Meg og alle gutta Skrevet 3. desember 2016 #26 Skrevet 3. desember 2016 1 åringen har 4 sett 4 åringen har 2 sett, men får et nytt til jul 6 åringen har 2 sett og får også et nytt til jul. De eldste synes det er gøy med ulike motiver på. 4 åringen har spiderman og batman og 6 åringen minions og Disney infinitiv. De får begge pokemon sengesett til jul da dette er den store interessen om dagen.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #27 Skrevet 3. desember 2016 To sett til hver. Har tre barn. Ser ikke poenget med flere. Anonymous poster hash: aca5d...592
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #29 Skrevet 3. desember 2016 Den ene har to sett den andre har tre. Føler ikke at vi har hatt behov for flere. Men kjekt å ha ekstra for overnattingsbesøk, så ville ikke hatt færre enn to til hver. Anonymous poster hash: 2c9f4...8f3
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #30 Skrevet 3. desember 2016 Hun har tre. Vi voksne har også tre. Stort sett to som er i bruk. Et ekstra i tilfelle uhell. Anonymous poster hash: dcb4d...802
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #31 Skrevet 3. desember 2016 Vi har felles, men er fem i huset og har 10 -12 sett? Skjønner ikke hva som er greia med kjipt sengetøy med fancy trykk...Anonymous poster hash: 9b6c6...c5c Det er jo ikke deg trykkene er for heller men barna. Barn liker slikt. Anonymous poster hash: cb987...281
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #32 Skrevet 3. desember 2016 Ungene har vel er to tre sett hver. Fler av de er arvet. De brukes om hverandre. Har tre til våre dyner som er ekstra lange og en hel haug med både nye ubrukte og ut brukte til vanlige dyner. Anonymous poster hash: e0957...08f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #33 Skrevet 3. desember 2016 Vi bruker alle det samme. Jeg syns de med motiv på er stygge, så de får ikke ha det Anonymous poster hash: f6d99...ad6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #34 Skrevet 3. desember 2016 Vi bruker alle det samme. Jeg syns de med motiv på er stygge, så de får ikke ha det Anonymous poster hash: f6d99...ad6 Du tuller??? De får ikke ha klær med trykk heller da? Du bestemmer liksom, hjelpes! Anonymous poster hash: cb987...281
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #35 Skrevet 3. desember 2016 Har ett sett type barnemotiv til hver av de store, ellers bruker de av felles sengetøy. Ikke nødvendig med mange, det tar jo bare opp plass i skapene. Anonymous poster hash: 37a8c...b86
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #36 Skrevet 3. desember 2016 Du tuller??? De får ikke ha klær med trykk heller da? Du bestemmer liksom, hjelpes! Anonymous poster hash: cb987...281 Nei de får ikke ha klær med trykk på om jeg handler, men har heller aldri spurt om det. De har fått noen i gave, eldste har brukt de noen få ganger, minste syns ikke det er fint. Og ja, jeg bestemmer fordi jeg er voksen og de er barn Anonymous poster hash: f6d99...ad6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #37 Skrevet 3. desember 2016 Nei de får ikke ha klær med trykk på om jeg handler, men har heller aldri spurt om det. De har fått noen i gave, eldste har brukt de noen få ganger, minste syns ikke det er fint. Og ja, jeg bestemmer fordi jeg er voksen og de er barn Anonymous poster hash: f6d99...ad6 Men barn har da lov og rett til å ha medbestemmelse i eget liv? Diktatormamma er ikke bra. Anonymous poster hash: cb987...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå