Gå til innhold

Hvordan flørte med en eldre mann ?!! Hjelp ?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

49 og 29 vil aldri fungere. Maks 5 års aldersforskjell, ellers er dere for forskjellige.

Anonymous poster hash: 88cfe...ed0

Vel, min mann er 20 år eldre enn meg. Møttes da vi var 25 og 45. Vi har nå holdt ut ti år og to barn, så du burde ikke være så bastant i uttalelsene dine.

Anonymous poster hash: 03f1c...347

Skrevet

Eldre? 49 år? Er det å være eldre? Herlighet, hva slags verden vi lever i?

Anonymous poster hash: 7d9fc...ef9

Skrevet

Eldre? 49 år? Er det å være eldre? Herlighet, hva slags verden vi lever i?

Anonymous poster hash: 7d9fc...ef9

Samme tenkte jeg.....

Anonymous poster hash: 14559...b3d

Skrevet

Min kjæreste er 8 år eldre enn meg, han synes det er mye.

Bf er nesten 21 år eldre, var sammen i 25 år. Jeg gikk, men ikke pga alder.

Anonymous poster hash: 61e91...e18

Skrevet

Vel, min mann er 20 år eldre enn meg. Møttes da vi var 25 og 45. Vi har nå holdt ut ti år og to barn, så du burde ikke være så bastant i uttalelsene dine.

Anonymous poster hash: 03f1c...347

Utfordringen kommer vel når du velfortjent går av med pensjon og drømmer om alt du skal få tid til. Mest sannsynlig er du lenket til ditt eget hjem for å pleie din eldre mann som godt over 80 år.

Vet at livet kanskje ikke blir som man håper men sjansen er større for det når man er rundt samme alder. Man må bare være obs på at dere kommer i to forskjellige livsfaser etterhvert.

Anonymous poster hash: dc3b3...e97

Skrevet

Jeg er på din alder og har vanskelig for å se for meg selv sammen med noen som er 5 år eldre. 3 års aldersforskjell er det som har vært den største forskjellen for min del, men maks er 5 år. Altså, 49 år, han kunne jo vært faren din! Samme hvor "voksen" du er, det er bare æsj! Du har et barn fra før? Hvor er barnefaren?

Anonymous poster hash: 88cfe...ed0

Jeg skjønner at du bare er ute etter å provosere, trenger sikkert litt oppmerksomhet på søndagen, men jeg velger likevel å kaste bort et svar på det teite innlegget ditt - for tro det eller ei, det ER faktisk noen som tenker sånn.

For det første; hvor barnefaren er har vel hverken du eller jeg noe med, og det er så på siden av hva hi er ute etter.

For det andre; jeg ha aldri vært sammen med noen som er mindre enn 10 år eldre enn meg, og det er slett ikke æsj.

Jeg er gift på 5. året med en som er 17 år eldre enn meg - og vi har det fint.

For det tredje; alle er forskjellige, og hvis man brukte LITT mindre tid på å dømme hverandre så er jeg sikker på at kommende generasjoner hadde hatt bedre fremtidsutsikter.

Til hi; kanskje du bare må være tydeligere på at du er interessert.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 74eda...761

Skrevet

Eldre? 49!? Hehe, min mann er 45. Syns han er en sprek, sexy, klok og lettlivet mann.

Tenker heller ikke spesielt over en aldersforskjell til mine venninner som har komme til 30 årene. (Du er jo bare ett år unna)

Tror ikke det er noe med alderen her å ta hensyn til. Om han sa nei til å dele vin med deg i helgen, og svarte så nonchalant, ville jeg tolket at han ikke var så interessert.

Anonymous poster hash: 8d7bf...756

Skrevet

Du spør hvordan du flørter med en eldre mann?

På samme mye som du ellers flørter. Skuespill blir bare gjennomskuet.

Vær deg selv, en på 49 er ikke eldre - han er helt perfekt😊

Anonymous poster hash: 6da1a...d85

Skrevet

Hei dere! Skal holde dere oppdatert om det skjer noe mer her , jeg prøver å ha litt is i magen . Tusen talk for alle konstruktive tilbakemeldinger fra dere damer ! Ser det er noen negative her også , de gidder jeg rett å slett ikke legge energi i . For min del er han aldersmessig helt perfekt , alder betyr absolutt ingenting.

HI

Anonymous poster hash: 2bb08...c97

Skrevet

Eldre? 49!? Hehe, min mann er 45. Syns han er en sprek, sexy, klok og lettlivet mann.

Tenker heller ikke spesielt over en aldersforskjell til mine venninner som har komme til 30 årene. (Du er jo bare ett år unna)

Tror ikke det er noe med alderen her å ta hensyn til. Om han sa nei til å dele vin med deg i helgen, og svarte så nonchalant, ville jeg tolket at han ikke var så interessert.

Anonymous poster hash: 8d7bf...756

Velger å svare på denne også:) aldersmessig for min del er han helt perfekt og han innehar alle de verdier jeg ser etter hos en mann :) du kan si det sånn at han er drømmemannen (han bare vet det ikke enda ) han svarte ; litt kort varsel , har desverre planer for helgen . Men har det gjerne tilgode ;)

Med andre ord så tenker jeg at løpet ikke er helt kjørt enda :)

HI

Anonymous poster hash: 2bb08...c97

Skrevet

Kamferdrops?

Anonymous poster hash: 1c94c...0ae

Beklager avsporingen, men herregud som jeg lo nå😂😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...