Gå til innhold

Gjerrig jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det høres koselig ut.

Men det er forutsatt at du vet at de du gir gaven til liker søte kjeks. I min familie hadde det ikke vært noen god gave. Broren min og kona spiser ikke søte ting. Faren min har diabetes 2, så der i huset ville det heller ikke vært så greit.

Men vi har gitt hjemmelagde knekkebrød fra barna i gave, det har vært topp. Og en gang fikke vi lånt en takke og lagde flatbrød, det slo også an.

Anonymous poster hash: 7487a...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres koselig ut.

Men det er forutsatt at du vet at de du gir gaven til liker søte kjeks. I min familie hadde det ikke vært noen god gave. Broren min og kona spiser ikke søte ting. Faren min har diabetes 2, så der i huset ville det heller ikke vært så greit.

Men vi har gitt hjemmelagde knekkebrød fra barna i gave, det har vært topp. Og en gang fikke vi lånt en takke og lagde flatbrød, det slo også an.

Anonymous poster hash: 7487a...e5c

Samtlige er begeistret for baksten min. Baker mye og inviterer mye til lag med både salt og søtt, så sånn sett er jeg ganske trygg. Mere redd for at de skal synes jeg er gjerrig ig kjip. Nå har jeg tenkt mye på dette i kveld (å jeg som skulle slappe av og sove så godt) men tror jeg bare står inne for det. En del av de er temmelig materialistiske, men jeg gir meg en blank fader. Jeg vet at jeg selv hadde blitt glad for det.

Anonymous poster hash: 9e5dd...fe9

Skrevet

Super gave etter min mening :)

Anonymous poster hash: 32117...6d3

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

det holder nå med alle disse tiggeinnleggene her inne..

Anonymous poster hash: e759d...6f6

Jeg tror du skal ønske deg et norskkurs til jul. Du sliter SKIKKELIG med leseforståelse.

Skrevet

Jeg tror du skal ønske deg et norskkurs til jul. Du sliter SKIKKELIG med leseforståelse.

Det lyser jo tiggeinnlegg lang vei!

Hun var vel allerede fått tilbud om både barneklær og penger.

Skrevet

Hi, overskriften din er helt feil! :)

Du legger opp til en fornuftig jul med mye omtanke i de gavene du har tenkt å gi.

Det er ikke gjerrig.

Gjerrig jul ville du lagt opp til hvis du var mangemillionær og du kun ga to stearinlys fra Nille til kr. 5 pr. stykk til alle, uansett alder og behov.

Gaven din er jo kjempekoselig å kose seg med til en kopp te eller kaffe etter jul. De fleste har mer enn nok ellers, da kan en gave man bruker (spiser) opp være perfekt. Når du i tillegg har laget den selv, så viser du omtanke, at du har lagt tid og energi i gaven. Det varmer like mye som gaven selv er velsmakende :)

Anonymous poster hash: 2496b...9ba
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Det lyser jo tiggeinnlegg lang vei!

Hun var vel allerede fått tilbud om både barneklær og penger.

Det lyser virkelig ikke tiggeinnlegg lang vei! Det er ikke et lite glimt av tiggeinnlegg engang. Det går faktisk an å snakke om dårlig råd uten å tigge. Skjerp deg!

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for gaven din jeg. Synes det ligger mye mer omtanke bak en hjemmebakt gave enn en kjøpt en😊

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad. Jeg er ikke så glad i å bake selv, og en slik gave ville blitt høyt verdsatt, det skal jeg love deg!

Skrevet

Nei vet du hva, jeg hadde blitt så glad :D

Skrevet

Det ligger mye arbeid i gaven du vil gi. Dermed har den høy verdi selvom prisen i seg selv ikke er høy. Jeg hadde ikke tenkt stygt om deg om jeg fikk en slik presang.

Anonymous poster hash: e93c8...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...