som i at det er stygt, men at det blir for mye og glorete. Men jaggu skal hun ha for at det er gjennomført! Og sånn sett blir det jo litt stilig. Ikke min stil, men gjennomført og fint. Anonymous poster hash: 24f0f...a6f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #25 Skrevet 4. desember 2016 Se det gulvet på stua, speilgulv!! Hvem orker å ha noe sånt da.. oser rikfolk lang vei, og et mer overpyntet hus tror jeg ikke jeg har sett før.. rett og slett harry Ble ikke imponert nei.. Anonymous poster hash: efe3b...352 Oser rikfolk? 😂 Jeg ser ingen tegn til det. Spesielt ikke med tanke på hvor i landet huset ligger. Anonymous poster hash: 52c35...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå