Gå til innhold

Målløs - instageamkonto


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en nå: myinteriorandhome

 

 

😱 Der var det MYE

 

 

 

Anonymous poster hash: ba759...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se det gulvet på stua, speilgulv!! Hvem orker å ha noe sånt da.. oser rikfolk lang vei, og et mer overpyntet hus tror jeg ikke jeg har sett før.. rett og slett harry Ble ikke imponert nei..

 

Anonymous poster hash: efe3b...352

Skrevet

Fælt ja!

 

Anonymous poster hash: b722d...dfa

Skrevet

Logoen på veggen....

 

Anonymous poster hash: ba759...de9

Skrevet

Hun kan umulig ha små barn...! Hadde ikke turt å ta mine på besøk en gang



Anonymous poster hash: 62cd4...912
Skrevet

Øynene mine svir. Det må være et herk å rengjøre i det huset! SpeIelt gulvet! Valgte høyglansfliser på badet og gulvet ser skittent ut hele tiden. En vanndråpe ser ut om skitt når det har tørket

 

Anonymous poster hash: 6f249...039

Skrevet

I et helt vanlig 70/80-tallshus. Overkill😱

 

Anonymous poster hash: 93416...4e0

Skrevet

Gosh... Så var misunnelsen på plass igjen 😂

 

Anonymous poster hash: ed3e0...1d6

Skrevet

Fy faen...

 

Jeg er ikke spesielt opptatt av interiør, men er selvsagt litt misunnelig på de som har flotte hjem som ser ut som de kommer rett fra et blad. Men dette?? Chanel på veggen?? Ingen med stil og penger har vel det? Dette var rett og slett utrolig stygt!

 

Anonymous poster hash: 23e7c...933

Skrevet

Tommel opp for å ha egen stil 👍

 

Men kjenner jeg er takknemlig for at jeg slipper å holde det rent i det huset 😅

 

Anonymous poster hash: 3ab2f...b98

Skrevet

Shit! 😱

 

Absolutt ikke min stil, men likevel veldig gjennomført! Og veldig forfriskende å se noe heeeeelt annerledes enn alt det andre som finnes der ute! ✌🏼️

Skrevet

Gosh... Så var misunnelsen på plass igjen Anonymous poster hash: ed3e0...1d6

Det at man ikke liker noe er ikke identisk med misunnelse.

 

Anonymous poster hash: 7f0d6...7ec

Skrevet

OMG, det der var seriøst helt jævlig.

Og det alteret i stua da...

Og så bare gjentagende bilder, ikke noe nytt bare 1mm justering hit eller dit...

 

Anonymous poster hash: 25c00...42c

Skrevet

Nekter å tro at en som har Michael Kors vesker har ekte Chanel puter og Dior sengeteppe... Sorry, men dette lukter charter i Tyrkia lang vei.

 

Anonymous poster hash: d4f31...279

Skrevet

Øynene mine!!!!

 

Anonymous poster hash: efe92...02d

Skrevet

Jeg syns det var kjempekult! Ville på ingen måte bodd der selv, men så deilig at noen bare kjører helt gjennomført på det de liker selv om det er litt annerledes. 👍👍

 

Anonymous poster hash: ba02d...ff5

Skrevet

Chanel på veggen 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 9b7b7...c10

Skrevet

Woooow! Det var sært!



Anonymous poster hash: 71402...04a
Skrevet

Syns hun hadde et nydelig hjem :)

 

 

Anonymous poster hash: 3a725...17a

Skrevet

Ikke min stil, men synes det var flott jeg. Folk må da få lov til å ha det som de vil hjemme. Man ser jo at hun har stilsans.



Anonymous poster hash: 6cbe1...3d9
Skrevet

Måtte inn å se siden den ble nevnt. Jeeesuuus!!!😵😵 For mye av ALT.

Og ei gammel kjerring som er opptatt av "mote" Chanel osv.. Vel, det et enkelt menneske i mine øyne.😂😂

 

Anonymous poster hash: 144a0...a25

Skrevet

Måtte inn å se siden den ble nevnt. Jeeesuuus!!!😵😵 For mye av ALT.

Og ei gammel kjerring som er opptatt av "mote" Chanel osv.. Vel, det et enkelt menneske i mine øyne.😂😂

 

Anonymous poster hash: 144a0...a25

Hadde det vært bedre om hun var 20 år yngre?

 

Anonymous poster hash: 000f1...b1c

Skrevet

Fascinerende......det er både jævlig og gjennomført og stilig samtidig. Når jeg skriver "jævlig" mener jeg det ikke som i at det er stygt, men at det blir for mye og glorete. Men jaggu skal hun ha for at det er gjennomført! Og sånn sett blir det jo litt stilig. Ikke min stil, men gjennomført og fint. 

 



Anonymous poster hash: 24f0f...a6f
Skrevet

Se det gulvet på stua, speilgulv!! Hvem orker å ha noe sånt da.. oser rikfolk lang vei, og et mer overpyntet hus tror jeg ikke jeg har sett før.. rett og slett harry Ble ikke imponert nei..

 

Anonymous poster hash: efe3b...352

Oser rikfolk? 😂 Jeg ser ingen tegn til det. Spesielt ikke med tanke på hvor i landet huset ligger.

 

Anonymous poster hash: 52c35...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...