Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #26 Skrevet 2. desember 2016 I år har jeg det dårlig økonomisk så da passer det greit at det kommer masse på tilbud nå så jeg får handlet inn litt billige middager Anonymous poster hash: 98ed6...fbd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #27 Skrevet 2. desember 2016 Har så vidt begynt så blir nok ikke tomt med det første, regner med det er full priskrig i midten av desember. Marsipangris kostet25 kr sist uke, idag koster den 16kr på kiwi. Solbærsirup 1,5 l koster 25kr, 0,75kr koster 34kr, Anonymous poster hash: 97605...7f5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #28 Skrevet 2. desember 2016 Jeg vil heller betale 12 kr for surkål,enn at det blir utsolgt Anonymous poster hash: 2f40d...faa
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #29 Skrevet 2. desember 2016 Jeg har sikret meg: 1 x grøtris 1 x surkål 1 x bakeark Nå har vi det vi trenger 😊 Anonymous poster hash: 21494...ecb
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #30 Skrevet 2. desember 2016 Nei, altså, kor skal ein begynne? Det er jo himmelvid forskjell på norsk surkål og ekte fermentert surkål Når det er sagt så har eg lært meg å ete den norske også altså Anonymous poster hash: d96c3...3ee Fermentert? Som i gjæret? Altså, kål-alkohol?? Anonymous poster hash: 08e86...861
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #31 Skrevet 2. desember 2016 Bakepulver? Seriøst?! 😱 Latterlig! Anonymous poster hash: f108a...b70 Skolekjøkken, hjemmebakeri eller vaffelbaking til en markante gjør at det går mye. For min religion hadde det passet fint med priskrig nå. Bakepulver har jeg under en boks igjen av av det jeg kjøpte i fjor. Rosiner er tomt, risgrøt er nesten tomt, kjøttvarer er helt tomt osv. Mel kjøpte jeg mange kilo av forrige uke (under 5 kr pr kg), men ellers hadde det vært fint å få fylt på med billige varer. Jeg ville helst at det ikke ble slike svingninger i prisene, men når det først er det handler jeg heller billig enn dyrt. Anonymous poster hash: 4be09...c10
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #32 Skrevet 2. desember 2016 Skolekjøkken, hjemmebakeri eller vaffelbaking til en markante gjør at det går mye. For min religion hadde det passet fint med priskrig nå. Bakepulver har jeg under en boks igjen av av det jeg kjøpte i fjor. Rosiner er tomt, risgrøt er nesten tomt, kjøttvarer er helt tomt osv. Mel kjøpte jeg mange kilo av forrige uke (under 5 kr pr kg), men ellers hadde det vært fint å få fylt på med billige varer. Jeg ville helst at det ikke ble slike svingninger i prisene, men når det først er det handler jeg heller billig enn dyrt. Anonymous poster hash: 4be09...c10 Ble litt nysgjerrig, hvilken religion har du siden bakepulver, risgrøt og mel er en del av den? Anonymous poster hash: 97605...7f5
vimsa3 Skrevet 2. desember 2016 #33 Skrevet 2. desember 2016 Jeg tipset naboen. Hun sa at det finnes ingen surkål å oppdrive i hele Norge. Det vi har er bare kål i litt eddik med pepper, ikke ekte surkål. Hun er tysk. Tydeligvis kresen også. Jeg forstår ikke hva det er som er galt med vår surkål? Anonymous poster hash: 08e86...861 Absolutt alt!! Spesielt de i pose!!!! Norsk surkål er ikke surkål. Det er raspet kokt kål med krydder. Ekte surkål er fermentert Og en prosess på to måneder. Den er ekstrem sunn for kropp, mage og tarm. Dessverre for man ikke kjøpt det i Norge lenger grunnen er at ved gjæringsprosessen så oppstår det alkohol. Den inneholdt 0.001 promille når den var rå. Derfor gikk den under en annen skatteklasse og da var det så dyrt at ingen kjøpte det lenger og blir trekt fra markedet. Kan ennå kjøpes noen få steder i Sverige.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #34 Skrevet 2. desember 2016 Bakepulver? Seriøst?! 😱 Latterlig! Anonymous poster hash: f108a...b70 Jepp, bakepulver...🙄 Anonymous poster hash: cabe8...43c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #35 Skrevet 2. desember 2016 Meb\n Meny var jo med på priskrigen i fjor Anonymous poster hash: 6865a...3db Nei. Her var alle Menybutikkene utenfor priskrigen. Faktisk var gimmicken at de satte opp prisen på flere varer for å gi en større sum til veldedighet. Anonymous poster hash: 1e4c4...31b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #36 Skrevet 2. desember 2016 Ble litt nysgjerrig, hvilken religion har du siden bakepulver, risgrøt og mel er en del av den? Anonymous poster hash: 97605...7f5 Skulle stått "min egen del", ikke (min religion). Anonymous poster hash: 4be09...c10
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #37 Skrevet 2. desember 2016 Skulle stått "min egen del", ikke (min religion). Anonymous poster hash: 4be09...c10 Jeg synes "min religion" passet ypperlig! Anonymous poster hash: 08e86...861
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #38 Skrevet 2. desember 2016 Nei. Her var alle Menybutikkene utenfor priskrigen. Faktisk var gimmicken at de satte opp prisen på flere varer for å gi en større sum til veldedighet. Anonymous poster hash: 1e4c4...31b Ok, her var Meny med. Var bare Coop butikkene som ikke var med her Anonymous poster hash: 6865a...3db
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #39 Skrevet 2. desember 2016 Nei. Her var alle Menybutikkene utenfor priskrigen. Faktisk var gimmicken at de satte opp prisen på flere varer for å gi en større sum til veldedighet. Anonymous poster hash: 1e4c4...31b Meny var med til å begynne med her, men når det ble helt ville tilstander avsluttet de og satte opp prisene igjen. Anonymous poster hash: f86a0...229
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #40 Skrevet 2. desember 2016 Nei. Her var alle Menybutikkene utenfor priskrigen. Faktisk var gimmicken at de satte opp prisen på flere varer for å gi en større sum til veldedighet.Anonymous poster hash: 1e4c4...31b Meny var IKKE med i priskrigen i fjor. De ga en stor pengesum til Frelsesarmeen istede, jeg husker ikke den eksakte summen men flere millioner. Jeg jobber i Meny så vi fikk info om dette slik st vi kunne fortelle kundene våre hvorfor vi ikke var med i priskrigen. I år blir det nok mer priskrig i Meny også, men langt ifra slik Kiwi og Rema hadde i fjor. Meny skal ha varer frem til julaften, dermed kan vi ikke ha slike priser. Husker vi var eneste butikk i hele byen som hadde grøtris i fjor. Anonymous poster hash: 8d92f...dd0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #41 Skrevet 2. desember 2016 Jeg har fortsatt igjen grøtris fra i fjor.. 🙈 Altså, kjøpte bare 3 pakker.. Men gidder sjelden å lage grøt 😁 Anonymous poster hash: dfa54...c34
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #42 Skrevet 5. desember 2016 Fjordland grøt til 16,- på rema i dag! Anonymous poster hash: 3f664...638
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #43 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har fortsatt igjen grøtris fra i fjor.. 🙈 Altså, kjøpte bare 3 pakker.. Men gidder sjelden å lage grøt 😁 Anonymous poster hash: dfa54...c34 Haha jeg også, kjøpte tre pakker, står to der enda.. Anonymous poster hash: cf338...7ce
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #44 Skrevet 5. desember 2016 Det eneste jeg fikk kjøpt av priskrigvarer i fjor var 2 pakker rødkål. Den ene står fortsatt i skapet. Håper virkelig det ikke blir lignende tilstander i år. Helt vanvittig når det ikke går an å oppdrive normale bakevarer rett før jul. Anonymous poster hash: 6d679...16c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #45 Skrevet 5. desember 2016 Fjordland grøt til 16,- på rema i dag! Anonymous poster hash: 3f664...638 Stor eller liten pakke? Anonymous poster hash: 2b2bf...c8d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #46 Skrevet 6. desember 2016 Non Stop til 19,60 hos Kiwi i dag. Koster vanligvis rundt 45. Anonymous poster hash: 7346c...072
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #47 Skrevet 6. desember 2016 Fjordland grøt til 16,- på rema i dag! Anonymous poster hash: 3f664...638 10kr på bunnpris i dag Anonymous poster hash: f0363...c2f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #48 Skrevet 6. desember 2016 Julepølse til 10,- på bp idag. Anonymous poster hash: e730b...db7
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #49 Skrevet 6. desember 2016 14 kr for en stor plate med melkesjokolade på Kiwi. Og surkål for 4 kr. Anonymous poster hash: 3899b...378
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #50 Skrevet 6. desember 2016 Non Stop til 19,60 hos Kiwi i dag. Koster vanligvis rundt 45. Anonymous poster hash: 7346c...072 Hos Coop extra også... egentlig no dritt, siden jeg gikk rett i fella og bare "rasket" med meg en siden den stod ved kassa... posen er snart tom 🙈 Anonymous poster hash: cabe8...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå