Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #51 Skrevet 6. desember 2016 Hos Coop extra også... egentlig no dritt, siden jeg gikk rett i fella og bare "rasket" med meg en siden den stod ved kassa... posen er snart tom Anonymous poster hash: cabe8...43c Jepp..... Non Stop er jo sååååå godt!!! Anonymous poster hash: 7346c...072
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #52 Skrevet 6. desember 2016 Jepp..... Non Stop er jo sååååå godt!!! Anonymous poster hash: 7346c...072 What nonstop er jo bare kakepynt..kvalifiserer ikke som sjokolade en gang Anonymous poster hash: cf338...7ce
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #53 Skrevet 6. desember 2016 What nonstop er jo bare kakepynt..kvalifiserer ikke som sjokolade en gang Anonymous poster hash: cf338...7ce Jooooo!!!!! Anonymous poster hash: 7346c...072
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #54 Skrevet 6. desember 2016 Jooooo!!!!! Anonymous poster hash: 7346c...072 Non Stop smaker IKKE godt! Smarties derimot...... Anonymous poster hash: f0363...c2f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #55 Skrevet 6. desember 2016 Non Stop smaker IKKE godt! Smarties derimot...... Anonymous poster hash: f0363...c2f Ja takk, begge deler! Hilsen frk. Sjokoman Anonymous poster hash: 7346c...072
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #56 Skrevet 6. desember 2016 Non Stop smaker IKKE godt! Smarties derimot...... Anonymous poster hash: f0363...c2f Neverstop er de beste! Men da må du til Sverige..... Anonymous poster hash: f86a0...229
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #57 Skrevet 6. desember 2016 Ja takk, begge deler! Hilsen frk. Sjokoman Anonymous poster hash: 7346c...072 Begge deler går rett ned her også 😁😁👍 Anonymous poster hash: cabe8...43c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #58 Skrevet 6. desember 2016 marsipan 500 g eldorado er på vei ned. Kiwi mandag: 19,90 tirsdagsmorgen 14,90 og nå i kveld 12,90. Håper den stopper der så butikkene ikke går tomme. syns ikke 10,90 er dyrt for marsipan . Anonymous poster hash: d4b00...f00
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #59 Skrevet 6. desember 2016 Non Stop smaker IKKE godt! Smarties derimot...... Anonymous poster hash: f0363...c2f Heelt enig, smarties er digg! Anonymous poster hash: cf338...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå