Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Så damer .. trenger deres hjelp !! Der har seg slik at jeg ved flere anledninger i det siste har spist lunsj og drukket kaffe med en tidligere kollega av meg , han er 20 år eldre enn meg men ung til sinns . Jeg har alltid tenkt at alder ikke spiller noen rolle , men nå som jeg tenker at vi burde prøvd på noe mer (litt betatt kan du si) så tenker jeg at han tenker mye på det med alder ... sendte han meld idag om vi skulle dele en flaske vin i morgen (da jeg forstod på lunsjen at han ikke hadde planer i helgen ) fikk svar at han var desverre opptatt å fikk heller ha det til gode ... mitt spørsmål er egentlig , hvordan vise at jeg er innteresert uten å virke for påtrengende /klengete ? Hvordan flørte ? Har ikke datet noen på evigheter...! Om det har noe å si ; jeg er 29 å har ett barn på snart 10-år. Han har ingen barn . På forhånd takk! Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 49 og 29 vil aldri fungere. Maks 5 års aldersforskjell, ellers er dere for forskjellige. Anonymous poster hash: 88cfe...ed0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Jeg er 40 og litt småbetatt av en mann på snart 70! 😄 Ja ja... Har ikke tenkt å gjøre noe med det da... Anonymous poster hash: 6f06c...d95
meg-og-mine Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Være deg selv. Vet det er veldig cheezy setning men det er faktisk det beste du kan gjøre, selv om du ser og oppfatter ting anderledes enn han. Prøv å ta vekk fokus på x antall år forskjell, er kjemien der spiller det lite eller ingen rolle 1 eller 20år forskjell
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Hei , har aldri vært sammen med noen som "bare" er 5 år eldre enn meg. Det har nok mye med meg son person å gjøre , da jeg har en del mer livserfaring enn andre rundt min aldrer, å ønsker å være sammen med en som også har det. Min eks var 15 år eldre enn meg (ble slutt fordi han flytta utenlands) mine beste elskere har vært mellom 12-25 år eldre enn meg HI Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Takk for konstruktivt svar meg- og -mine. Det er akkurat det jeg prøver på men er ikke så enkelt , kjemien er der (føler jeg) vi har fine gode samtaler og kan prate om absolutt alt , fra nyheter/politikk til hva vi har gjort i helgen , samt litt jobbgreier i mellom . Vi har en god tone og ler mye. Jeg tenker overhode ikke på alderen , men tenker at han kanskje gjør det ? Jeg vet jo hva jeg vil men han er vanskelig å lese og en veldig positiv person , så om han "småflørter" eller bare er vennskapelig hyggelig vet jeg rett å slett ikke ... HI Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Hei , har aldri vært sammen med noen som "bare" er 5 år eldre enn meg. Det har nok mye med meg son person å gjøre , da jeg har en del mer livserfaring enn andre rundt min aldrer, å ønsker å være sammen med en som også har det. Min eks var 15 år eldre enn meg (ble slutt fordi han flytta utenlands) mine beste elskere har vært mellom 12-25 år eldre enn meg HI Anonymous poster hash: 2bb08...c97 Jeg er på din alder og har vanskelig for å se for meg selv sammen med noen som er 5 år eldre. 3 års aldersforskjell er det som har vært den største forskjellen for min del, men maks er 5 år. Altså, 49 år, han kunne jo vært faren din! Samme hvor "voksen" du er, det er bare æsj! Du har et barn fra før? Hvor er barnefaren? Anonymous poster hash: 88cfe...ed0
meg-og-mine Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 Kanskje han er litt usikker nettopp pga alders forskjellen? Kanskje han tenker som du gjør " hva om hun er kun vennlig." Som man spør får man svar 👍😄 Ville spurt han rett ut jeg , kanskje ikke: får jeg sjans på deg , men fisk litt...feks hvordan han står til forhold om han er ute etter det eller om han trives i singel livet...Spør hva han liker hos ei dame osv osv. Bare kast ut snøret å fisk i vei.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Kamferdrops? Anonymous poster hash: 1c94c...0ae
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Jeg skjønner jeg må ut å fiske litt mer i privatlivet hans det hadde vært så mye enklere om jeg bare hadde visst hva han tenkte:p Tenker å foreslå å spise lunsj en annen plass neTw gang vi møtes (vi spiser som regel på hans arbeidsplass/min tidligere jobb . Da det er kantine der) så slipper vi å blu avbrutt i samtalene "hele tiden" HI Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Iiiiik Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Men du har vel allerede synliggjort en interesse ved å spørre om dere skulle treffes i helgen? Hans avslag kan enten være en høflig avvisning eller et uttrykk for at han faktisk vil ha det til gode. Jeg tror ikke flørt med en eldre mann er så veldig forskjellig fra annen flørt. Det å flørte i en hverdagslig setting må jo helst være litt rolig - det er så vanskelig hvis det ikke blir gjengjeldt og man må fortsette å treffe hverandre. Jeg ville ventet litt og sett om han tar et initiativ tilbake. Hvis du er av den utålmodige typen, så inviterer du ham med på noe en gang til. Hvis han da avviser igjen uten å komme med et konkret forslag om en annen dag, så ville jeg tenkt at han ikke er interessert.
Høstduft Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 Alder spiller ingen rolle. Synes dette høres spennende ut jeg Har han snap? Send han et bilde av deg med vinglasset og skriv at det fremdeles er vin igjen om han vil stikke innom, og et blunkefjes bak.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 Iiik : jeg er som regel av den utålmodige typen , å vil gjerne ha ting avklart så fort som mulig... men prøver nå å ha litt is i magen , å bare krysse fingrene for at han tar kontakt om han ønsker. Tenker at ballen ligger på hans bane halvdel nå . jeg er jo egentlig bare kjip med meg selv nå , som bare går å venter på at han skal ta kontakt . Men tenker også at der sikkert er det beste akkurat nå . HI Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 Høstduft : det er veldig spennende , og jeg går rundt med sommerfugler i magen som en fjortiss ikke ofte jeg blir betatt av noen , så nå når det endelig skjer håper jeg jo at det er gjensidig han har ikke snap desverre . Men fb da , så kunne jo eventuelt ha sendt han ett bilde der. HI Anonymous poster hash: 2bb08...c97
MammantilNurket Skrevet 2. desember 2016 #15 Skrevet 2. desember 2016 Invitere han på fyrstekake, portvin og et slag gnav?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #16 Skrevet 2. desember 2016 Alder spiller ingen rolle. Synes dette høres spennende ut jeg Har han snap? Send han et bilde av deg med vinglasset og skriv at det fremdeles er vin igjen om han vil stikke innom, og et blunkefjes bak. Høstduft : det er veldig spennende , og jeg går rundt med sommerfugler i magen som en fjortiss ikke ofte jeg blir betatt av noen , så nå når det endelig skjer håper jeg jo at det er gjensidig han har ikke snap desverre . Men fb da , så kunne jo eventuelt ha sendt han ett bilde der. Vi bor bare 10 minutters gange fra hverandre , så mulighetene for at han stikker innom er jo der , om han har lyst H Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #17 Skrevet 2. desember 2016 Jeg synes ikke du virker så veldig voksen egentlig. Sorry. Anonymous poster hash: 88cfe...ed0
Høstduft Skrevet 2. desember 2016 #18 Skrevet 2. desember 2016 Høstduft : det er veldig spennende , og jeg går rundt med sommerfugler i magen som en fjortiss ikke ofte jeg blir betatt av noen , så nå når det endelig skjer håper jeg jo at det er gjensidig han har ikke snap desverre . Men fb da , så kunne jo eventuelt ha sendt han ett bilde der. Vi bor bare 10 minutters gange fra hverandre , så mulighetene for at han stikker innom er jo der , om han har lyst HAnonymous poster hash: 2bb08...c97 Eller som sms så er du sikker på at han får bildet denne kvelden. Mannen min er på hans alder, og han er ingen stor bruker av face...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #19 Skrevet 2. desember 2016 Så bra at du sier akkurat hva du mener , akkurat nå føler jeg meg som en forelska tenåring ... så fremstår nok ikke som særlig voksen i dette forumet idag ... HI Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #20 Skrevet 2. desember 2016 Eller som sms så er du sikker på at han får bildet denne kvelden. Mannen min er på hans alder, og han er ingen stor bruker av face... Lurt ! Takk for tips Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #21 Skrevet 2. desember 2016 49 og 29 vil aldri fungere. Maks 5 års aldersforskjell, ellers er dere for forskjellige. Anonymous poster hash: 88cfe...ed0 Tull. Min lykke fant jeg med en mann 13 år eldre enn jeg selv. Anonymous poster hash: 29071...c8d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #22 Skrevet 2. desember 2016 He is not just that into you 😉 Anonymous poster hash: dc3b3...e97
Høstduft Skrevet 2. desember 2016 #23 Skrevet 2. desember 2016 Så bra at du sier akkurat hva du mener , akkurat nå føler jeg meg som en forelska tenåring ... så fremstår nok ikke som særlig voksen i dette forumet idag ... HIAnonymous poster hash: 2bb08...c97 For en deilig følelse, nyt det
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #24 Skrevet 2. desember 2016 For en deilig følelse, nyt det Det gjør jeg så absolutt , måtteden følelsen vare lenge ! Anonymous poster hash: 2bb08...c97
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #25 Skrevet 2. desember 2016 Kjenner jeg blir litt misunnelig... ;-) Jeg vil også være forelska. Og drit i aldersforskjellen!! Anonymous poster hash: 14559...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå