Gå til innhold

Jaaa! 6-tallet! Wo-ho! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1,5 år med halvseriøse forsøk på å gå ned i vekt, helt uten hell, fant jeg endelig min metode i september. Jeg veide ca 78 kg da jeg begynte i midten av september, og i dag viste vekten 69,8 kg! Andre delmål, om å komme under 70 kg, er endelig nådd! Sååå stolt av meg selv :D Måtte bare dele et sted :)

Anonymous poster hash: 50548...c53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært! Keep up the good work :)

Anonymous poster hash: 9ca06...184

Skrevet

Så flink du har vært! Keep up the good work :)

Anonymous poster hash: 9ca06...184

I will! :) Får håpe ikke julen tar knekken på alt det gode arbeidet da.

HI

Skrevet

Hva er din metode?:)

Anonymous poster hash: fd8c2...42b

Skrevet

Så bra!! Gratulerer!! Jeg har vært så svak at jeg har betalt for en mindre kropp, etter 15 år med slanking. Så jeg jubler ikke, men er fornøyd med tapet. Det står respekt av deg som klarer det på egenhånd!! Keep up!

Anonymous poster hash: 6f758...aca

Skrevet

Så flink du har vært! Noen hemmelige triks? ;) jeg skal bare ned 5 kg men synes det er sykt vanskelig :/

Hurra for deg!

Anonymous poster hash: 3d237...f6b

Skrevet

Hærregud du veier mindre enn min 13 år gamle datter, og hun ser veldig sunn og frisk ut. Du må jo være et lite støvkorn. Er du veldig lav? Anonymous poster hash: 0bc03...c49

156

Anonymous poster hash: 522f0...40c

Skrevet

Etter 1,5 år med halvseriøse forsøk på å gå ned i vekt, helt uten hell, fant jeg endelig min metode i september. Jeg veide ca 78 kg da jeg begynte i midten av september, og i dag viste vekten 69,8 kg! Andre delmål, om å komme under 70 kg, er endelig nådd! Sååå stolt av meg selv :D Måtte bare dele et sted :)

Gratulerer :)!

Hvordan har du gjort det?

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner! :)

Jeg har som nevnt prøvd lenge og for en god del år siden hadde jeg også en vektnedgang, men gikk opp igjen pga. diverse negtive ting i livet. Siden har jeg ikke helt klart å ta tak og tenkt at alderen osv har inhentet meg (er 36 år). Det jeg har gjort det meste av veien er å jogge et par dager i uken, og så har jeg tenkt at jeg har vært sååå flink. I tillegg har jeg spist det jeg har tenkt var greit emd mat slik jeg husket det fra sist gang jeg gikk ned i vekt. Men det har liksom ikke vært til hjelp.

For meg ble løsningen en Fitbit-klokke (charge 2). Mest fordi den har gitt meg en utrolig oversikt over både hvor aktiv jeg faktisk er, og en oversikt over hvor mye mat jeg egentlig får i meg (må registere selv så klart). I tillegg er den veldig motiverende fordi jeg har lyst til å nå de daglige målene mine og gjør litt ekstra for å klare det. Det blir så synliggjort rett og slett. Dessuten har dette den gode bieffekten at jeg kan se når jeg kan unne meg noe ekstra og når jeg ikke kan det. Dersom jeg f.eks. både har jogget om morgningen en lørdag, støvsuget hele huset og gått en times tur på ettermiddagen med mannen, så kan jeg med god samvittighet spise taco og en ganske grei porsjon sjokolade/smågodt. Dermed har jeg faktisk spist både sjokolade, kaker osv i denne perioden og unngått å sprekke, men regulert på andre måter (litt mindre hvitost, ikke spise rundstykker, men knekkebrød osv) og bevegd med sikkert tre ganger mer enn før.

Dette har fungert utrolig bra for meg, fordi jeg ikke klarer å gå på noen streng diett, eller kutte ut karbohydrater eller ikke spise noe sukker for eksempel. Ikke krever det streng styrketrening heller, men jeg har vært flink til å jogge tre dager i uken og gå turer hver eneste dag og for eksempel helt sluttet å bruke heisen på jobb, men heller løpe/gå opp alle etasjene. Alt hjelper :)

HI

Skrevet

Innlegg slettet og derav flere svar til dette, grunnet personangrep ang vekt. 

Mod K. Taylor.

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner! :)

Jeg har som nevnt prøvd lenge og for en god del år siden hadde jeg også en vektnedgang, men gikk opp igjen pga. diverse negtive ting i livet. Siden har jeg ikke helt klart å ta tak og tenkt at alderen osv har inhentet meg (er 36 år). Det jeg har gjort det meste av veien er å jogge et par dager i uken, og så har jeg tenkt at jeg har vært sååå flink. I tillegg har jeg spist det jeg har tenkt var greit emd mat slik jeg husket det fra sist gang jeg gikk ned i vekt. Men det har liksom ikke vært til hjelp.

For meg ble løsningen en Fitbit-klokke (charge 2). Mest fordi den har gitt meg en utrolig oversikt over både hvor aktiv jeg faktisk er, og en oversikt over hvor mye mat jeg egentlig får i meg (må registere selv så klart). I tillegg er den veldig motiverende fordi jeg har lyst til å nå de daglige målene mine og gjør litt ekstra for å klare det. Det blir så synliggjort rett og slett. Dessuten har dette den gode bieffekten at jeg kan se når jeg kan unne meg noe ekstra og når jeg ikke kan det. Dersom jeg f.eks. både har jogget om morgningen en lørdag, støvsuget hele huset og gått en times tur på ettermiddagen med mannen, så kan jeg med god samvittighet spise taco og en ganske grei porsjon sjokolade/smågodt. Dermed har jeg faktisk spist både sjokolade, kaker osv i denne perioden og unngått å sprekke, men regulert på andre måter (litt mindre hvitost, ikke spise rundstykker, men knekkebrød osv) og bevegd med sikkert tre ganger mer enn før.

Dette har fungert utrolig bra for meg, fordi jeg ikke klarer å gå på noen streng diett, eller kutte ut karbohydrater eller ikke spise noe sukker for eksempel. Ikke krever det streng styrketrening heller, men jeg har vært flink til å jogge tre dager i uken og gå turer hver eneste dag og for eksempel helt sluttet å bruke heisen på jobb, men heller løpe/gå opp alle etasjene. Alt hjelper :)

HI

Så fantastisk HI, du har gitt meg utrolig motivasjon med innlegget ditt, så nå ønsker jeg meg fitbit klokke til jul!!!! Stå på, videre <3 :)

Anonymous poster hash: 33df3...ae8

Skrevet

Seriøst? PERSONANGREP? I en slik tråd? Jeg gremmes 

Hva feiler det kjerringer her inne? 

Anonymous poster hash: 2122e...2b6
Skrevet

Så fantastisk HI, du har gitt meg utrolig motivasjon med innlegget ditt, så nå ønsker jeg meg fitbit klokke til jul!!!! Stå på, videre <3 :)Anonymous poster hash: 33df3...ae8

Den kjente jeg også på:-p Gratulerer med flott innsats HI!

Skrevet

156

Anonymous poster hash: 522f0...40c

Må da ikke være så lav for å veie det?? Jeg er 169cm og 52kg. Ser helt vanlig ut, slank men ikke tynn!!

Anonymous poster hash: 5a463...276

Skrevet

13 år og 70 kg?

Min 13 år gamle datter er 172 cm og 74 kg. Ei flott, sunn jente.

Anonymous poster hash: bc4c2...eb6

Skrevet

Okey..

Anonymous poster hash: 5f183...831

Skrevet

Okey..

Anonymous poster hash: 5f183...831

Ikke meningen å være anonym

Skrevet

(I følge bmi så er hun overvektig)

Skrevet

Må da ikke være så lav for å veie det?? Jeg er 169cm og 52kg. Ser helt vanlig ut, slank men ikke tynn!! Anonymous poster hash: 5a463...276

eh jo, du må se sykelig tynn ut. Jeg er 1.72 og veier 66, og slank!

Anonymous poster hash: 8eabd...7d8

Skrevet

eh jo, du må se sykelig tynn ut. Jeg er 1.72 og veier 66, og slank!

Anonymous poster hash: 8eabd...7d8

Vi er sikkert forskjellig bygd da :)

Skrevet

Vi er sikkert forskjellig bygd da :)

Jeg er 170 og 65. Jeg føler jeg er normal. Verken tynn eller tykk. Når jeg derimot var 56 kg ble jeg kalt styggtynn.

Spinkel bygd uten pupper.

Klarer ikke se annet enn at du er veldig tynn :)

Nesten sånn som sønnen min. Kaller han spikeren. 116 cm og 18 kg.

Anonymous poster hash: 56abd...bf4

Skrevet

Jeg er 170 og 65. Jeg føler jeg er normal. Verken tynn eller tykk. Når jeg derimot var 56 kg ble jeg kalt styggtynn.

Spinkel bygd uten pupper.

Klarer ikke se annet enn at du er veldig tynn :)

Nesten sånn som sønnen min. Kaller han spikeren. 116 cm og 18 kg.

Anonymous poster hash: 56abd...bf4

Jeg er slank, men har former :) kvinnelig lår og rumpe, så ser overhodet ikke for tynn ut. Rart at kropper skal være så forskjellig bygget :)

Skrevet

Gratulerer 👌🏼💪🏼👏🏼☺️ Super gøy når det endelig er noe som funker ☺️Her har endelig 5 tallet kommet frem 👌🏼 58.2 ☺️👏🏼

Anonymous poster hash: 31b9e...b1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...